RSS

Marian Ivan injunghiat mortal

09 Iun

In complexul continental, Marian Ivan a fost injunghiat mortal. Articolul aici.
Nu-mi vine sa cred. Pe agresor l`au prins? Tare mi`e ca si in cazul asta se va adeveri celebra vorba: oricat de smecher ai fi, un fraier ti`o da.
Mda, ma intreb cine va fi urmatorul cap al lumii intrerlope la Galati… ? Nelutu Enache? Ogeaca?

Later edit: Autoritatile refuza sa vorbeasca despre cine e suspect, iar suspectii nu sunt de gasit. Sa fie oare din cauza presiunilor?😀

 
157 comentarii

Scris de pe 9 Iunie 2008 în galati, oameni...

 

Etichete: ,

157 responses to “Marian Ivan injunghiat mortal

  1. Andra

    9 Iunie 2008 at 2:45 PM

    pai care din cei pe care i-ai enumerat i-au dat-o lu’ marian ivan?🙂

     
  2. fanitza

    9 Iunie 2008 at 2:48 PM

    bucureşti e un oraş sigur. ca şi galaţiul!😉

     
  3. Andra

    9 Iunie 2008 at 3:34 PM

    fatza de unii, da🙂

     
  4. albastra

    9 Iunie 2008 at 3:43 PM

    @ andra, nu stiu cine cui i`a dat`o si de ce, doar ca am ramas socata de chestia asta. adik… ce cauta ivan singur in zona lu` enache, da` ma rog nu`i asta problema mea. am auzit ca niste baieti prieteni cu niste baieti de`a lu` nelutu s`ar fi jucat de`a hotii si vardistii :)) dar… nu am de unde sa stiu exact, zvonuri de acum vor aparea multe, si toti se vor bate cu pumnul in piept…
    @ fanita da, doar ca galatiul e mult mai mic :)) si toata lumea se stie cu toata lumea. sau cel putin la concluzia asta am ajuns eu

     
  5. fanitza

    9 Iunie 2008 at 3:54 PM

    eu prefer sa raman la cluj!

    cel putin deocamdata!

     
  6. albastra

    9 Iunie 2008 at 3:58 PM

    te cred, te inteleg :))
    oricum, la cate chestii se intampla in gl, niciodata nu mi`a fost frica si nici n`o sa`mi fie…
    drept dovada, la 4 dimineata, admiram rasaritul, cu un amic langa mine, pe malul dunarii :))

     
  7. alin

    9 Iunie 2008 at 4:25 PM

    e depus la el la sala si inbracat in alb.
    pacat, ca tinea ciorile departe de tiglina… de acum…. ne vor invada :(((
    ducetiva si voi fratilor sai fiti aproape macar acum
    galatiul va fi invadat de ciori!!!!

     
  8. yang7

    9 Iunie 2008 at 4:59 PM

    Păcat că o să apară altul ca el…

     
  9. BgD

    9 Iunie 2008 at 5:10 PM

    nu stiu ce sa zic dar… NU miroase a bine , cred ca va urma o perioada destul de tensionata…!

     
  10. albastra

    9 Iunie 2008 at 5:12 PM

    @ yang7: asa cum a fost ijdileanu, asa a fost si ivan, si altii vor urma…
    si totusi… orice ar face…. ei nu sunt inchisi, nu li se intampla nimic.
    iar un muritor de rand…

     
  11. albastra

    9 Iunie 2008 at 5:14 PM

    @ bgd, clar, si ceva imi spune ca vor fi si batai intre tigani…
    oricum, o chestie am apreciat`o la ivan a avut bun simt. nu ca altii care s`au purtat pe unde i`am vazut ca niste ciobani.

     
  12. albastra

    9 Iunie 2008 at 5:28 PM

    nu neg ca a avut si el defectele lui si un trecut destul de … glorios

     
  13. Anutza

    9 Iunie 2008 at 5:39 PM

    nu va mai framantati atata ca nu stiti ce sa intamplat dak erati la locu faptei poate spuneati ceva corect….asa ca mai bine uitativa pe net sau pe la stiri si o sa vedeti ce sa int…..nasol ca a murit asa de tanar la numai 43 de ani….dar asta e viata pe toti o sa ne ia intr`o zi…:(((

     
  14. albastra

    9 Iunie 2008 at 5:43 PM

    anutza, vad ca tu n`ai inteles cum e treaba… problema e ca nu viata l`a luat, ci viata i`a fost luata… si nimeni nu are acest drept…
    problema e ca traim intr`o jungla, si te poti trezi oricand violata, luata japca [poate chiar de oamenii lui] sau cu un cutit la gat.
    atunci ce fel vei gandi?

     
  15. fanitza

    9 Iunie 2008 at 5:52 PM

    albastra,

    trăim în stepa, nu în junglă… uite aici dovada:

    http://balauru.wordpress.com/2008/06/09/bucuresti-2008/

    caii nu trăiesc în junglă!😉

     
  16. albastra

    9 Iunie 2008 at 5:57 PM

    @ da fanita, ai dreptate
    mea culpa!🙂

     
  17. Andra

    9 Iunie 2008 at 6:42 PM

    dar ce era tipul asta? am inteles ca interlop, dar ce era interlop?

     
  18. albastra

    9 Iunie 2008 at 7:03 PM

    🙂 ti`am trimis un mail, la adresa care apare la comenturile tale

     
  19. little miss blue sunshine

    9 Iunie 2008 at 8:06 PM

    e adevarat ca avea fete la produs?

     
  20. yo

    9 Iunie 2008 at 8:51 PM

    mai dar ce va bagati voi….habar nu aveti cn a fost Ivan…asa k nu va mai dati cu parerea ca era asa sau asa si k la omorat unul sau altul…lasati politia sa decida…si sa isi regleze ei conturile intre ei….nu va mai bagati aiurea….;)DUMNEZEU SA IL ODIHNEASCA IN PACE!!!

     
  21. camiICF

    9 Iunie 2008 at 10:30 PM

    ODIHNEASCA-SE IN PACE!!!

     
  22. magicsebi

    9 Iunie 2008 at 10:42 PM

    cine e marian ivan? :))

     
  23. albastra

    9 Iunie 2008 at 10:50 PM

    @magicsebi: un baiat… prieten cu alti baieti🙂

     
  24. starlete

    9 Iunie 2008 at 11:13 PM

    toate infractiunile sunt reprobabile. Sa speram ca respectivele cazuri se vor rari si legislatia se va imbunatati !

     
  25. dadatroll

    9 Iunie 2008 at 11:37 PM

    Deci eu nam auzit de nici unu din stirea asta decat nu mai despre fraier, care cred cai varumeu ca asai zicem noi, mey fraiere.

     
  26. monica

    10 Iunie 2008 at 2:06 AM

    dumnezeu sa-l ierte l am cunoscut….am ramas socata…nu mai am cuvinte

     
  27. albastra

    10 Iunie 2008 at 10:31 AM

    @ dadatroll
    hahahaha ok, te anunt oficial, fraieru` a murit :)))

     
  28. lori

    10 Iunie 2008 at 11:18 AM

    Astea sunt riscurile cand ai o viata ca a lui…. Pana la urma toti platim pentru ce facem…. asa a platit el….Dumnezeu sa-l ierte!

