RSS

Momente licenta [1]

28 Oct

Ma duc plina de vointa la profu` de licenta sa vedem ce si cum… din prima imi pune in brate un dosar vechi de prin ’70. Imi venea sa rad, nici nu eram nascuta pe atunci. Il deschid, cand ce sa vezi, niste planse, ale unui bloc motor, desenate in calc. Perfecte, si cand zic perfecte, chiar perfecte erau. Imi ingheata sangele in vene, si ridic ochii spre profesor, care zambitor imi spune: Pai, pentru inceput, faci vreo 19 [erau vreo 25 de toate] desene din astea, stabilim zilele astea care mai exact, si asta e doar o mica parte din licenta. La revedere!
Plec… cu buza de jos tremurand, si genunchii la fel… asteptand o consolare, sun o buna prietena, tot ultimul an, la metalurgie. Ii explic intamplarea mea, iar ea imi spune [fiind in aceeasi stare ca si mine]: aaa pai, lejer… pe mine m`a trimis in combinat la otelarie sa fac cercetare.
HAHAHAHAHAAAA am dat de dracu’!

Pai sa nu-i futi gatii ma-sii?
 
19 comentarii

Scris de pe 28 Octombrie 2008 în barfa mica, existentiale, galati, oameni..., Studentie

 

Etichete: , , , , ,

19 responses to “Momente licenta [1]

  1. santos

    28 Octombrie 2008 at 5:44 PM

    Deci blocul-motor e asigurat.Bon voyage!

     
  2. albastra

    28 Octombrie 2008 at 5:57 PM

    asigurat pe dracu’ facusem o criza gen: ce dracu ma fac, n`am sa iau niciodata licenta, am dat de dracu, m`am chinuit degeaba, etc
    cand ionel s`a oferit sa`mi explice, si sa ma indrume… [adica prosteala pe fata, o fi stilul lui sa`mi faca capu` mare- pentru… stim noi ce… treaba de peste 10 ani :)))) ]
    oricum, eu am sa lucrez in paralel si la surub😉😀

     
  3. InnOcente*

    28 Octombrie 2008 at 6:57 PM

    uof… faculta nu-i bună la nimic!

     
  4. Christian

    28 Octombrie 2008 at 7:59 PM

    bafta multa … ai nevoie🙂

     
  5. santos

    28 Octombrie 2008 at 8:13 PM

    Vezi,Ionel?….la nevoie se cunoaste….scurteaza timpii la surub,premiaza-l!

     
  6. fanitza

    28 Octombrie 2008 at 8:15 PM

    niste came nu ai primit?🙂

     
  7. albastra

    28 Octombrie 2008 at 10:50 PM

    @ innocente
    nu`i buna, nu`i buna… da` fara e grele.
    @ christian
    sa fie!
    @ santos
    da… am sa`i dau un surub cadou =))
    @ fanitza
    mn`am prins poanta :-b

     
  8. albastra

    28 Octombrie 2008 at 10:55 PM

    @ fanitza
    LOL came, am citit carne :))))
    ei, faza cu camele e depasita de prin anu` 3 parca cand nu stiu ce proiect am avut de facut… ei oricum, nu m`as mira … :))

     
  9. fanitza

    28 Octombrie 2008 at 11:35 PM

    eu am avut in anul 1 cama cu tachet… proiect la mecanica. trebuia facut manual cu nu stiu ce prostii de utensile specializate. dadeai 100000 de mii pe vremea aia era ceva si ti-l facea unu’! eu mi l-am facut singur.😛 am lucrat o noapte intreaga pe el.

    trebuia sa facem came, ca doar eram electronica si telecomnuciatiile, nu?!🙂

     
  10. yang7

    29 Octombrie 2008 at 12:06 AM

    m-ai speriat deja… eu ce drak fac…? :-SS

     
  11. albastra

    29 Octombrie 2008 at 1:36 PM

    @ yang7
    la ce facultate esti? cumva in gl? :)))
    ei draga… pana in anul 4 n`ai de ce sa te sperii, ci doar sa savurezi anii🙂

     
  12. albastra

    29 Octombrie 2008 at 1:47 PM

    @ fanitza
    da stiu ce fel e si eu m`am lovit de astea, crede`ma :))) , oricum tu esti baiat, sa vezi ce ciudat esti privita ca fata, de colegele tale, cand lucrezi cot la cot cu baietii si desfaci si privesti si intorci, in timp ce ele vorbesc de unghii false si alte cacaturi :)))

     
  13. teambuilding

    30 Octombrie 2008 at 11:05 AM

    bine macar ca ti-a dat ceva…la noi se procedeaza in felul urmator: mergi la prof, il rogi sa te coordoneze, el te intreaba ce tema ti-ai ales…si gata prima intrevedere cu al tau coordonator de licenta:(

     
  14. albastra

    30 Octombrie 2008 at 11:53 AM

    eu nici nu mi`am ales tema de licenta =))) de cate ori aduc vorba de asta, profu` imi zice, tu termina desene si mai vorbim… 8-|

     
  15. .Laluca.

    30 Octombrie 2008 at 4:46 PM

    Sunt momente’n viata cand trebuie sa scoti pieptu inainte si sa zici ” -Acu chiar am pus’o” .🙂

     
  16. albastra

    30 Octombrie 2008 at 4:56 PM

    pentru faza asta ma pastrez pentru in vara😀

     
  17. santos

    30 Octombrie 2008 at 5:32 PM

    Hi,hi,hi…si-o sa scoti pieptul inainte,eroino!?!?…..cat de inainte?

     
  18. albastra

    30 Octombrie 2008 at 5:42 PM

    cat imi permite… mama natura😀

     
  19. valecano

    26 Februarie 2009 at 2:31 PM

    deci esti din Galati…riscul meseriei😀

     

Lasă un răspuns

 
