RSS

De prin vama adunate.

18 Iul

Distractie fara limite si somn foarte putin, ziua somnul si noaptea hoinaritul :)) Nu prea sunt bronzata, pentru ca eu daca stau la soare, ma inrosesc, si apoi ma albesc inapoi.
I had the time of my life.
De cand am ajuns in Galati, n`am timp de nimic, e cam greu sa ma impart itnre somn, iesit seara, si revazut diverse persoane, cu diverse scopuri. Da, vreau inapoi la mare, fir-ar ea a naibii de treaba.
Vreau iar sa vad rasaritul, apusul, sa joc fotbal noaptea pe plaja, sa fac baie noaptea in mare, si sa fac toate tampeniile din fiecare an.
Vamuta mea noastra draga e la fel, si ne primeste pe fiecare cu drag. Schimbarile sunt de asteptat, dar tot ea e, cu oamenii ei tot primitori.
Dansat pe plaja.
Cantat pe plaja. Aceste cateva zile mi-au reincarcat bateriile, dar vreau inapoi in acelasi loc, cu aceleasi persoane dragi mie, ca in fiecare an.
E placut ca fericirea calda sa ti se reverse in suflet.

 
 

Etichete: , , , , , ,

7 responses to “De prin vama adunate.

  1. Skandalouz

    19 Iulie 2008 at 11:49 AM

    Din pacate vamuta noastra devine si a lor, a cocalarilor! Din ce in ce mai multi, ii vezi noaptea cu PET-ul in mana, ochelarii de soare si slapi in Expirat/Stuf/etc

     
  2. albastra

    19 Iulie 2008 at 3:23 PM

    @ Ska
    am reusit sa ma indepartez de tot ce nu`mi place de data asta, asa ca n`am vazut cocalarii de pe plaja, nici pe cei din expirat care beau o bere in 4 ore, nici pitipoancele cu buze tuguiate
    am vazut doar ce imi doream de mult sa vad, si asa cum imi doream sa vad. si crede`ma ca a fost al naibii de bine😀

     
  3. fanitza

    20 Iulie 2008 at 5:36 AM

    ce dragut! poate peste vreo 2,3 ani ajung si eu la mare!🙂

     
  4. albastra

    20 Iulie 2008 at 6:13 PM

    @ fanitza
    de ce?😀

     
  5. albastra

    20 Iulie 2008 at 6:14 PM

    daca astepti sa dispara cocalarismul, slabe sanse :))

     
  6. fanitza

    20 Iulie 2008 at 7:44 PM

    😆

    nu, nu… astept sa apara timpul liber!😛🙂

     
  7. albastra

    20 Iulie 2008 at 7:47 PM

    clar :)))

     

Lasă un răspuns

 