     
  29. mira

    10 Iunie 2008 at 11:19 AM

    Cine era prietena lui?

     
  30. soson

    10 Iunie 2008 at 11:56 AM

    CU TOATE K O SA TRAM INTR-O JUNGLA DE CIORI EU M-AM NASCUT LA GALATI SI AM COPILARIT LA GALATI PE BULETINUL MEU SCRIE GALATI SI VIN FRAIERI DINASTIA DE LA TARA CARE SCRIE PE BULETINUL LOR FARTANESTI MASTACANI SI FAC LEGEA LA GALATI LA NOI.VA ASIGUR EU K NU O SA DUREZE PREA MULT MINUNEA.STITI VOI SI SMECHERIA ATA E CU RANDUL DAR SA-I DEA CU SUNDA E PREA DE TOT K DOAR NU ERA UN CAINE NU?
    ASTA E PAREREA MEA SI O SUSTIN

     
  31. soson

    10 Iunie 2008 at 12:00 PM

    DUMNEZEU SA-L IERTE SA-I FIE TARANA USOARA !!!!!!!!!!!!!!! IVAN SI FROSA EI AU FOST SMECHERI, NU ENACHE SI OGEACA CARE SE RIDIK CU MUSCHII LASA K DA-M ARMATA JOS DIN POD SI O SA VEDETI K LE KAD MUSCHII LA TOTI…

     
  32. jiji

    10 Iunie 2008 at 12:57 PM

    ba ce va tot o frecati asa?
    astia au avut conturi de reglat
    nu e treaba nimanui ce si cum
    APARATI-VA SPATELE
    FITI ATENTI LA SMECHERI
    POATE INTR-O ZI O MELITI SI VOI!!!!!!!!!!:)))))

     
  33. mmm

    10 Iunie 2008 at 1:07 PM

    Cica recent enache si ivan s-au impacat si ivan a avut incredere sa se duca in tig.3 singur si cand a iesit probabil sau intalnit cu aia sau injurat putin, el o fi vrut sa fuga si unu ia dato ..pe scurt … ideea e ca esti mai bine imbracat sau esti cu gagica pe strada…ai putine sanse sa nu fii luat pe la spate de cineva…asta e romania

     
  34. dragalasha

    10 Iunie 2008 at 1:49 PM

    Hmmm….din kte stiu ivan se duce sa o duca pe amanta lui acasa,si cand la vazut pe enache s-a dat jos din masina sa-l salute…nu shtiu cum sau luat la cearta doar ca un drac la injunghiat…dar nu va ganditzi k poate chiar amanta lui i-a facut cheie…k park e prea mare coincidentza sa se intalneasca cu enache exact la aia in fatza blocului shi exact atunci….

     
  35. albastra

    10 Iunie 2008 at 1:56 PM

    @ dragalasha
    de ce i`ar fi facut cheie, daca ea avea de castigat mult de pe urma lui ivan?😉

     
  36. viorel

    10 Iunie 2008 at 2:35 PM

    eu sincera sa fiu marian ivan a fost singurul care a dovedit

    ca este smecher…………….nu baietii astia din

    galati care sufera de smecherie

    toti sunt scmecheri si bazati da nu e nimic de capul lor

    tot niste retardati raman

    numai marian ivan a fost singurul care a dovedit ca e smecher;);)

     
  37. crys

    10 Iunie 2008 at 2:37 PM

    oare cine va fi mai fi vreo cineva ca marian ivan?????????

     
  38. baros

    10 Iunie 2008 at 3:54 PM

    Ma uit ca unii nici nu stiu sa scrie. Nu stiu cum se pot crede unii ,,smecheri” cand saracii habar nu au sa vorbeasca. Imi imaginez ce o fi in mintea lor, saracii ca prea mult nu-i ajuta cerebelul sau acel ultim neuron care se mai zbate in creier. Cat despre Ivan…sa-l odihneasca Dumnezeu. Daca cineva vrea sa schimbe ceva in Galati-ul asta si se considera smecher, sa mentina linistea si sa anihileze handicapatii care se iau de lume aiurea, care se iau de fete, de batrani samd. Aratati-va muschii sub forma diplomatiei, a bunului simt si al respectului. Numai bine.

     
  39. albastra

    10 Iunie 2008 at 3:59 PM

    @ baros, foarte adevarat!

     
  40. yang7

    10 Iunie 2008 at 5:03 PM

    @baros

    Și miliția ce mai face…?

     
  41. alinutza

    10 Iunie 2008 at 5:46 PM

    doamne ce fel sunt unii….nici nu l-au ingropat pe marian ivan si ei deja se gandesc cn o sa fie cel mai smecher din galati akum….si in legatura cu politia si suspectii normal k stiu cn l-a omorat si sunt pe urmele lor dar crezi k au curajul sa spuna la tv sau in alta parte?…mai intai sa ii prinda si apoi o sa zica cn(asta in cazul in kre ii va prinde)….si oricum dak nu il prinde politia o sa aiba cineva grija ca enache sa plateasca pt crima asta…si app dragalasha crezi k dak amanta lu marian ivan i-ar fi facut cheie se mai ducea in fiecare zi sa ii puna lumanari in locul in kre a fost omorat?…iti zic yo k fata nu are nici o vina…o cunosc si stiu k nu e in stare sa faca asa ceva…ea doar a fost naiva la fel ca celelalte si a crezut k ivan o sa divorteze pt ea….dar se stie k el nu ar fi facut asa ceva pt k isi iubea fetita si sotia ca pe ochii din cap…oricum cea mai afectata din toata povestea asta e antonia,fetita lui ivan,kre a ramas fara tata la o varsta frageda….Dumnezeu sa il odihneasca in pace

     
  42. :D

    10 Iunie 2008 at 6:04 PM

    ijdileanu este la puscarie in germania a comis 30 de crime!! si este pe viata acolo

     
  43. din galati

    10 Iunie 2008 at 6:14 PM

    stati linistiti ca vine cristi chiorul la putere in galati

     
  44. yoo

    10 Iunie 2008 at 8:38 PM

    mie imi pare rau ca a murit…era un om de treaba…DUMNEZEU SA-L ODIHNEASCA IN PACE…cei care i-au facut asta sa platesca…Dumnezeu vede tot si nu-l va lasa nepedepsit pe acela

     
  45. tifos

    10 Iunie 2008 at 8:50 PM

    de unde stii tu prietene chiar asa multe despte Ijdileanu? Dintr-o canalizare de unde ai auzit? Ijdileanu e liber, si-a ispasit pedeapsa si s-a reintors un om schimbat total! Cel putin asa lasa prima impresie! Il gasesti prin `21 daca vrei sa-l vezi! Da` tu crek nici nu stii cum arata, si mai vb si de el!

