RSS

Ieri, azi, maine…

26 Mai

Albastrul tau, imi inunda albul sufletului. Trecuse mult timp de cand vechile parfumuri te bantuiau. Sufletul imi era spart in mii de cioburi. Zambetul ramasese atarnat in coltul obrazului.
Deschid ochii incet, cu toate ca as mai vrea sa dorm. Te privesc. Dormi. Ca un copil.
Nu. NU. Nu vreau sa sa termine noaptea asta. Stiu ca din dimineatza asta nu o sa mai fie ce a fost. Nu o sa mai fie nimic. Nu ma lasa sa cad.
Te trezesti si ma privesti. Albastrul tau ma doare.In gand imi spun: nu te gandi la trecut, nu te gandi la trecut.
Imi aduc aminte de verdele sarutului din ureche. De portocaliul sarutului din parc. De sangele scurs din inima mea.
Iti amintesti ce culoare aveau noptile petrecute impreuna? Ce culoare avea zambetul?

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 26 Mai 2008 în barfa mica, oameni..., povesti

 

Etichete: , , , , ,

Lasă un răspuns

 
