RSS

Petitie: „Subventionare pretului la carti pentru elevi”

22 Mai

Am gasit`o la Fata din pom pe blog, si pentru ca mi se pare o idee buna, o voi sprijini.

Prin aceasta petitie se urmareste influentarea unei autoritati pentru acordarea unei subventii la carti pentru elevi. Profesorii beneficieaza deja de o suma din care sa-si achizitioneze carti. De ce nu si elevii? In acest mod se incurajeaza cititul si formarea unei biblioteci personale. Ajutati-ne sa schimbam ceva!”

Click aici pentru cei care vor sa voteze.

 
6 comentarii

Scris de pe 22 Mai 2008 în recomandari

 

Etichete:

6 responses to “Petitie: „Subventionare pretului la carti pentru elevi”

  1. Botache

    23 Mai 2008 at 8:08 AM

    Stiam io ca nu toti is batuti in cap! Sau emos! Am semnat.

     
  2. albastra

    23 Mai 2008 at 9:17 AM

    si eu te iubesc :))

     
  3. Botache

    23 Mai 2008 at 9:29 AM

    :”> nu ma fa sa o zic in public, ca Botache nu poate. Las ca ne videm si o sa ti-o zic atunci, :”>

     
  4. albastra

    23 Mai 2008 at 9:32 AM

    eu speram ca atunci cand ne vedem trecem la tandreturi gen lins in ureche si lins bretonu`
    offf pudica mea :))

     
  5. Botache

    23 Mai 2008 at 4:24 PM

    Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!! Las` ca iti zic io cand ne-om vedea. :”> Nu in public, daaaaaaaaa?:P

     
  6. albastra

    23 Mai 2008 at 8:24 PM

    ok ok😀

     

Lasă un răspuns

 