     
  46. BG

    10 Iunie 2008 at 9:01 PM

    jmekere, ijdileanu se plimba linistit cu mercedesu’prin M21 zilnic….asa ca surpinzator pt tine nu e la puscarie:P sac!

     
  47. BG

    10 Iunie 2008 at 9:02 PM

    dar …cine e cristi chioru??

     
  48. BG

    10 Iunie 2008 at 9:05 PM

    cat despre Ivan, D-zeu sa-l odihnesca, fie-i tarana usoara…… Probabil ca ne vom invada tiganii, si eventual scapatatii aia de braileni…

     
  49. albastra

    10 Iunie 2008 at 10:14 PM

    @ yang7
    se face ca munceste😀
    @ din galati
    chioru fiind? alt „smecher” ?
    @ tifos
    da ai dreptate🙂
    @ bg
    sper totusi sa nu se intample asa

     
  50. pantazi

    10 Iunie 2008 at 11:12 PM

    ba ce plm va tot spargeti atata in besini…kt era in viata ivan nici unu nu caraiati asa mult…..a fost …este si va fi mereu pe buzele oricui numele de marian ivan….dupa parerea mea a fost al doilea dupa frosa….aaaaaaaaa si app…pt copii care s edau baietii ijdileanu e liber demult….da nu se arata….asa k numai vb dak nu stiti nik….am crescut in gl…..intrun cartier in care inveti sa te decsurci singur…siti dai seama kt de grea e viata cateodata…..asa k voi copii…astia care sunteti jemekri la tst…mai taceti in plm….si lasati omu sa moara …sa fie ingropat in liniste .nul mai barfiti si nul mai suflati atata in cur….k dak era viu nu maraia unu….DUMNEZEU sal odihneasca:(((

     
  51. j.me

    10 Iunie 2008 at 11:12 PM

    Deci oricum pe strazi toata lumea stie cine l-a omorat.. dar totusi politia nu se stie daca va rezolva cazul.. Si prea mult il plange lumea degeaba.. era el o persoana linistita si de caterinca cateodata..dar si cand itzi lua capu.. Asa ca era cam inevitabila toata treaba asta.. Nu-l mai plangeti voi..

     
  52. eu

    10 Iunie 2008 at 11:36 PM

    Da am auzit ca a venit Nicu Gheara cu mai multii baieti dupa Enache …😀 oare il ia politia inainte sau il toarna astia ?🙂

     
  53. albastra

    10 Iunie 2008 at 11:39 PM

    @ eu
    sper sa`i prinda garda inainte de nicu gheara & stuff, ca sa nu sfarseasca cu totii ca marian ivan… nu de alta… dar asa nu se va termina niciodata acest macel.
    oricum… fiecare va primi ce merita🙂

     
  54. anonim

    10 Iunie 2008 at 11:56 PM

    inima celui ce a ucis va fi la crucea capului lui MARIAN IVAN…….DUMNEZEU SAL IERTE

     
  55. Fanik

    11 Iunie 2008 at 12:10 AM

    Lasati.l sa se odihneasca in pace kiar dak nu merita,mai ales d mana a 2 care numai asta aveau in cap toata ziua,mai ales enake ala atat stie regii,pande,taiem,facem dregem si d fapt dak ii numeri a bagat pana acum la puskrie vreo 10 baieti,i.a infipt p rand tu fa asta,tu asta si saracii au facut si sunt toti la puskrie.Enake nu avea nici un scop,el nu vroia bani,liniste,prieteni vroia smekerie atat ,viseaza numa ridicaturi in cartier.O sa s duk acum langa cei p kre i.a bagat tot el,dar aia nu prea il mai iubesc asa mult mai ales k i-a uitat d a 2 zi d knd cadeau la puscarie.Urmatorul kre o sa vina sa mentina linistea k e cel mai bine!

     
  56. danyela

    11 Iunie 2008 at 12:14 AM

    ivan chiar a fost cineva in galati!
    lam cunoscut si nu cred ca merita sa moara asa!
    am vorbit cu el chiar inainte de a se intampla tot ce sa intamplat!
    acum ramane sa vedem cine va mai omora pe cine…
    dumnezeu sa-l ierte!

     
  57. xxx

    11 Iunie 2008 at 12:14 AM

    daca si in gl toata lumea se stie cu toata lumea ca are 300 mii locuitori ce sa mai vorbim de orasele cu 30-40 mii si care tot par a fi mari… mai iesiti bai si voi prin alte locuri…

     
  58. Io'neik

    11 Iunie 2008 at 12:14 AM

    DUMNEZEU SA-L ODIHNEASCA IN PACE!P.S.-Cine-i Chioru asta?

     
  59. albastra

    11 Iunie 2008 at 12:16 AM

    @ xxx
    flash news, gl e al5lea oras din romania, ca marime😉

     
  60. Io'neik

    11 Iunie 2008 at 12:20 AM

    Si kre-i faza?

     
  61. sebi uscatu

    11 Iunie 2008 at 4:41 AM

    dragi mei …nu stiu cine sunteti si cum il cunosteati pe marian ivan ,dar sa stiti ca eu am copilarit cu el si cu danut dintosu si am umblat cu el multi ani…..am fost copii nebuni si am furat si din buzunare pe vremea lu ceasca si multe altele.Nu mai stiu de marian de vreo 10 ani ca am plecat in new york dar sa stiti voi ca era un baiat cu caracter si educat……avea o inima mare si ma ajutat mult si pe mine si pe altii………DUMNEZEU SA-L IERTE SI PE EL DE PACATE…..

     
  62. bunelu

    11 Iunie 2008 at 7:48 AM

    cinei cristi chiorul cel de la barul cu biliard de la ultimul leu.grei galatiului se aduna acolo.este mare smecher si el trebuie sa vine dupa moartea lui frosa …. acum intra sigur la putere

     
  63. alexandra

    11 Iunie 2008 at 11:15 AM

    Dumnezeu vede…..DUMNEZEU SA-L IERTE si FAMILIA SA-IO PAZESCA

     
  64. alexandra

    11 Iunie 2008 at 11:19 AM

    marian pent.MARIAN DUMNEZEU SA-L ODHICNEASA

     
  65. nicooo_nico90

    11 Iunie 2008 at 11:35 AM

    dumnezeu sa il ierte:!!

     
  66. cRn

    11 Iunie 2008 at 11:54 AM

    Enache si ink 2 prieteni lau omorat😉 pt ca el facuse pace cu ei inainte cu 1 saptamana..si un prieten d a lui ivan..la batut p enache..si el sa dus si la batut p ivan ;)…. dumnezeu sa il ierte….pe 6iunie a fost ziua lui…si pe 8 a murit:|

     
  67. ANONIM

    11 Iunie 2008 at 12:07 PM

    are cine sa conduca GALATIUL si mai este un singur smecher de smecher CAPITAN MARIAN….MARIAN A FOST UNUL DIN CAPUL MAFIE GALATI dar mai este cum am zis CAPITAN MARIAN deci stiu despre el cam multe colegul meu e unchisu si aflu tot ;)….

