RSS

Sezonul nuntilor?

24 Oct

Intr`o dimineata, la facultate, eu vazandu`mi de treburile mele, aud intr`o banca mai in spate:
Fata, fata, sambata am nunta.
Ei, na fata, si gata pregatirile?
Ma intorc, oarecum surprinsa spre tutele duduile care vorbeau de nunti, si din vorba in vorba inteleg ca parintii tipei nu stiau ca ea se marita, pe principiul ‘da` ce, e treaba lor? ‘ pai… fatuco, cam da… e cam treaba lor.
Nu ca ei zic sa termin facultatea mai intai. Pai si… n`au dreptate? :)) Nu crezi ca de rau, nu te invata?
Ei fata, n`are cum sa fie nasol, ca uite si ea, si arata spre alta blonda spalacita, si ea s`a maritat la fel, acum2  saptamani.
Ba fetelor, v`a luat Dumnezeu mintile, sau care`i spilu`? De ce atata graba?
EEE fata sunt convinsa ca si tu vrei sa te mariti.
Da… peste vreo 10 ani :)) Daca vreau sa spal sosete si sa fac oale cu mancare, transpirand in bucatarie pana la epuizare, pot sa o fac si fara acte.
EEEE fata tu esti demodata, si nu stii ce`i frumos!
MMM ok. Ma scuzati…
[in gandul meu: ] ca nu ma grabesc sa fac o hora in fata blocului de sa`mi sara pantofii din picioare, facand bezele spre vecinii de la geamuri, si aruncand cu cozonac in stanga si`n dreapta. Ma scuzati ca nu ma grabesc sa ma bat pe localuri, care mai de care pline cu baloane in culori tipatoare, iar masa mirilor… hehe masa mirilor, mai sus decat celelalte mese, ca nu cumva sa ma ia vreun nuntas sa ma pupe, cu gura mirosindu`i a toate mancarurile de pe masa, pe care si le`a pus si`n sacosa, ce`i drept. Ma scuzati ca refuz sa ma duc la starea civila sa`mi arunce diversi cu orez in cap, iar un tigan cu acordeon sa`mi cante ia`ti mireasa ziua buna, de la una… de la alta… Iar desgatitul miresei, sau cum dracu` s`o chema, e bijuteria de pe tort, cum te infrumuseteaza ele pe tine, mititica de tine, ar fi ideal daca ti`ar pune in cap un batic murdar, un capot la fel, rupt pe ici pe colo, si in picioare niste sosete de lana desirate la degetul mare, si in papuci de guma. Ma scuzati…

Discutia dintre tipe a continuat, despre rochia de mireasa, tort, pregatirile de nunta, pantofi, unghii false, buchete de flori, etc.

Poate cineva sa`mi explice si mie, va rog, din suflet, de ce atata graba, si cu ce te`ai simti mai bine daca ai avea saiba aia pe deget?
Si cum stateam eu asa pe ganduri, si meditam la treaba asta, si la cat de depasita sunt eu in conceptii :))) O aud pe alta: pai, fata, daca iesim in oras, eu pana la ora 1 trebe` sa fiu acasa, ca deh, is femeie maritata de acu, si nu se cuvine ca sa ma vada vecinii, venind la ora aia la barbat acasa.

Mno, da` sigur de asta nu mai puteai tu, ca de vad vecinii, pe tine femeie ‘maritata’ care vorbesti cu x`ulescu de 2 luni de zile.

Toate fatucile astea s`au tampit, sau ce mama lu` naiba, eu nu stiu ce sa mai fac cu cea licenta, iar ele, viseaza luni cuci zburand si miri cu covrigi in… nas…

 
26 comentarii

Scris de pe 24 Octombrie 2008 în barfa mica, oameni...

 

Etichete: , , , , ,

26 responses to “Sezonul nuntilor?

  1. Tara

    24 Octombrie 2008 at 1:37 PM

    saiba? dumnezeule mare si fecioara maria si toti sfintii, esti pierduta :))

     
  2. albastra

    24 Octombrie 2008 at 1:52 PM

    pai draga… vorbesc numai in termeni ingineresti :)))

     
  3. Skandalouz

    24 Octombrie 2008 at 2:30 PM

    Prin proopzitia asta „nu stii ce-i frumos” ai ilustrat perfect situatia! Pitipoance 100%!=))))

     
  4. albastra

    24 Octombrie 2008 at 4:39 PM

    pai chiar asa a fost discutia :))

     
  5. rrimuna

    25 Octombrie 2008 at 12:31 PM

    dumnezeule mare :))

     
  6. albastra

    25 Octombrie 2008 at 12:38 PM

    @ rrimuna
    sa inteleg ca nu`mi dai dreptate? :-s

     
  7. santos

    25 Octombrie 2008 at 12:39 PM

    Ai spulberat mitul casatoriilor si vei ramane fata batrana….ti-ai atras furia zeilor. Eu ,de-as fi in locul tau,as incepe sa-mi fac griji……felicitarile,masa si dansul….
    p.s. Ce „phi”(Unu virgulă şase unu opt)avea „saiba?

