RSS

Despre bun simţ şi alte mizerii

23 Mai

Drăguţele mele colege, vă aşteaptă munca in colectiv, dada in uzină, cu alţi buni ingineri [mai buni ca voi, sigur]. Nu ne suportăm, nu ne agreem, suntem intoarse cu fundul in sus, nesatisfăcute si mai stiu eu ce, dar haideţi sa ne comportam cu bun simţ cu cei din jur, pentru că nimeni nu-i obligat să-ţi suporte ţie ifosele de ţoapă neghioabă ce esti venită de la malul cu cioate si râpa cu furnici.
Dacă ai fost eşti vită încălţată si te-ai purtat nasol când ţi-am cerut nu ştiu ce căcat de curs, cu toate că eu te-am ajutat când ai avut nevoie de vreun curs/prezenţă sau mai stiu eu ce ai avut nevoie ai face bine sa nu-mi ceri ajutorul pe viitor, pentru ca nu ţi-l voi oferi, ba mai mult, ai toate şansele sa te trimit in locul de unde ai venit [şi crede-mă că nu mă refer la bancă].
Printre altele, nu înţeleg o chestie de unde mentalitatea de genu’ :
Ea: Nu îţi dau cursul ăsta pentru că tu n-ai venit la şcoală, dar eu am venit.
Eu: Pai… dacă veneam, ce zici, ţi-l mai ceream?
WTF? Se face undeva vreo gaura dacă îmi dai cursul ăla sau ce?
Şi încă ceva: dacă vă suporta părinţii acasă, asta nu înseamna că trebuie să va suportăm si noi.
Când vedeţi un grup destul de mare, de colegi de grupă care fumează/stă de vorbă si treceţi pe langa acel grup, voi trebuie să salutaţi ca aşa zic legile bunului simţ.
Când pleci de acasa sau unde ai innoptat tu, ar fi ideal dacă te-ai şi spăla, pentru că nu sunt obligată să-ţi miros duhoarea si putoarea, şi să mi se întoarcă stomacul pe dos. Ştiu că e grele cu apa, apa caldă, apometrele si eu am problemele astea, dar totuşi… MĂ SPĂL. Pe tine, ce te opreşte?
Degeaba te dai deşteaptă dacă nu eşti în stare nici măcar sa faci acordul între subect şi predicat. Nu ştiu cum mama naibii ai ajuns la facultate, şi ai mai trecut si anii.
Aţi face bine sa vă schimbaţi atitudinea inainte sa muşc din voi!

Cu stima si respect,
Una din cele care se chinuie sa vă suporte.

 
 

Etichete: , , ,

Lasă un răspuns

 