     
  68. baby

    11 Iunie 2008 at 12:52 PM

    :)) e naspa ca deacuma la pasha o sa fie plin de tigani

     
  69. puya

    11 Iunie 2008 at 1:30 PM

    sunt prea prost si prea agramat ca sa am un coment aici, si cand am sa invat sa vorbesc frumos, atunci va aparea
    *coment editat pentru vocabular de… mahala*

     
  70. albastra

    11 Iunie 2008 at 1:33 PM

    @ baby, de parca asta ar fi grija noastra cea mare :))

     
  71. micro17

    11 Iunie 2008 at 1:35 PM

    Pai sa il ia o data pe „nelutu” ca s-a saturat lumea de el impreuna cu toti analfabetii care sunt tari in pumn si fac legea lovind cu arme albe.Probabil ca micro 17 e vazut de ei ca pe un ring de box si „nelutu” se crede intr-un continuu razboi imaginar.Sa puna mana la munca.Si-a vandut masina,banii pe care ia luat de la Bulumac sunt mancati,nu inteleg prin ce se impune?Prin pumn?Muschi? de asta avem noi nevoie sa traim mai bine?De „jmecheri” ce se caracterizeaza prin superficialitate si orgoliu nemarginit.Asta nu este o valoare reala si neajunsurile zilnice sunt destule pentru a ne face viata in Romania un calvar.Daca mai apar si „baieti” care nu stiu sa deschida gura si se imbraca cu acelasi tricou de firma in fiecare zi (baietii lui) chiar ca iti vine sa fugi la munca in Spania la cules de capsuni unde culmea te simti mult mai in siguranta decat la tine acasa si ai si un trai mult mai bun.Politia?Justitia?Sunt institutii ale statului sau „Brigada lu` nelutu” si baietii lu Ogeaca -institutiile moderne.Sa va fie rusine.Moartea lui MARIAN IVAN este o pierdere pentru galati.respectul il castiga prin faptul ca era capabil sa castige bani multi si prin finetea cu care se purta oriunde se afisa.

     
  72. albastra

    11 Iunie 2008 at 1:38 PM

    @ micro17
    foarte adevarat🙂

     
  73. baby

    11 Iunie 2008 at 1:48 PM

    albastra ar trebui s ane pese ,ptr ca pasha era singurul loc unde tiganii nu aveau acces si te puteai distra in liniste

     
  74. capitanu

    11 Iunie 2008 at 2:57 PM

    ba bravo lu nelutu ca a avut sange sa faca asta si cand era ivan nimnei nu trece in 17 de nici el mai incolo la prin pe teritoriul lu bine ia facut ce cauta el acolo daca sti ca acolo stau dusmani

     
  75. dj

    11 Iunie 2008 at 2:59 PM

    care este faza cu pasha shi c legatura are cu marian ivan??…am auzit k e posibil sa s inchida pasha…poate cineva sa spuna cum sta treaba??

     
  76. Nu conteaza

    11 Iunie 2008 at 4:42 PM

    Am citit mai tot ce sa scris si sincer nu am vazut comentarii de rau despre Marian.Nici eu nu pot sa scriu de rau despre el ptr ca nu am ce.L`am cunoscut si asta conteaza cel mai mult.Am cunoscut un om pe nume Marian Ivan un om cu un bun simt si un caracter pe care nu il vezi la multi de genu lui ma refer la ” Interlopi,Smecheri” .Nu exista asa ceva cand nu lasi in urma decat un sentiment de scarba si de fericire ptr dusmani tai.Daca murea Enache nu plangea nimeni cred.Un om ca Marian merita respectat chiar daca el acum nu mai exista.Imi pare sincer rau de ce sa intamplat,si cel mai grav este ca a murit de mana celor cu care el stia ca facuse pace.inchisoare pe viata este putin ptr cei care au coborat din bananier.Nu doresc raul nimanui dar sper sa pateasca la fel cel care la omorat si cel care a dat „ordinul”

    Dumnezeu sa il odihneasca
    Va ramane mereu in amintirea mea ptr ca a castigat acest drept.

     
  77. Antrax+ Salmonela = LOVE

    11 Iunie 2008 at 5:00 PM

    nu va mai dati cunoscatori ca nici eu nici tu nici ala nici aia nu stie nimic…numna vorbe!
    Treaba e ca a fost mafiot , a incalcat legea , si cacaturile astea nu se sterg cu fapte bune..clar!! FIECARE PRIMESTE CE MERITA
    *post editat pentru vocabular infect*

     
  78. Antrax+ Salmonela = LOVE

    11 Iunie 2008 at 5:03 PM

    Cer scuze pt greselile ortografice si dezacordurile facute

     
  79. Alex

    11 Iunie 2008 at 5:03 PM

    mama ce commuri ce vrajeli nimeni nu la cunoscut ca sa stie….ma rog aproape nimeni..

     
  80. Antrax+ Salmonela = LOVE

    11 Iunie 2008 at 5:03 PM

    Cer scuze pt greselile ortografice si dezacordurile facute..

     
  81. Alex

    11 Iunie 2008 at 5:05 PM

    vedeti ca da azi la 17:30 pe acasa l povestiri adevarate despre el….;)

     
  82. nu dau

    11 Iunie 2008 at 6:06 PM

    va zic eu ce cauta in tiglina…..era cu 2 pizde:)….le ducea acasa…….nu e bosketar ca altii……lasa femeile si fuge….sa batut cu nelu enake….si cu iionut zausila zis Zgamboi …..si cu mai multi…..pana a scos unu sabia…si ia dat:)….asta e mortii cu mortii vii cu vii…..totusi mie imi pare rau…era om BUN…..

     
  83. tractor

    11 Iunie 2008 at 6:23 PM

    nu dau…nu era sabie ci era cutit shi nelu enache a dat in el ..3 cutite in spate apoi a bagat „sagetzile” la inaintare shi de frik vezi k a ajuns kiar el la potilie cu ink unu shi l-a inkis numai k sa nu-l gaseask ashtia shi sa-l bata …i-au zis k dupa fapta asta o sa ramana fara copii shi mama..yo zic ca e destul degrav pt ca o sa inceapa bataile pt galati…

     
  84. cineva

    11 Iunie 2008 at 6:28 PM

    sa mor eu da c bine il cunoasti nudau cu 2 pizde pe strada (sa mori tu) gasco …. 8-|

     
  85. cineva

    11 Iunie 2008 at 6:29 PM

    bai faza este k o sa iasa urat in galati si k galatiu a pierdut un om care sa stiti k a facut totusi mai multe k dumitru nicolae

     
  86. cineva

    11 Iunie 2008 at 6:30 PM

    binenteles k a fact si rele da asta este cine nu face😛

     
  87. eu

    11 Iunie 2008 at 7:16 PM

    ucigasul e nelutzu enache …si o curva din 16 care l-a dat pe mana alora!! nici aia nu o s-o mai duca mult! dumnezeu sa il ierte