     
  8. albastra

    25 Octombrie 2008 at 12:42 PM

    oh noes… deci sa inteleg ca n`o sa am parte de un sot care nu face nimic, o soacra care face prea multe, de weekend`urile romantice dintre mine si bucatarie, care ma solicita, pana curg apele de pe mine, si seara bucuroasa ca am terminat cu oalele de mancare si ies din bucatarie, observ ca in casa e dezastru ca si cum n`as fi facut curat dimineata?
    oh noes… viata mea nu mai are sens… fara toate astea :))

     
  9. albastra

    25 Octombrie 2008 at 12:48 PM

    cat despre saiba… iti fac acum planul de proiectare si operatiile la care ar trebui supusa…decupare, si toate alea😀

     
  10. rrimuna

    25 Octombrie 2008 at 2:32 PM

    ba da, tocmai.. iti dau dreptate :)) da’ unde le-ai gasit?

     
  11. albastra

    25 Octombrie 2008 at 2:43 PM

    pe cine? pe colege? dumnezeu stie cine mi le`a pus in carca :))) bine ca asta e ultimul an… sper sa nu se duca la master… fiind ocupate cu cresterea odraslelor :)))

     
  12. santos

    25 Octombrie 2008 at 3:08 PM

    ai grija,Frodo Baggins,povara inelului e mare…vei putea-o suporta?
    mergand,ai grija!……Gollum pandeste….

     
  13. albastra

    25 Octombrie 2008 at 3:10 PM

    …my preciousssss

     
  14. yang7

    25 Octombrie 2008 at 11:03 PM

    „se marita curva mea” foarte bun tagul…

     
  15. albastra

    26 Octombrie 2008 at 1:37 PM

    zii tu ca n`am pus punctul pe i cu asa un tag :))

     
  16. yang7

    26 Octombrie 2008 at 2:36 PM

    ai pus ceva, dar nu știu dacă de „punctul pe i” e vorba…😛

     
  17. albastra

    26 Octombrie 2008 at 3:10 PM

    …punctul pe ţ ?

     
  18. yang7

    26 Octombrie 2008 at 11:08 PM

    sau virgula sub… numai că dacă e o pitzi e posibil sa devină o liniuţă…

     
  19. HD

    5 Noiembrie 2008 at 12:46 AM

    tu cand te mariti sa fii si tu in pas cu moda?

     
  20. albastra

    5 Noiembrie 2008 at 3:32 PM

    @ HD :))
    nu`mi place sa fiu in pas cu moda, ci originala, poate peste 10 ani ma marit, sau cand voi avea 50 si voi fi toata zbarcita, asa voi stii sigur ca ala de ma ia ma iubeste cu bune si rele :))) zbarcituri, riduri, si par putin :)))

     
  21. santos

    5 Noiembrie 2008 at 4:53 PM

    „.. poate peste 10 ani ma marit, sau cand voi avea 50 …”
    sau e vorba de aceeasi data?(adica peste 10 ani vei avea 50?????)….hmmmmmmm,albastro,ceva nu se-ncadreaza…..si-apoi par putin:unde???….pe fata,in barba,pe piept(ca sa nu zic pe fese) sau pe „chicior”???

     
  22. albastra

    5 Noiembrie 2008 at 6:50 PM

    am zis sau cand voi avea 50 :)))
    si clar de parul de pe piept era vorba =))

     
  23. santos

    5 Noiembrie 2008 at 7:09 PM

    Lasaaaa,ca si ala de pe piept e bun….decat deloc….numai sa-i dai si tu o forma,un model. Eu as zice:o inimioara!

     
  24. albastra

    5 Noiembrie 2008 at 7:15 PM

    devii sentimental de folosesti inimoiare? :))
    inimioare sa`ti faci tu… unde vrei😀

     
  25. santos

    5 Noiembrie 2008 at 7:29 PM

    am,deja,o „inimoiara”…sentimentala…pe una din pulpe!

     
  26. albastra

    5 Noiembrie 2008 at 7:50 PM

    pai si cealalta pulpa nu`i invidioasa?😀

     

Lasă un răspuns

 
