RSS

Moment 2

25 Aug

EL
„Cand eram mic, ai mei m`au invatat ca nu am voie sa bat fetitele. Si mereu ma duceam sa ma joc cu ele, pentru ca, mi se parea ca nu acorda destula atentie papusilor, si sunt imbracate stramb. Evident, in secunda 2, imi luam bataie de la fetite. Posetute in cap, cescute si cani, si chiar si papusi peste maini. Plecam suparat, si ma duceam sa ma joc cu baietii. Stiam ca am voie sa bat purtatorii de cuc. Si daca ma luau la fugarit, urcam intr`unul din plopii din fata blocului pana pe la etajul 3-4. ”

EA
„Cand eram mica, jucam fotbal cu un baiat in fata blocului, mereu, iar cand el nu vroia sa se joace cu mine, o trageam de cozi pe sora lui, care avea niste cozi impletite, pana la fund, si un par superb. Ea se ducea plangand la mama mea la usa. Nu am aflat niciodata ce ii zicea mama mea, dar mie imi zicea [mama] : „pai i`am zis ca bine i`ai facut, si am mai tras`o si eu de cozi.” [clar imi crestea inima]. Apoi ea se ducea in casa plangand, iesea fratele ei, ma batea, apoi eu intram in casa plangand, iesea tata afara, il urechea pe nesimtit. Apoi el intra in casa plangand, mama lui venea la usa la mine, si se certa cu taica`miu.”

 
4 comentarii

Scris de pe 25 August 2008 în barfa mica, galati, oameni..., povesti

 

Etichete: , , , ,

4 responses to “Moment 2

  1. iulianxxl

    25 August 2008 at 5:13 PM

    scuza-ma ca te intreb,era vreun copil care sa nu-l bata pe celalalt in fata blocului??? astea sunt copilariile Spartei,si a celor 300?……..

     
  2. albastra

    25 August 2008 at 5:38 PM

    @ iulian
    hahahahaaa NU!
    is copilariile mele si nu numai =))

     
  3. HD

    31 August 2008 at 1:29 AM

    pariez ca,cu trecerea anilor „EL” si-a schimat sexul ,devenind un transsexual sexi iar anul asta a castigat concursul „miss travesti’ cam asta reiese din descrierea lui😀

     
  4. albastra

    9 Septembrie 2008 at 5:41 PM

    @ HD
    crede`ma ca nu`i travestit :)))

     

Lasă un răspuns

 