     
  88. suter

    11 Iunie 2008 at 7:30 PM

    bai terminatio cu barfa AM CURAJUL SA PARIEZ CA ENACHE IESE DIN PUSCARIE CA EL SA PREDAT SINGUR SA NUL MAZILEASCA ACOLITITI LUI IVAN .NE GASIM LA O BERE CU EL IN 17 .DUMNEZEU SA-L ODIHNEASCA PE MARIAN IVAN

     
  89. jmecherie

    11 Iunie 2008 at 7:58 PM

    DUMNEZEU SAL ODIHNEASCA IN PACE PE MARIAN IVAN ..deabia astept sa vina dealde Gheara si cu Sile SI SAI VAD MORTI P ENACHE SI CU TOTI RETARDATII AIA CARE CRED K FAK LEGEA IN GALATZI ..si in privinta tziganilor ei sunt urmatorii p lista d DECESE🙂

     
  90. Kacinschi

    11 Iunie 2008 at 8:54 PM

    Mda foarte interesante parerile unoara mai putin ale altora ….. ce nu am inteles e cum poate cineva citez din alinutza🙂 ” isi iubea fiica si sotia” dar peste toate astea avea amanta sau amante nu prea inteleg astea 2 nu prea se suprapun din punctul meu de vedere sau al altora ,dar am uitat daca esti ”smecher” atunci poti sa iti iubesti familia si sa ai si amante nu -i asa alinuta?,dar ce sa faci cand ideeile preconcepute ne domina viata ca ce vedem la unii aplicam si noi in loc sa avem propria personaliate o clonam de la altii ” hai fata ca e smecher bagate pe el” mi se face scarba cand vad femei de genu asta …… si sa nu uit l-am cunoscut pe marian chiar foarte bine, nu o zic ca sa ma laud ca nu e ceva smecherie, si intradevar ca orice om, si calitati( nu prea multe ), dar si multe defecte, a sa-i fie tarana usoara, sa auzim de bine ca de rele suntem satui

     
  91. alinuta

    11 Iunie 2008 at 9:01 PM

    nu ca a fost seful meu dar va zik zinker si cu reret in suflet ca nu merita sa moara asa cum aa fost el a dat cateva locuri de munka si a stiut sa faca liniste in galatiul asta pe unde te duki si te intorki numai ca de alde enache dai ede tie frika sa mergi si pana la coltul blokului dar ascultati ce va zik eu in cel mult o saptamana daca enake intra aiki in parnaie va vi omorat Dumnezeu sa te odihneasca in pace si sa te ierte ca ai fost un om bun

     
  92. gabossssss

    11 Iunie 2008 at 9:04 PM

    fratilor ii stiu si pe nelutu si pe ivan .oricata dusmanie ar fi fost nu se face asa ,sa l omori ca pe porc?
    dak smecheria e bazata pe neveuri at yo pot sa le o dau la toti si maine i iau locu lu ivan?
    sa ma suga toate sagetile lui enache si el primu!asta nu k l simpatizam pe ivan ci pt k s ratati

     
  93. roza

    11 Iunie 2008 at 9:45 PM

    ma nu il mai vb atata pe MARIAN ivan gata lasatil sa se odihneask in pace asta e D-zeu sa il odihneasca asa a fost sa fie a fost un om bun l-am cunosc si eu intradevar stia sa se comporte cu o persoana era destul de cizelat si dak ia facut cheia cumva panarama aia credk ar trebui sa isi fara bagajele ptr cealalta lume k nu o sa fie bn de ea si nu va mai certaty atata k cn o sa ii ea locul lui IVAN k nimeni nu o sa mai fie k el A FOST VA FI SI VA RAMANE DOAR UN IVAN…….nimeni nu va fi respectat cum a fost el si nu credk va intereseaza pe voi cu cn a fost el in seara aia era problema lui cu cate fete era sau ce facea el , orice ar fi facut mereu se intorcea la familia lui . AM PIERDUT CU TOTII UN OM KRE A STIUT SA SE FACA RESPECTAT CA EL NU SE VA MAI NASTE . DE ACUM CRED K O SA INCEAPA RASCOALA !

     
  94. maryan

    11 Iunie 2008 at 9:56 PM

    fratii ogeaca vor face legea in galati o sa vedeti voi……….io ii cunosc bn ca sunt finul lor………

     
  95. maryan

    11 Iunie 2008 at 9:58 PM

    si in legatura cu ijdileanul…….va spun io ca nu e la puscarie………se plimba cu slk prin IJDILENI ca sta langa mine la tara………….

     
  96. Lory

    11 Iunie 2008 at 10:42 PM

    Ogeaca la injunghiat pe marian ivan…stiu prea bn pentru ca sunt de unde era si marian ivan…

    la injunghiat in tiglina 3….ff naspha….Dumnezeu sa-l ierte….

     
  97. andrei

    12 Iunie 2008 at 1:14 AM

    Dumnezeu sa-l ierte
    100% dupa el o sa se mai duca si altii…s-a dus capul dar au ramas aliatii lui.
    Sper sa nu se intample si la gl ce sa intamplat la craiova,bucuresti s.a..dar e greu de crezut ca nu-i va razbuna nimeni moartea lu’ Marian Ivan.

     
  98. fina lu IVAN

    12 Iunie 2008 at 6:29 AM

    ce a fost a fost.LASATIL SA SE ODIHNEASK IN PACE o sa ne razbunam dar nu prin moarte cum au facut lasii aia kre lau omorat si nu mai scoateti vb aiurea k nci makr nu stiti ccn la omorat sau cum a fost si ce sa intamplat

     
  99. fina lu IVAN

    12 Iunie 2008 at 6:34 AM

    si nu mai vb aiurea k nu aveti dc .D-ZEU SA TE IERTE NANULE ODIHNESTETE IN PACE CU DRAG FINUTZA TA REGRETE ETERNE NU TE VOI UITA NICIODATA
    ce ai fost si ce vei fii de akuma inainte chiar dak esti mort ptr noi tot mai traiesti AI FOST SI VEI RAMANE O LEGENDA IN SUFLETELE NOASTRE

     
  100. roza

    12 Iunie 2008 at 6:53 AM

    ba fratilor nu mai vb aiurea k nu ogeak la omorat pe IVAN mai controlati-va frate ca debitati numai prostii vb si voi k sa va aflati in subiect dak nu stii nu mai vb ce plm dak avetzi sange in pl luptaty ptr ce credety k e al vostru cum a facut si MARIAN IVAN a stiut ce a vrut in viatza si a obtinut indiferent peste cn a trecut asa k orikt ati vrea sa ii luaty locul nu vety putea SI SA MAI TINETI MINTE CEVA DE LA MN CA O COPIE NU ARE VALOARE de fapt nu avetzi sanse sa il copiaty

     
  101. fina lu IVAN

    12 Iunie 2008 at 6:59 AM

    bai cn la omorat la omorat numai el stie a luat secretul in mormant cineva stie cn la omorat dar nu va spune ptr k ii este frik de „smecherii” din galati k ei de fapt sunt niste depravaty ……… cel kre stie dak din intamplare a fost la locul faptei si stie cn a fost asasinul VA FI RECOMPENSAT CU ADEVARAT NU E MANGLEALA ;):((:((:((

