RSS

Cu dedicatie pentru niste secretare:

30 Oct

V-am aflat secretul!
Vank- Balada lu` Clara secretara.

Cate-o fata tanara, draguta, dar infometata
In orasul zis „micul Paris”
Ca sa urmeze-o cariera de vis
Asa si Clara, eroina noastra care
S-a dus in satul ei,la ghicitoare
Ca sa-ntrebe,ce o framanta mai tare
„Din ce o sa traiesc eu oare?”
„Eu vad ca tu vei face bani cu gura” zise baba
Si Clara a strigat atuncea „Uraaa”
„Am s-ajung o mare cantareata,asa cum mi-am dorit o viata”

REFREN
Clara,Clara!Nu mai fi credula
C-o sa fi satula de atata p^^a
Clara,Clara!Alta sansa nu e!
Stii si tu ca trebuie s-o iei la m^^e

„Aaa..Ce fraiera”zise fata noastra
„Ca am crezut ca o proasta!
C-o s-ajung sa fiu si eu ca Jennifer Lopez,
Si tot intr-un local de noapte la bara dansez”
Dar soarta i-a adus in cale un erou
Care-a facut ca pentru ea sa fie totul nou.
Venea mereu la ea la bar un senator
Gras,pitic si chel..intr-un cuvant
DEZGUSTATOR
Un needucat care-a uitat din ce sat a plecat
Si-acum fura bani de la stat
Sa-si mai faca un palat
I-a zis Clarei cu tupeu
„Daca vrei s-apari intr-un show,
Trebuie sa treci putin pe la mine,pe sub birou”

REFREN
Clara,Clara!Nu mai fi credula
C-o sa fi satula de atata p^^a
Clara,Clara!Alta sansa nu e!
Stii si tu ca trebuie s-o iei la m^^e

Cand a iesit a doua zi de sub birou
A auzit din gura acestui bou
„Te-am pacalit, la mine poti sa fi doar secretara
Si nu mai plange, c-asa merge treaba aci la noi in tara”
Clara-alergat de-ndata la o ziarista
Care toata ziua nu facea decat o laba trista
Fiindca lucra direct cu seful de revista
Pe postul de „Muis^a”
Asa e..
„Ajutoor!”striga Clara
„M-a violat un senator!
Si daca nu-l vad dupa gratii ma omor!”
„Stai cuminte fata, ca si eu o data-am fost ca tine
Umilita si calcata-n picioare,si-acum
Mi-e bine.Ramai aci,ca secretara
Daca nu,du-te la gara
Si ia trenu pana-n sat,unde aeru-i curat
Si barbatu e barbat
Dar nu-i nimica de mancat!”

Si-asa a ramas Clara in micul Paris
Si-uite asa s-a mai destramat un vis
Iar noi,plecam acum
Noi doar atata mai avem de zis

REFREN
Clara,Clara!Nu mai fi credula
C-o sa fi satula de atata p^^a
Clara,Clara!Alta sansa nu e!
Stii si tu ca trebuie s-o ieï la m^^e

 
14 comentarii

Scris de pe 30 Octombrie 2008 în barfa mica, o melodie pe zi

 

Etichete: , , , , ,

14 responses to “Cu dedicatie pentru niste secretare:

  1. .Laluca.

    30 Octombrie 2008 at 4:48 PM

    O stiiiiiu . Se auzea in tot liceul meu , de la ora 7.30 pana la 13.30 . Da noi , am modificat’o pentru diriga noatra. In loc de Clara , am pus Dani.

     
  2. albastra

    30 Octombrie 2008 at 4:57 PM

    da` secretarele nu se suparau? :))

     
  3. .Laluca.

    30 Octombrie 2008 at 5:07 PM

    Ei , secretarele probabil erau ocupate cu treaba de dupa dulap. Oricum , nu prea ne intereseaza.

     
  4. albastra

    30 Octombrie 2008 at 5:21 PM

    pai normal ca erau ocupate cu aia ca… de aia sunt secretare :)))) si oricum, ele si suparate si nesuparate tot nasoale sunt si vorbesc urat :))) sunt nesatisfacute, tind eu sa cred😀

     
  5. santos

    30 Octombrie 2008 at 5:35 PM

    E clar(a)! de-aia au secretarele mereu „gura mare” si ciorapii rupti in genunchi….

     
  6. albastra

    30 Octombrie 2008 at 5:51 PM

    …si ochelarii aburiti

     
  7. santos

    30 Octombrie 2008 at 6:16 PM

    …si parul ridicat pe dupa urechi,ca doua tortzi de cosharca…

     
  8. albastra

    30 Octombrie 2008 at 10:25 PM

    ahahahaha =))) splendida imagine =))

     
  9. Adrian O.

    1 Noiembrie 2008 at 7:07 PM

    Da, cunosc cel puțin o secretară care se potrivește aproape 100% profilului… :))

     
  10. albastra

    1 Noiembrie 2008 at 10:59 PM

    oh, da` cum … toti cunoastem :)) si cred k toata lumea e satula de ifosele lor🙂

     
  11. fanitza

    2 Noiembrie 2008 at 2:22 PM

    🙂

     
  12. Skandalouz

    4 Noiembrie 2008 at 4:58 PM

    :))) interesant :p

     
  13. Bogdan Grigore

    11 Noiembrie 2008 at 1:15 AM

    sper ca postarea asta nu are legatura cu faptul ca se apropie licenta …:)

    asta ma duce cu gandul la melodia aceea a adei milea…tata..facultatea-i gata…unde sa mai mearga fata…

     
  14. albastra

    12 Noiembrie 2008 at 3:24 PM

    @ Bogdan
    nu neaparat ca se apropie licenta… de cate ori trec pe langa secretariat, gandesc ceva de dulce la adresa secretarelor :))

     

Lasă un răspuns

 
