RSS

Despre vot

01 Iun

Am fost, am votat, nu se spune pe cine, dar e clar ca pe un nene care sigur va fi si in turul al 2lea de scrutin [despre primar zic].
Da, am gasit pe liste partida rromilor,  cea a italienilor, si partidul ecologist.
Stau si ma intreb acum, cine ar vota pentru rromi? Cand ii stim cum ii stim…
Nu fac discriminari, nu ii urasc, n`am nimic cu ei, dar ma gandesc si eu asa….. cine i`ar vota mai nene? Da` oare tiganii se duc la vot?
Uateva`…. duceti-va la voi, cei care nu v-ati dus, si… asteptam cu interes turul 2.
La iesirea din liceul unde am votat, m`a intampinat un grup de diversi care m-a intrebat cu cine am votat, ca fac un sondaj de opinie… M-am uitat cam sui la ei si le-am spus ca votul e secret, bla,bla si n`am sa le spun. Stau acum si ma gandesc nu cumva treaba asta era interzisa? sau doar mi se pare mie?

 
8 comentarii

Scris de pe 1 Iunie 2008 în existentiale

 

Etichete: ,

8 răspunsuri la „Despre vot

  1. zvoner

    1 Iunie 2008 at 6:14 PM

    Sondaje la iesirea de la urne se fac peste tot, in toata lumea civilizata. 🙂

    Nu te intreaba numele, spui doar cu cine ai votat, iar ei noteaza strict doar asta. Nu ii intereseaza persoana ta, ii intereseaza sa faca exit poll-ul. Sau tu cum te gandeai ca au televiziunile datele preliminarii chiar la ora 21, in timp ce voturile se numara complet abia dupa 2 zile ?

    Exit poll-ul facut de televiziuni si de independenti ajuta si la altceva. Daca la numararea voturilor se vede o diferenta semnificativa intre sondaje si rezultatul final, atunci inseamna ca s-a petrecut ceva necurat.

    Of.

     
  2. albastra

    1 Iunie 2008 at 10:23 PM

    despre exit poll-uri stiu, problema a fost ca astia intrebau si de nume, ma rog, poate n-am fost eu destul de explicita 🙂

     
  3. Skandalouz

    2 Iunie 2008 at 4:25 PM

    Auzi si tu, cine-i voteaza pe tigani? Tot tiganii…si-s multi ai dracu.

     
  4. albastra

    2 Iunie 2008 at 4:30 PM

    mda, ai si tu dreptate, am inceput sa vad in ce in ce mai multi tigani la tv: presedinti ai sectiilor de votare, etc, etc
    tara asta a devenit cumva plina de tigani?

     
  5. Petrisor Socol

    3 Iunie 2008 at 3:31 PM

    Am o banuiala cu cine ai votat dar este secret 😆

     
  6. albastra

    3 Iunie 2008 at 7:24 PM

    am o banuiala ca banuiesti bine, oricum…. e secret… sau cel putin… nu de discutat pe blog :))

     
  7. Christian

    3 Iunie 2008 at 8:27 PM

    felicitari pentru ca macar ai fost la vot 🙂

     
  8. albastra

    3 Iunie 2008 at 8:31 PM

    cat m`oi mai duce, ca ma scarbesc din ce in ce mai mult de datoriile cetatenesti…

     

Lasă un răspuns

 