     
  102. Spumy

    12 Iunie 2008 at 9:30 AM

    logodnicul meu a fost la ieri la mormantul lui Marian Ivan unde era si fratesu, WBC`U, IPS`UL lui Ivan dar si ROSEGUR si au fost anuntati ca brailenii vor sa ne ia orasul…n`o sa mai fim deloc in siguranta pe strazile orasului nostru daca vin tziganii la putere:(

     
  103. Spumy

    12 Iunie 2008 at 9:31 AM

    si statui linistiti ca Enache si celalalt vor fi asasinati in inchisoare😉

     
  104. maf_driver

    12 Iunie 2008 at 9:43 AM

    mai oameni buni de ce va place sa vorbiti fara sa stiti si numai asa din auzite?la cunoscut vreo unul din voi personal pa marian?eu sunt din iasi si l-am cunoscut foarte bine.vreau sa spun ca a fost unul din cei mai fini si mai respectuosi smecheri din romania.va pazit galatiul ala de tigani si ia tinut la distanta pina acum.sa vad eu ce o sa se aleaga de galatiul ala cind o sa se umple de ciori.omul a fost smecher cu legitimatie si nu cred ca a suparat asa tare pe cineva incit sa merite moartea.cei care l-au omorit au facuto de frica repercusiunilor daca l-ar fi lasat sa traiasca.da o sa auzim noi ce o sa pateasca pe la pirnaie zdremtele.eu nu le mai dau multa viata.va rog frumos cei care nu l-ati cunoscut abtinetiva cu comentariile iar cei care l-au cunoscut cred ca au numai de bine de spus.DUMNEZEU SA-L ODIHNEASCA!

     
  105. maf_driver

    12 Iunie 2008 at 9:47 AM

    NU INTELEG CE CAUTA EL SINGUR ACOLO!AU ASTEPTAT MULT TIMP FRAIERII MOMENTUL ASTA

     
  106. Anonim

    12 Iunie 2008 at 9:52 AM

    Ba mai lasatzi omul asta in pace….atzi auzit shi voi de numele asta shi acum va datzi cu parerea……sa intamplat…nu mai ai cum sa dai timpul inapoi….Dumnezeu sa`l odihneasca.Nu l-am cunoscut asha de bine…dar indeajuns sa cred ca era o persoana de nota 20.Sa vedetzi ca o sa se intample de acum in Galati.(Marian sa dus…..Nelu la parnae…..sa vezi totzi balaurii cum or sa se ridice cu grade)

     
  107. Anonim

    12 Iunie 2008 at 10:04 AM

    I-a fost intansa o cursa de zdreamtza care era cu el…..e singura varianta plauzibila…..:(

     
  108. Anonim

    12 Iunie 2008 at 10:07 AM

    razboiul o sa continue shi la parnae…..Alde Lali cu Bulumacii

     
  109. dhany

    12 Iunie 2008 at 10:50 AM

    mint io k nu va fi zilele astea rasboiu al 3 lea prin 17

     
  110. dhany

    12 Iunie 2008 at 10:52 AM

    care nu stiti ce sa intamplat teceti in plm din gura e mai bn asa decat sa comentati k prosti

     
  111. dhany

    12 Iunie 2008 at 10:52 AM

    sa se odihneasca in pace

     
  112. sandokan

    12 Iunie 2008 at 12:27 PM

    daca marian ivan a fost smeker frosa ce a mai fost ?

     
  113. OOOOOO

    12 Iunie 2008 at 12:45 PM

    SAI FIE TARANA USOARA

     
  114. eu

    12 Iunie 2008 at 1:12 PM

    Bai, el a fost cum a fost, dar va aparat orasul. ODIHNEASCA-SE IN PACE

     
  115. Wtf?

    12 Iunie 2008 at 1:33 PM

    Vai de capu’ meu:|:| oameni buni daca habar n-aveti sa scrieti numai lasa-ti in pana mea commenturi….e groaznic unii dintre voi nici macar nu scrieti corect dpdv gramatical :|:| in loc sa va ganditi la marian ivan si la restul „smecherilor” din galati mai degraba v-ati gandi la voi /:) sa va mai educati putin😐
    P.s: Dumnezeu sa-l ierte!!

     
  116. sadam

    12 Iunie 2008 at 1:42 PM

    tzaranii or sa fie la putere nu o sai lase pe astea de la braila sa faca cum vor ei

     
  117. Kacinschi

    12 Iunie 2008 at 2:19 PM

    cat de important a fost pentru galati ramane de vazut de acum incolo, daca o s afie haos atunci o sa i se simta lipsa daca nu o sa fie uitat ca si frosa oricumm d-zeu sal odihneasca

     
  118. Spumy

    12 Iunie 2008 at 3:15 PM

    Marian Ivan e inmormantat langa Frosa

     
  119. Spumy

    12 Iunie 2008 at 3:19 PM

    Unchiul meu a facut afaceri cu Marian Ivan…a fost un om de nota 10, a pazit galatiul de tigani…oricum cei 2 vor fi ucisi in inchisoare deoarece fratele lui Ivan a venit din America si a jurat la mormantul lui ca il va razbuna. I.P.S.`ul care este al lui, ROSEGUR plus alte cateva firme de paza si protectie sunt alaturi de fratele lui Ivan si cioroii vor mierli rand pe rand. iar W.B.C.`ul si`a pus`o….stiu ei de ce

     
  120. Io'neik

    12 Iunie 2008 at 3:41 PM

    Voua astora care va dati cu parerea dar nu prea a-ti fost la scola am sa va intreb ceva:aveti vre-o kifla-n buzunar? P.S.-nu fac referire la toti,sunt cativa care au probleme!

     
  121. pt Io'neik

    12 Iunie 2008 at 4:04 PM

    Lol, se pare ca nici tu nu prea ai fost pe la scoala :)))

     
  122. mhca

    12 Iunie 2008 at 5:19 PM

    A fost cheie facuta de o fosta femeie de-a lu` enache…..ivan o aducea pe aia acasa la 12 jumate…..chiar in gura lupului.
    Oricum enache e sigur in puscarie are vreo 20 de locotenenti….n-are ce sa-i fac a……si dupa 15 ani cand iese…se uita. ~[inca mi-e greu sa cred ca a avut cineva curaju` asta]~

     
  123. X

    12 Iunie 2008 at 7:26 PM

    OAMENI BUNI!!! stau chiar acolo in complexul continental la blocul a9!!!!!!!!!!AM VAZUT LA GEAM CE SA INTAMPLAT!!!nu ma duc la politie k mie frica de oamenii lu ala care lau omorat…erau 2…ivan a lasat o fata acolo si apoi sa intalnit cu aia 2 si a vrut sa se duca la masina sa ia pistolul si atunci unul din cei 2 ia infipt 3 cutite in spate in umar si in gat……apoi au fugit si marian a cazut jos…apoi a venit smurdul si au declarat deces…animalul ala e in arest de 29 zile……DUMNEZEU SA’L ODIHNEASCA(nimeni nu merita sa moare asa)

