RSS

Si cum blogul asta, pentru mine e ca un buboi…

28 Sep

…clar aici, trebuie sa`mi vars nadufu`. Cred ca o fi ceva in aer, pentru ca de cand cu frigul asta, sunt apatica total, au disparut toate chestiile comice, si totul pare sec. Ba mai mult, gandul ca incepe balciul cu alegerea profului de licenta, a temei de licenta, si altele de genu` imi zburleste bretonul. Nervii sunt intinsi la maxim, la cafeaua din fiecare dimineata ma gandesc ” sper sa nu ma sune nimeni astazi, nu am chef de nimic”… clar toata ziua suna telefonul, si toata lumea are ceva de zis, ceva de povestit… oameni buni… chiar nu intelegeti, ca zilele astea nu ma intereseaza, si nu imi pasa? chiar nu imi pasa… as vrea sa stau pe un norisor mic si albastru si calduros, inconjurata numai de muzica placuta, pana imi trece starea asta… a naibii de urata.
In rest, toate bune si frumoase!🙂

 
10 comentarii

Scris de pe 28 Septembrie 2008 în barfa mica, galati

 

Etichete: , ,

10 responses to “Si cum blogul asta, pentru mine e ca un buboi…

  1. rrimuna

    28 Septembrie 2008 at 6:24 PM

    fa-ti un ceai, fumeaza o tigara, uita-te o zi intreaga la filme, fa ceva stupid care sa te amuze (eu dintr-o stare de-asta l-am facut pe profu de fizica poponar ^_^) si iti revii :))

     
  2. albastra

    28 Septembrie 2008 at 7:43 PM

    yey! ms de sfaturi, de obicei dau roade, dar crede`ma ca de o saptamana ma chinui asa, si am incercat orice, si fara nici o rezolvare… din pacate… ei, da` nu`mi fac griji, in cateva zile o sa`mi revin, zic eu ^.^

     
  3. rrimuna

    28 Septembrie 2008 at 7:52 PM

    ai putea sa-ti manifesti o nevroza feminina, gen curatenia sau cumparaturile :))

    freaca geamuri si podele!! iti spun eu ca dup-aia ai sa te bucuri de orice moment de efort intelectual. saaau du-te si innebuneste vanzatoarele prin magazine, proband 300 de bluze ca sa cumperi numai una. poate isi fac si ele blog sa posteze articole suferinde :)))

     
  4. albastra

    29 Septembrie 2008 at 2:10 PM

    hahahaha pe urma sa ma urmareasca blestemele vanzatoarelor? :)) no,tnx :))
    am observat ca daca e vremea frumoasa si eu sunt in forma de … sticla de coca cola🙂

     
  5. blu

    30 Septembrie 2008 at 11:56 AM

    votez pt curatenie si probat de bluze, eventual si pantofi…toate vanzatoarele innebunesc atunci cand le pui sa caute in depozit un alt nr sau un alt model :d

     
  6. albastra

    30 Septembrie 2008 at 1:43 PM

    @ blu
    am o prietena care poarta 40 :)) e cosmarul fiecarui magazin de pantofi din oras, crede`ma k toate vanzatoarele o stiu :))

     
  7. blu

    30 Septembrie 2008 at 4:54 PM

    lasa ca mai au uneori si noroc, cand am fost in praga gaseam numai pantofi 40, imi venea sa plang de nervi…

     
  8. albastra

    1 Octombrie 2008 at 2:00 PM

    haha si var`mea a patit la fel la viena, doar ca ea poarta 36 :))
    tu kt porti?😀

     
  9. HD

    1 Octombrie 2008 at 2:38 PM

    drogurile sunt raspunsul la problemele tale:P

     
  10. albastra

    1 Octombrie 2008 at 3:00 PM

    drogurile lipsa, nu? :))

     

Lasă un răspuns

 
