RSS

Concediu !!!

13 Iul

Acum o ora am intrat oficial in concediu.
Acum 2 minute am terminat oficial de facut bagajele.
Peste 5 minute plec oficial la mare.
Nu stiu cum sa va spun dar mi-e rau dor de mare…😉
Pe urma niste munte, niste tara si niste bunici. Un nuc in gradina, un pat si mult gazon, liniste si totul frumos.
Ne recitim cam peste … 2 saptamani.
Au revoir!

 

Etichete: , , , , ,

6 responses to “Concediu !!!

  1. Flavia

    14 Iulie 2008 at 3:59 AM

    Have fun ! :*

     
  2. iulianmd

    14 Iulie 2008 at 7:31 AM

    Distractie placuta🙂

     
  3. cieloblu

    17 Iulie 2008 at 12:57 PM

    atunci iti urez in mod oficial HAVE FUN! : )

     
  4. albastra

    17 Iulie 2008 at 5:20 PM

    @ Flav, Iulian, Blu
    tnx!😀 a lot!🙂

     
  5. Christian

    18 Iulie 2008 at 12:40 PM

    concediu placut iti urez🙂

     
  6. albastra

    19 Iulie 2008 at 3:21 PM

    tnx!😀

     

Lasă un răspuns

 