     
  124. aNonim

    12 Iunie 2008 at 8:39 PM

    Nu uitati ca mai e si grafian😉 in orashu asta si cat timp e bulibasha in tiganimea din galati …mai avem o sansa sa nu vina braila peste noi..:-s asta ma gandesc eu

     
  125. mina

    12 Iunie 2008 at 8:43 PM

    oameni buni am o rugaminte …daca l-ati cunoscut pe marian ivan foarte bine daca nu la fel de bine. nu-l urcati la cer ca nu a fost sfant nu va mintiti pe voi.dar nici monstru nu a fost .ptr galati o sa fie legenda …nu va mai dati cu presupusul despre moartea lui ptr ca nu stiti cum intra oameni de-ai lui sau de-a lu’ celalalt si dati curs unor discutii periculoase…cine stie care crede ce spuneti si dati nastere la un razboi. rugati-va ptr liniste…..l-am cunoscut pe marian ivan si era un mare om si atat. dumnezeu sa-l odihneasca ptr ca sigur e in rai odata ce a fost omorat si pacatele i le-a luat ucugasul…….respect…si regret.

     
  126. jmecherie

    12 Iunie 2008 at 10:07 PM

    eu crek in locul lui Marian Ivan o sa vina Renato pentru k el a fost mana dreapta a lui Marian asa cum si Marian Ivan a fost mana dreapta a lui Frosa …DOAMNE ODIHNESTEI PE AMANDOI IN PACE …… si deja au inceput sa vina RUSII in tara deci drep concluzie Enache a BE***-O rau de tot acuma si oricum o dai Enache si cu toti drogatzii lui o sa se duk la fund😉

     
  127. CUBA159

    13 Iunie 2008 at 4:17 AM

    MARIAN – DREPTATE SE VA FACE PENTRU TINE HIAR DACA TRECE 50 ANI – TU AI FOST PENTRU MINE CA UN FRATE – DUMNEZEU SA NE AJUTE PE TOTI .

     
  128. Io'neik

    13 Iunie 2008 at 9:55 AM

    Ce cap interlop a fost Enake,ce tot il umfla mass media pe asta de zici k era cine stie ce.Era,pardon,este unul care toata viata lui a vrut sa se afirme dar nu a avut cu cine si a atras „zmeii” de 18 ani dupa curul lui apoi ia bagat la parnaie.Nu-l mai umflati atat mai ziaristilor k aberati intr-un mod impresionant!Stiti k acest”cap interlop” Enake statea inkis in ksa de frik baietilor?Incetati mai cultivatilor,de unde luati asemenea informatii?Care nu stie cine este Enake se gandeste in felul urmator-„nu am auzit de el pana acum dar inseamna ca e cineva”:( Ce draq mai jurnalisti dragi,Enake era un „baiat de cartier” care isi dorea multe dar nu avea loc,stie el de cine,care cu cateva zile inainte de disparitia lui Ivan ia dat-o puternic k nu stia pe unde sa fuga Enake.Gata.Va pup!!!Sa-i fie tarana usoara lui Marian Ivan si sa se odihneasca-n pace,D-zeu sa-l ierte!

     
  129. cata

    14 Iunie 2008 at 9:38 AM

    MARIAN – DREPTATE SE VA FACE PENTRU TINE HIAR DACA TRECE 50 ANI
    a zis Pana ca daca vine Enache in parnaie sa isi aduca si sicriu :d

     
  130. CRISTIAN

    15 Iunie 2008 at 1:47 AM

    ENACHE O SA AI VIATA FOARTE GREA SI CAT DE CURAND VEI MURI ORI IN PUSCARIE ORI IN LIBERTATE…..

     
  131. yo

    15 Iunie 2008 at 10:05 PM

    .

     
  132. yo

    15 Iunie 2008 at 10:15 PM

    deci va rog sa va vedeti de trreaba voastra si sa terminati cu barfa in leg cu familia mea …suntem destul de indurerati cu toata treaba asta k sa mai citesc si astfel de baliverne..altceva mai bun nu aveti decat sa il barfiti?lasati’l sa se odihneask in pace! nu aveti dreptul s il critikti si k sa fiit lamuriti si sa nu mai vb aiurea da se ducea la o gagik narcisa acolo la continental si aia la turnat si la prins enache si si var’su ionut si ia bagat un cutit in umar si 3 in gat…si a fugit…a venit salvarea dar nu la putut resuscita din pacate:(( si da l’au cautat multi de la bucuresti pe enache si sa predat si a recunoscut fapta k altfel era mancare la caini acuma nemernicul…da numai k el nu stie k nici acolo nu are scapare nenorocitul…inca nu’mi vine sa cred ce sa intamplat….am ramas cu bani masini case…dar degeaba dak nu e el:(((( va rog sa incetati cu barfa si lasati’l sa se odihneask in pace!!

     
  133. yesss

    16 Iunie 2008 at 4:43 PM

    Vai cat ma bucur ca a mai murit un tigan borat din orasul nostru. Sa muriti cu totii tigani ce sunteti. Sapun din voi. bafta si ma bucur.

     
  134. Kacinschi

    16 Iunie 2008 at 6:34 PM

    mda interesant citez ”avem case avem masini” dare naspa ca nu mai este da asa o fi e naspa , dar intrebarea e cum le-ati facut toate astea prin munca cinstita? prin urmare oricine face bani la modul asta risca sa pateasca ce a patit si ivan si chiar si frosa si el a fost aranjament as aca nu mai sperati ca viata de mafiot e numai roz canditi-va si la consecinte , am luat si eu parte la anumite treburi necurate si sincer nu mai imi trebuie nu de frica dar sa mor de mana unui fraier nu vreau… pacat pentru el

     
  135. DOLIDULY

    16 Iunie 2008 at 10:10 PM

    CINE ESTE NELU ENACHE ?PLS

     
  136. BG

    16 Iunie 2008 at 10:26 PM

    un bou mort….pardon un viitor bou mort…

     
  137. AnOnImUs

    30 Iunie 2008 at 12:44 PM

    bah nu mai mancatzi atata kkt ivan o dusese pe gajiksa akas ji sa dat jos din masina sa o conduca pana la bloc,cand se intorcea in masina unul zgamboi la injunghiat ,ivan vroia sa ia pistolu din masina dar nu a mai reusit;)ji moartea lui a fost planuita de nelutu enache iar zgamboi la injunghiat ;)app nici pana aqum nu lau prins pe zgamboi

     
  138. AnOnImUs

    30 Iunie 2008 at 12:47 PM

    aqum vin mafiotzii albanezi sa il razbune pe ivan;)

