RSS

Around here….

02 Aug

Inca nu m`am odihnit, dupa concediu :))
Umblu numai aiurea…. as putea oare sa`mi fac o valiza mare, pe care s`o car peste tot, ca ajung din ce in ce mai rar acasa, inca nu mi`au servit ai mei replica ” aici nu`i hotel” :)) am sa le zic: np, am unde sa ma duc.
Nu am timp de nimic, e vara, e vacanta si n`am de ce sa stau acasa.
:)) nu va faceti griji, nu fug departe… mai vin si pe acasa, citesc mail-urile, offline-urile, coment-urile, si plec iar.
Si da, sunt in urma cu toate stirile din blogosfera.
Acum sper sa`mi fie justificata absenta ^.^
Hugz and kissez!

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 2 August 2008 în oameni..., recomandari

 

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

 
