RSS

Discutie prin somn

03 Iul

Acum cateva zile, pe la 6 dimineata dormeam, si intra mama mea in camera la mine [?!?!?!] si constata cu stupoare ca am cativa tantari pe pereti si imi spune: Vai, ai o gramada de tantari pe pereti, ti`au facut ceva? La care eu, prin somn, si nervoasa ca m-a deranjat, ii spun: Un fleac, m-au ciuruit! [dupa celebra replica din „Cu mainile curate”] dar fara sa-mi dau seama ca tocmai asta am spus.
In acelasi moment, maica-mea a izbucnit intr-un ras cu lacrimi, si eu mi-am dat seama de afirmatia mea :))) Toata ziua chestia asta a fost un prilej pentru foarte multe replici, care mai de care… un fleac, m-au ciuruit! :))

 
3 comentarii

Scris de pe 3 Iulie 2008 în barfa mica

 

Etichete: ,

3 responses to “Discutie prin somn

  1. iulianmd

    4 Iulie 2008 at 9:42 AM

    foarte tare… ultima oara cand m-a deranjat mama am urlat ca hulk „ieeeeeeeeesi!”

     
  2. albastra

    4 Iulie 2008 at 12:01 PM

    =)) un fleac, te`a ciuruit, nu? =))
    eu prin somn sunt o adevarata carte deschisa fara nici un secret, ceea ce ma face sa ma gandesc sa mai bine as dormi tot timpul [😀 as vrea eu] prin somn, oricine orice m-ar intreba, eu raspund, fara sa-mi dau seama :))

     
  3. Mihai

    10 Iulie 2008 at 6:23 PM

    cam sensibila mama … fara suparare😀

     

Lasă un răspuns

 
