RSS

Ieri si azi… poate si maine

25 Mai

Azi sunt acolo unde trebuia sa fiu de mult, si am refuzat dintr-o prostie. Dar azi voi savura fiecare clipa si ma voi bucura de ea.
In alta ordine de idei, aseara, eram pe o terasa, cu un grup de amici, fiecare cu cate o bere in fata, si a venit o duduita foarte simpatica, care ne-a zis ca e de la ursus, si ca trebuie sa ne dea cadouri pen`ca bem bere ursus, si ne-am ales cu desfacatoare de bere, cartonase d`ala de pus bere, si sepci. Foarte tare, mai ales ca e prima data cand castig la asa ceva…. :)) Trebuia sa`mi dau seama ca e aseara mea norocoasa.
Cred ca maine am sa ajung acasa…. deocamdata sunt unde e soare, liniste, verdeata si nu mai vreau sa plec de aici!

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 25 Mai 2008 în barfa mica, oameni..., povesti

 

Etichete: ,

Lasă un răspuns

 
