RSS

Eu cu cine votez?

30 Mai

Bine că s-a terminat, cel puţin momentan, acest mare circ electoral. S-au întrecut în minciuni, afişe, fluturaşi, împărţit pixuri, brichete (ha! instigare la fumat! nu se face, dom` primar, nu se face!) precum si alte tâmpenii penibile.
Dorm, la ora prânzului, dupa o noapte de învăţat, după muncă, după orice, e dreptul meu sa dorm la prânz, ei bine, cum aş putea sa dorm, când prin faţa blocului se plimba de zor o maşină din care urla manele, sau nu ştiu ce slogan de căcat, cum ca sa-l votez pe nea caisă. Pai de ce te-aş vota, bă nene, dacă tu nu eşti in stare să imi respecţi orele de somn (şi nu numai ale mele, sunt ştiute, orele când trebuie respectată liniştea in scări, etc). A! şi maşina asta din care rag sloganele, mai merge şi pe sens interzis. Păi aşa se face, bai nene? Aşa? Nu-i frumos! Şi se prezintă lista de candidaţi, în ordinea numerelor de pe tricou:
Durbacă – care a furat de a spart, tot ce a prins, se ştie, şi am vazut cu toţii că e degeaba.
Nicolae – mi se pare mie sau nu prea s-a agitat cu campania asta? Dacă e cum zic eu înseamna că a furat cam tot ce se putea fura, de aia stă liniştit, sau e convins că va fi ales iar, ceea ce ma şi aştept, de altfel.
Lişinschi – hahaha cea mai tare glumiţă asta e. Adică cum de are tupeul sa candideze? Pe langa faptul ca a fost in puşcărie şi nu mai ştiu eu ce a facut… dar… bai nene, tu n-ai fost în stare să-ţi educi copilul, care este cine ce este, nu merită să intru în detalii.
Marius Stan – tu lasa-ne, că am vazut şi de oţelul cum ai avut grijă.
Mai e un nene, din păcate îmi scapă numele, care a fost preşedinte de bloc, pe unde stau eu, şi ştiu că a „dispărut în ceaţă” cu o sumă destul de mare de bani. Banii asociaţiei. Din banii aia ai făcut afişe nene?
Şi celalat nene, tot lapsus am când vine vorba de numele lui, e un fost boxer, alt deştept, mă întreb, va conduce oraşul pe principiul: „pumnii mei minte nu are” ?

Ca să nu mai zic, de sutele de spamuri lasate în cutia poştală (da, aia din scară).
Mă uit la ei, şi mă scărbesc, când văd, cum sunt ei in stare să calce pe orice, n-au scrupule, conştiinţă, sau bun simţ.
Îmi faceţi scârbă! Şi îmi e scârbă de acest joc murdar.
AAAA! Mai are vreun rost sa zic că alegerile, vor fi, parerea mea, şmenuite? Eu zic că n-are rost sa mai zic, că o ştim cu toţii….
De votat am sa votez, nu ştiu cu cine, dar am sa o fac pentru că e dreptul meu, pentru că m-ar fi durut dacă ar fi fost discriminare între sexe, şi n-aş fi avut voie sa votez.
Vă recomand şi vouă să votaţi pentru a anula un vot, a unui dobitoc care l-a votat pe vadim sau a votat nu ştiu ce partid a ungurilor, ţiganilor (cred că au şi ăştia partid). Sau să votaţi din orice alt motiv. Votaţi fraţilor, ca in ’89, din cei care au murit, au murit şi pentru asta.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 30 Mai 2008 în barfa mica, oameni...

 

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

 
