RSS

Fericirea este ceva care nu se atinge niciodata, dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata

09 Iun

Pentru ca e unul din adevarurile spuse de vama veche, in care chiar cred.
Pentru ca imi e dor de vama veche si de melodiile lor care imi faceau parul maciuca.
Pentru ca imi e dor sa stau pe plaja in vama, cu picioarele in nisip si sa fiu prietena cu toti oamenii aia de acolo pe care nu`i stiu.
Pentru ca mi`e dor de viata lipsita de griji si de rasul molipsitor dada, cel in hohote si lacrimi.
Pentru ca imi e dor de toti oamenii care mi`au marcat viata intr`un fel sau altul.
Pentru ca imi e dor de zambetul tamp si de strangerea aceea a mainii.
Pentru ca doi berbeci nu pot decat sa se bata coarne in coarne, si prefera sa se ascunda ca strutii.
Pentru ca zambetul tau ma doare.
Pentru ca mi`e dor si doare.
Pentru ca as vrea ca bucuria sa`mi inunde sufletul cum mi s`a intamplat de atatea ori.
Pentru ca imi doresc din tot sufletul sa aleg pe un camp plin de margarete.
Pentru ca mi`as dori sa am o casa la tara iar gradina sa fie plina de flori.
Pentru ca „pace celor care trag sa isi faca o viatza. Sa aveti un cer senin in fatza!” chiar m`a durut. Si ma doare ca tu n`ai inteles de ce m`a durut.
Pentru ca orasul e departe, asa`mi spunea razand cel ce stia de toate.
Pentru ca… povestea merge mai departe… ca vantul din vama veche…

 
20 comentarii

Scris de pe 9 Iunie 2008 în povesti

 

Etichete:

20 responses to “Fericirea este ceva care nu se atinge niciodata, dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata

  1. m1sssunshin3

    9 Iunie 2008 at 1:06 AM

    Esti o idealista.fericirea nu exista. E inca un lucru construit de societate.

     
  2. albastra

    9 Iunie 2008 at 1:10 AM

    da stiu. idealismul este una din caracteristicile principale ale berbecilor [ ca zodie]. dar urasc acest idealism, cel putin la mine. la altii mi se pare nice.
    si da, asta e un post melancolic, si plin de sentimente, pentru mine🙂

     
  3. m1sssunshin3

    9 Iunie 2008 at 1:22 AM

    am observat abundenta emotiilor🙂
    daca te consoleaza cu ceva ma regasesc printre randurile tale…

     
  4. albastra

    9 Iunie 2008 at 1:27 AM

    multumesc, multumesc

     
  5. little miss blue sunshine

    9 Iunie 2008 at 8:06 PM

    cel mai frumos in vama veche :X:X:X

     
  6. Raluca

    21 Iunie 2008 at 10:44 PM

    eu cred ca fericirea exista iar ceea ce ai scris tu aici nu este un ideal…fericirea sta in toate lucrurile marunte de zi cu zi, insa ne dam seama mult prea tarziu de ele, mult dupa ce pierdem fericirea

     
  7. alex

    14 Iulie 2008 at 1:59 PM

    fericirea e atunci cand speri c-o s-o intalnesti candva…

     
  8. 1 Cristi

    19 Septembrie 2008 at 2:18 PM

    Nu vorbiti prostii🙂 …fericirea e chiar palpabila😛..
    ..apropo..si mie mi-e dor de Vama :X

     
  9. albastra

    19 Septembrie 2008 at 2:44 PM

    cui nu ii e dor de vama?🙂

     
  10. Asterix

    23 Noiembrie 2008 at 10:27 PM

    Nu sunt singurul … ma regasesc in fiecare motiv …

     
  11. albastra

    24 Noiembrie 2008 at 4:08 PM

    si`n ala cu berbecii? :))

     
  12. i do't know who i am

    27 August 2009 at 12:54 PM

    pentru ca exist si vama e undeva adanc in sufletul meu…
    pentru ca fericirea uneori o confundam cu o persoana…
    pentru ca alergam descult pe nisic, urmandu-ti pasii

    pentru ca fericirea exista…

     
  13. Andra

    28 Septembrie 2009 at 11:29 AM

    Si oare nu suntem toti oarecum idealisti? Vrem mereu mai mult, cautam acea iluzie numita „fericire” fara sa constientizam ca poate e chiar langa noi… mereu ne plangem ca nu avem una, ca ne lipseste alta … dar nu vedem ce AVEM … pentru ca fericirea consta in lucrarile marunte care ne inconjoara si acre de fapt dau sens vietii noastre ….

     
  14. Cristina

    23 Decembrie 2010 at 3:52 AM

    fata mea,esti un om adevarat

     
  15. Eugen

    8 Februarie 2011 at 4:35 PM

    ba nu vreau sa te jignesc dar in 2004-2005 a fost inca ok in vama , prin 2006 2007 au inceput sa apara mai multi cocalari decat oameni calumea si acuma 2 ani cand am fost miam facut rezervare 2 saptamani la bibi am stat 3 zile si am vazut chestii gen: bmw x5 pe plaja lana un mercedez, unu ce se plimba cu masina pe plaja, sute de persoane in roz si multe dastea sa nu mai zic ca in expirat seara era „paranghelie” in sensu ca erau NUMAI COCALARI acolo…..asa ca miam bagat p***’n ea vama miam luat femeia si neam dus in bulgaria si tre sa zic ca o fost nu la fel de fain ca acu 5 ani in vama , dar macar acolo nu erau cocalari.

    VAMA = COCALAND

     
  16. albastra

    9 Februarie 2011 at 11:55 AM

    da,este adevarat, tocmai asta ziceam si eu… ca imi e dor de vama aia de`o stim cu totii ^.^ de acum cativa ani buni

     
  17. lulian

    20 Martie 2011 at 11:01 PM

    mi-a placut ceea ce am citit cred ca fericirea e la indemana tuturor depinde dc vor sa se bucure de ea …dar oricum imi place citatul asta ps. chiar acum ascult vama veche:)

     
  18. Silviu

    28 Aprilie 2011 at 6:10 PM

    în niciun caz nu este doar idealism. fericirea există, dacă ai simțit-o nu poți să îi negi existența. singurele chestii idealiste/sociale din conceptul fericirii reprezintă factorii adunați care pentru tine reprezintă fericire.

    însă sentimentul pur de fericire nu este ceva conceput, plastic, este în sinea ta, simțit de tine.

     
  19. marius2222

    25 Septembrie 2011 at 7:07 PM

    fericirea……o iluzie…..fericrea este un moment scurt , foarte foarte scurt intre ce avem si ce ne dorim sa avem…..pe care insa natura umana il strica …de ficare data

     

Lasă un răspuns

 
