RSS

3xS

24 Mai

Stres şi sesiune, zic!
Fraţilor, şi voi sunteţi stresaţi, şi eu, haideţi să nu ne batem la cap reciproc că nu facem nimic bun.
Evident, am mai spus-o de o mie de ori, si presimt că am s-o mai zic de alte 500, că mult a fost, puţin a rămas: ce dracu a fost in capu` meu sa dau la facultatea asta? sau stresul e la fel de mare peste tot? da` ma rog… voi nu aveţi de învăţat despre module de elasticitate longitudinale, lanţuri cinematice de divizare, ambutisări, presarea la rece, freze, detalonari, si alte căcaturi care sunt cam nefolositoare.
Dumnezeule, ma stresează la maxim sesiunea!
Sunt binevenite bancurile cu si despre ingineri!😀

 
4 comentarii

Scris de pe 24 Mai 2008 în existentiale, oameni..., Studentie

 

Etichete: , , ,

4 responses to “3xS

  1. blu

    24 Mai 2008 at 10:59 PM

    bafta multa la examene! nu stiu bancuri cu si despre ingineri, sorry

     
  2. albastra

    25 Mai 2008 at 1:44 AM

    sa fie!
    kt despre bancuri…. sa te documentezi :))
    :*

     
  3. alex

    25 Mai 2008 at 11:57 AM

    Doi studenti la inginerie mergeau prin campus cand unul dintre ei spune:
    – De unde ai bicicleta asta superba?
    Al doilea raspunde:
    – Sa vezi, ieri mergeam pe aici gandindu-ma la referatele mele, cand a aparut in fata mea o femeie foarte frumoasa pe aceasta bicicleta. Si-a scos toate hainele si mi-a spus: „Ia de la mine orice poftesti”.
    Celalalt da din cap intelegator si zice:
    – Ai facut o alegere buna. Hainele ei probabil nu ti se potriveau!

     
  4. alex

    25 Mai 2008 at 11:58 AM

    La poarta Raiului ajunge un inginer. Sf. Petru Il intreaba:
    – Tu cine esti?
    – Sunt inginer si vreau sa intru.
    – Nu aici, locul tau e JOS.
    Ajunge inginerul in Iad. Cum se plictisea, incepe sa mestereasca: scari rulante, aer conditionat, piscine, pune la punct o retea Internet.
    Peste o vreme Cel de Sus discuta cu Talpa Iadului la telefon.
    – Si ce mai e nou?
    – E exceptional. Am un inginer care a facut minuni (si-i povesteste inventiile).
    Dumnezeu, evident agasat ii raspunde:
    – Dar ce cauta acolo un inginer, locul lui e aici la Mine. Sa stii ca te dau in judecata!
    La care Talpa Iadului ii raspunde:
    – Si unde crezi ca vei gasi un avocat?

     

Lasă un răspuns

 