     
  139. AnOnImUs

    30 Iunie 2008 at 12:57 PM

    Spumy said stai linishtita k galatziul este orashul nostru ji aja va fi mereu

     
  140. Stefan000

    8 Iulie 2008 at 1:56 PM

    Bai fratilor nu mai faceti atat pe voi Marian Ivan a fost plecat afara timp in care Milica zis Ciprian Boxeoru la batut pe Enache rau de tot … Enache sa enervat rau mai ales pentru ca acest Milica are doar 25 de ani si el are 32 (Milica are 1,95 si 110 kg un pachet de muschi) Enache crezand ca ivan la pus pe milica sa-l bata. Marian a duso pe amanta lui Denisa acasa cand a coborat Enache ia zis … da e frumos ce ai facut ..? si ia dat un pumn care aproape la doborat … a reushit sa fuga 50 de metri …dupa care zausila sau chiar enache la injunghiat … dupa 2 lovituri ivan le a zis .. Ma bulangiilor si asa matzi omorat… si a murit … care vrea informatii suplimentare nixon_gabriel100 nu mai vorbiti aiurea dak nu stiti ce sa intamplat…

     
  141. gambino

    9 Iulie 2008 at 9:21 AM

    Marian a fost un baiat extraordinar multi l-au cunoscut asa cum era el.Avea un suflet mare si ajuta pe toata lumea,multi se bucura ca a m8urit dar cum poti sa te bucuri cand moare un om?Eu nu te voi uita niciodata Mariane Dumnezeu sa te odihneasca sa iti gasesti linistea pe care nu ai avut-o.Cine nu l-a cunoscut nu cred ca are dreptul sa vorbeasca de tine,asa cum a fost bun sau rau a fost un baiat extraordinar,nimeni nu este perfect pacat ca un nenorocit a putut sa faca asa ceva sa cerem reinstalarea pedepsei cu moartea pt cei care omoara un om.
    Eu nu te voi uita niciodata Dumnezeu sa te aiba in paza.

     
  142. necunoscutu

    13 Septembrie 2008 at 1:20 PM

    bay nu styty nymyc despre el

     
  143. chelu

    9 Ianuarie 2009 at 12:41 AM

    va zic eu ca aia din vad nu stiu cati ati auzit de ei da sunt buni sorin ,robert,solidu(luci) gigel etc. brigada e mult mai mare o sa fie cei care vor conduce lumea interlopa din galati eu nu ii cunosc personal dar din ce am auzit sunt periculosi

     
  144. santos

    12 Ianuarie 2009 at 7:20 PM

    siiiii,ia zii mai chelule…..ce ai mai auzit tu?!?…sau o arzi cu paru-n ochi?

     
  145. albastra

    14 Ianuarie 2009 at 10:52 PM

    @ santos
    sigur chelu o arde cu paru`n oki

     
  146. santos

    6 Septembrie 2009 at 1:15 PM

    …citind ziarele recente,s-ar parea ca Galatenii au un hobby in a injungia oameni….sa fie efectul crizei?!?
    Pentru 1200 de „verzisori”cred ca puteau sa se inteleaga prin vorba buna….

     
  147. albastra

    7 Septembrie 2009 at 12:50 PM

    se pare ca e mai distractiv asa… :))

     
  148. santos

    9 Septembrie 2009 at 3:48 PM

    taci,tu,Albastro!…..sa ne zica „chelu'” cum e cu reglarea asta de conturi……..citeste si invata!

     
  149. Antonio

    24 Octombrie 2009 at 2:03 PM

    Ba da Ce va tot dati voi cu parerea aici despre (Ivan dumnezeu sa il erte,Nelutu enache ,Ogeaca)Cine sunteti voi macar ii cunoasteti un pik de tto va dati cu parerea despre ai ce ati stat la masa cu (Nelu enache ,ogeaca)La o cafea su le ati supt ciorapi ce plm ati facut de tot va dati cu parerea ii cunoasteti asa bine Daca sunteti asa tari faceti voi legea in Galati nu da voi stiti sa va dati cu parerea sunteti niste oameni care stiti sa vb atat

     
  150. anonim

    23 Noiembrie 2009 at 4:59 AM

    lasatil ba fratilor pe marian ivan sa traiasca in pace….nul mai critcati si ridicati atata in aer….a fost cine a fost si sa dus….si tu seby_uscatu se cunoaste cal cun bine pe marian ivan….a plecat de jos de mic copil …intradevar era hot de buzunare cand era mic….a fost coleg de clasa cu batrana……dumnezeu sal odihneasca in pace……:((((

     
  151. anonim

    23 Noiembrie 2009 at 5:07 AM

    sa se odihneasca in pace pardon..

     
  152. adi...

    6 Februarie 2010 at 6:07 PM

    Marian Ivan a fost tatal meu si dak va int cine rame capul lumii interlope acela este Capitanu;)

     
  153. yo

    19 Noiembrie 2011 at 4:55 AM

    Bine ca a murit si asta,singuri smecheri sunt aia cu gusa si diplomat , la mai multi interlopi morti yupi🙂

     
  154. co

    6 Noiembrie 2012 at 10:44 PM

    si totusi Enache este linistit in puscarie si nu la 2 metri sub pamant asa cum multi ia-ti jurat razbunare.Ogeaca conduce acuma orasu mai este si Grigore.D-zeu sa te ierte Ivane acolo unde esti.

     
  155. Cineva

    14 Septembrie 2014 at 1:17 PM

    Toti cica , daca era Ivan in viata nimeni nu-i caraia , atunci de ce este mort daca nu-i caraia nimeni?
    Spune-ti cica „Enache Nelu va plati pentru asta” de ce? eu ii spun razbunare , daca a fost el , Acel Ivan de ce si-a pus baieti sa-l omoare pe Ogeaca ? Uite ca Ogeaca a fost mai „smecher” si nu a murit Ivan nu a fost asa noroc … Si app cine-i smecher este smecher pe pumni , nu pe cutite ,pistoale si altceva , ca asa si un copil de 12 ani i-a un pistol ii pune lu unu la cap a apasat si gata asta inseamna ca este interlop? :)) Ogeaca este smecher si pe spate dar cel mai mult pe pumnul lui , la el este pumnul si omul😉
    Nu-l mai saltati asa pe Ivan v-am mai spus la inceput daca era asa smecher cum ati zis voi , nu murea… Cica daca era in viata nu-i caraia nimeni , atunci de ce a murit frate? Poate ca si ivan a omorat , a violat si altceva si a venit timpul sa plateasca … Ivan nimeni nu poate sa zica ca a fost inger , a platit pentru ce a facut , cum vor plati toti😉
    Numai comentati daca nu stiti nimic despre Ogeaca , Ivan si alti mari interlopi !
    Si numai spuneti ca urmatorul mare interlop va fi ala si cu ala , poate ca maine il calca masina pe ala care zice-ti voi , nu traiti in trecut ca a trecut deja nici un viitor ca nu stii daca mai apuci ziua de maine , traieste in prezent , azi este unu smecher , maine altul , nu este nici unu cel mai mare smecher din lume asta sa fie clar😉

     

Lasă un răspuns

 
