RSS

29 iunie 2008 – Ziua Dunarii la Galati

29 Iun

La ora 9:30 la P-urile din Centru (da, alea care duc spre elice) a fost o expozitie a unor elevi inscrisi intr-un concurs care suna cam asa: „Elevii sa fie creativi, folosind ca inspiratie ecosistemul Dunarii sau al oricarei alte ape, incropind, intr-o maniera artistica, o lucrare (colaj, sculptura, diorama, pictura, desen) din componente naturale pentru creatiile lor. Acest eveniment, sarbatorit la nivelul intregului bazin al Dunarii, incurajeaza pe copii sa gandeasca, sa simta si sa actioneze pentru Dunare si afluientii ei.” De asemenea, la aceeasi ora, cei de la Apele Romane Galati au impartit afise, pliante cu pestii din Dunare, semne de carte cu diversi pesti, tricouri copiilor participanti, si nu numai.

 
4 comentarii

Scris de pe 29 Iunie 2008 în galati, recomandari

 

Etichete: , ,

4 responses to “29 iunie 2008 – Ziua Dunarii la Galati

  1. HD

    29 Iunie 2008 at 10:57 PM

    mergeau si niste poze ca eu nu am ajuns pe acolo!

     
  2. albastra

    30 Iunie 2008 at 1:13 AM

    eu am fost in treacat, m`am oprit pentru cateva minute, ca ma grabeam, din pacate

     
  3. HD

    1 Iulie 2008 at 10:07 PM

    am inteles.totusi misto initiativa

     
  4. HD

    1 Iulie 2008 at 10:08 PM

    … organizatorilor ,nu a ta de a trece in graba pe acolo ca aia nu mai e initiativa e mers pe jos ,ceva de genu`

     

Lasă un răspuns

 
