RSS

Laiv bloghing

14 Iun

Direct din delta. Toti dorm :))
Oare sa fie din cauza ca am adormit la 4 dimineata, si ne-am trezit la 6 pentru ca sa plecam la pescuit? :))
Nu ma pot satura de toata linistea asta De cerul atat de albastru, de Dunarea asa de albastra, de iarba asa verde. Parca si timpul trece mai greu, si totul te linisteste… i love this place!
Am fugit cu picioarele prin apa si nisip, m`am urcat intr-un corcodus si intr-un visin, am admirat apusul, sper ca maine dimineata si rasaritul.
Luni din delta ajung direct la examen, ca n`am cand sa mai trec pe acasa…. da` n`are nimic… zic eu😀
Uichend placut tuturor!

 
4 comentarii

Scris de pe 14 Iunie 2008 în recomandari

 

Etichete: , ,

4 responses to “Laiv bloghing

  1. petrisorsocol

    15 Iunie 2008 at 4:00 PM

    Iti dau bataita , sunt invidios pe tine😆

    Uichend placut tuturor? Fata, suntem traumatizati aici in bucuresti😆

     
  2. albastra

    15 Iunie 2008 at 7:22 PM

    @ petrisor
    nu te lasa inima sa`mi dai bataita sunt convinsa😀
    ei „fata” daca esti traumatizat in bucuresti, cand am sa`mi cumpar casa in delta, am sa te invit [ desi slabe sanse sa se intample asta vreodata :))) ]
    doar sa ma marit cu vreun pescar de p`acolo :))

     
  3. anaAyana

    15 Iunie 2008 at 10:01 PM

    niste foto?

     
  4. albastra

    16 Iunie 2008 at 12:35 AM

    sa vedem… ca nush cine ce poze a facut…🙂
    oricum, am atatea poze de le acolo ca…. nu mi se mai pare interesant sa car aparatu` dupa mine

     

Lasă un răspuns

 
