RSS

Gradina Botanica Galati

10 Iun

In fiecare an ma duc acolo, pentru ca e unul din cele mai frumoase locuri din Galati. Cand ma plimb pe aleile pline de flori, pur si simplu, orice gand imi dispare din cap. Ma uit la flori, si ma gandesc sa sunt singurele lucruri perfecte care le`am vazut…
Sunt o sumedenie de trandafiri, diverse tipuri, un soi mai frumos decat celalalt.
Duminica a fost expozitie florala…. o gramada de lume, foarte frumos. Cred ca in curand imi va mai trebui un balcon, pentru ca in balconul actual, nu mai am unde sa pun florile :))
Am vazut si pestii, care sunt frumosi in felul lor…. cu toate ca mie nu`mi plac, mai ales cu ochii aia bulbucati, bleah.
Si-au facut si site, pacat ca e in constructie: www.cmsngl.ro .

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 10 Iunie 2008 în galati, recomandari

 

Etichete: ,

Lasă un răspuns

 
