RSS

Despre azi

26 Mai

1 Predat proiectul la care mi-am tocit creierii vreo… săptamână şi ceva (nu de licenţă – mai am un an, rimembăr?) luat nota 10, dupa ce am vorbit despre el vreo juma de oră şi după ce am mai facut şi vreo două aplicaţii.
2 Pe la 8 am ajuns la Universitate (locul unde ajung o dată, maxim de doo ori pe an, ca să bag bani in visteria universitaţii) era închis, cu toate ca programul era clar de la ora 8, să mai aştept, zic. Să mai aştept sa ma cert cu baba aia tâmpita de ia banii, care are de comentat la orice, şi mai e şi paranoia…
Cobor în faţa universităţii şi aşteptam… aşteptam…. hop, apar doo văcuţe, piţipoance demne calendarul piţitoancelor pe luna mai, se aşează pe scarile universităţii, scot laptopu` intra pe messenger, şi încep sa vorbească, se face pauză, la care una din ele spune: „Fă mergem la laboratorul ăsta”? La care cealaltă foarte gravă: „Nu fă, mai stăm aici, şi aşa nu avem ce face la şcoală!”
Păi şi ca să staţi pe mess, nu puteaţi sa staţi şi acasă? Mă gândeam eu asa…
Şi uite asa unii stau pe scări in faţa facultătii, şi mai iau si nu ştiu eu ce licenţă, master, si doctorat chiar!
Mă duc înapoi la uşa cu pricina…. hop…. deschis…. trag aer in piept şi îmi pregătesc nervii să reziste. Cănd colo… am un şoc baba nesuferită s-a transformat într-o prinţesă rafinată, educată, cu bun simţ, şi care ştie sa vorbească frumos. Măi să fiu a naibii, poate am greşit locul… ma uit pe uşă… văd că n-am greşit….
Dumnezeuleeeee!!!! Ce  se întâmplă? Vine apocalipsa or smth? Sau e reforma babelor sictirite şi a secretarelor nesuferite? O mai gad, o mai gad!
Am plecat de acolo mirată de bunul simţ al duduii care mi-a vorbit asa frumos, si s-a comportat la fel de frumos! Uite mă că se poate! N-a murit că mi-a vorbit aşa frumos!
3 Cum proiectul trebuia predat la ora 12,normal că am avut timp şi de o cafea in Ca Jou, (fostul Cafe Journal). Stând de vorbă cu prietena şi colega cu care eram, văd la altă masă, nişte cocalari elevi care şi-au scos laptop-urile, si au inceput şi ei sa vorbească pe mess….
Mă uitam şocată…. Intr-adevăr şi eu căram laptop-ul dupa mine, dar din alte motive, nu ca să ma duc la un suc, si sa stau pe messenger, eu nici nu l-am scos din geantă.
Oare n-o fi mai plăcut să stai de vorbă cu un om faţă in faţă decât sa tastezi în neştire pe messenger? Mă întreb, şi-or fi pus statusuri pe messenger gen : „trag de un suc 3 ore @ ca jou, că e zonă cu net wireless, şi sunt interesant cu laptop-ul in braţe” ? Nici măcar nu vorbeau între ei, erau prea preocupaţi…. Fraţilor, de ce aţi mai ieşit din casă? Ah…. ştiu: aveaţi netul suspendat pentru neplată, şi v-aţi gândit la o metodă ieftină şi sigură să staţi pe net…. bun aşa….
Concluziile işi mai au rostul? Eu zic că nu.

 
Un comentariu

Scris de pe 26 Mai 2008 în oameni...

 

Etichete: , , ,

One response to “Despre azi

Lasă un răspuns

 
