RSS

Cum sa te exprimi intr-o lume „politically correct”

08 Iul

*Cum sa vorbesti despre femei si sa fii „politically correct”*

1. Nu este o „papusa” sau „pisi” ci este o „persoana inzestrata cu sani?

2. Nu este „usuratica” ci este „accesibila orizontal”

3. Nu este o „blonda proasta” ci o „o persoana cu parul deschis care s-a
abatut de la calea informatiei”

4. Nu este o „fosta” ci este o „persoana de a carei companie m-am bucurat”

5. Nu te „sacaie” ci devine „repetitiva verbal”

6. Nu este o „prostituata de pe centura” ci este un „furnizor cu preturi
mici”

7. Nu „gateste prost” ci este „compatibila cu cuptorul cu microunde”

8. Nu „poarta prea multe bijuterii” ci este „ingrunata metalic”

9. Nu este „narcisita” ci este „excesiv de preocupata de calitatile sale”

10. Nu „s-a ingrasat’ ci „a depasit pragul metabolic”

11. Nu este „grasa” ci este „provocat orizontal”

12. Nu „flirteaza” sau „amageste” ci „se angajeaza in simulare artificiala”

13. Nu este „anorexica” ci „proeminenta scheletic”

14. Nu „uraste fotbalul” ci este „ignoranta din punct de vedere atletic”

15 Nu este „rece” sau „frigida” ci este „inaccesibila termic”

16. Nu „are straturi de fard” ci a atins o „saturatie cosmetica”

*Cum sa vorbesti despre barbati si sa fii „politically correct”*

1. Nu este un „alcoolic” ci a dezvoltat „o capacitate de a depozita
alcoolul”

2. Nu este un „dansator prost” ci este un „mult prea caucazian”

3. Nu „se rataceste tot timpul” ci „investigheaza destinatii alternative”

4. Nu „cheleste” ci este intr-o „regresie pilozitala”

5. Nu se poarta ca un „cretin” ci a dezvoltat o „descrestere a
capacitatii creierului”

Sursa mail.

 
10 comentarii

Scris de pe 8 Iulie 2008 în barfa mica, recomandari

 

Etichete: , , ,

10 responses to “Cum sa te exprimi intr-o lume „politically correct”

  1. iulianmd

    9 Iulie 2008 at 10:46 AM

    foarte tare..🙂 numai ca n-am putut sa nu observ cum barbatii sunt pusi in avantaj..😛

     
  2. Mihai

    10 Iulie 2008 at 6:15 PM

    foarte tare intr-adevar🙂

     
  3. joschilotii

    11 Iulie 2008 at 11:16 AM

    ,,angajata in simulare artificiala,,🙂🙂🙂

     
  4. albastra

    11 Iulie 2008 at 4:26 PM

    @ jos chilotii
    ti`a luat ochii expresia aia, huh? :))

     
  5. HD

    12 Iulie 2008 at 9:23 PM

    foarte frumos zis … acum sunt mult mai politicos dupa ce am citit acest post.

     
  6. albastra

    12 Iulie 2008 at 9:34 PM

    @ HD
    ya right :)))) am bucur ca am putut sa te ajut in aceasta privinta :))

     
  7. cieloblu

    17 Iulie 2008 at 12:56 PM

    am citit postul asta pe ascuns in timpul unui meeting, era sa lesin de ras si sa vars apa pe mine. ce efect…: )

     
  8. albastra

    17 Iulie 2008 at 5:19 PM

    @ blu
    foarte tare :))
    si banuiesc ca peste tot in jurul tau erau numai fete incruntate :))

     
  9. blu

    17 Iulie 2008 at 5:37 PM

    dadada, si eu eram initial incruntata si mi muscam limba ca sa nu izbucnesc intr un ras din ala zgomotos

     
  10. albastra

    17 Iulie 2008 at 5:39 PM

    am patit si eu asa :)))

     

Lasă un răspuns

 
