RSS

…bittersweet

19 Noi

Uneori, muzica pe care o ascultam, spune multe despre noi.

 
6 comentarii

Scris de pe 19 Noiembrie 2008 în o melodie pe zi, recomandari

 

Etichete: , , ,

6 responses to “…bittersweet

  1. santos

    19 Noiembrie 2008 at 10:55 PM

    Ia zi tu mie ,cine te-a suparat???

     
  2. albastra

    19 Noiembrie 2008 at 11:16 PM

    nimeni nu m`a suparat… doar ca stii bine… am avut griji, emotii si altele, in fine… vorbim noi…😉

     
  3. santos

    20 Noiembrie 2008 at 9:15 AM

    „Vreme trece, vreme vine,
    Toate-s vechi si noua toate;
    Ce e rau si ce e bine
    Tu te-ntreaba si socoate;
    Nu spera si nu ai teama,
    Ce e val ca valul trece;
    De te-ndeamna, de te cheama,
    Tu ramâi la toate rece.

    Multe trec pe dinainte,
    In auz ne suna multe,
    Cine tine toate minte
    Si ar sta sa le asculte?…
    Tu asaza-te deoparte,
    Regasindu-te pe tine,
    Când cu zgomote desarte
    Vreme trece, vreme vine.”

    Fara teama,temeraro…..fara teama!!!

     
  4. sunt

    22 Noiembrie 2008 at 2:46 PM

    canta bine .. imi place

     
  5. DJAx3L

    7 Decembrie 2008 at 11:54 AM

    Bitter sweet symphony cantata de Edvin Marton la vioara mi se pare cea mai mortala.

     
  6. albastra

    7 Decembrie 2008 at 1:30 PM

    n`o stiu… dar am sa ma documentez😀

     

Lasă un răspuns

 
