RSS

5 iunie – ziua internationala a mediului

05 Iun

Ca era ziua mediului, o stiam si eu, in fiecare an ma gandesc la ziua asta, uitandu-ma la cum arunca altii gunoaie, etc, etc.
M-am trezit in niste zgomote infernale, dupa abia 4 ore de somn, ce-i galagia asta, zic? Cand colo, niste neni, curatau copacii din fata blocului [da, adunau si gunoaiele din copaci, nu stiu daca si in alte parti e asa, dar in blocurile din cartierul meu, atarna diverse chestii gen adidasi, carpe, destul de mari, si nu mai stiu ce alte gunoaie]
Dupa vreo jumatate de ora, mi-am scos cainele la plimbare, cand ce sa vad, pe plaja de la turnul tv [Galati] cat si pe tot spatiu verde care e pe acolo, o ceata de copii, ma rog la vreo 16-17 ani, de liceu, imbracati in tricouri cu ziua mediului strangeau gunoaiele. Nu erau nici emo, nici nu o ardeau cu paru` in ochi, erau copii normali. Bravo lor!
Banuiesc ca niste licee au facut actiunea asta.
Acum stau si ma intreb, oare cati vor respecta munca acestor copii? De fapt, si de drept, bunul simt al fiecaruia ar trebui sa nu ne lase sa aruncam toate gunoaiele pe unde apucam. De ce e nevoie ca altii sa faca curat in urma noastra, si nu lasam noi curat pe unde trecem?
Eu zic ca acesti copii, vor invata ca nu e bine sa lase gunoiul pe unde apuca, dar de cate generatii de copii din astia e nevoie ca sa nu mai fie gunoaie la tot pasul? Asta daca va fi si pentru ei o lectie.

Later edit: Sau o fi din cauza alegerilor toata actiunea asta? Ca nenii de taiau crengile din copaci, erau de la primarie, si de la ADP.

 
2 comentarii

Scris de pe 5 Iunie 2008 în barfa mica, galati, oameni..., recomandari

 

Etichete: , , , ,

2 responses to “5 iunie – ziua internationala a mediului

  1. Petrisor Socol

    6 Iunie 2008 at 6:18 PM

    Pe unde esti? Disparusi?😆

     
  2. albastra

    7 Iunie 2008 at 12:14 AM

    nu`mi spune ca iti era dor de mine :”>
    am fost la munca, pe urma la o plimbare pe faleza, iar acum ma apuc de invatat, ca maine la 10 am un examen😀

     

Lasă un răspuns

 
