RSS

Ghici cine s-a hotarat sa devina prost…

19 Noi

Ca orice gospodina care se respecta am fost zilele trecute la un supermarket. In timp ce stateam cuminte la rand, ma uitam in gol spre casa alaturata iar privirea mi`a fost furata de cartea lui Martin Page: M-am hotarat sa devin prost, iar in timp ce ma gandeam cui ii trebuie un ghid sa fie prost, si i-as fi recomandat o carte: m`am hotarat sa fiu destept, observ ca viitorul proprietar al cartii e Paul Pacuraru. HAHAHAHAHAHA lacrimi abia ma abtineam sa nu rad ca tampa de una singura.
Ma gandeam ca nu el a hotarat asta, ci natura in locul lui. Si imi muscam limba sa nu ma duc la el sa`i recomand „Ghidul idiotului”… din aceeasi gama as putea spune, dar m`am gandit eu ca e cartea dumnealui de capatai, un fel de biblie.
Ok, trebuie sa recunosc ca nu-mi place sa vorbesc despre politica, pentru ca consider ca nu am despre ce vorbi, dar cand e vorba de analfabeti care nu stiu cum sa faca sa ne conduca, si cel mai grav, nici un discurs nu sunt in stare sa spuna, pentru ca nu sunt in stare sa vorbeasca corect si clar… e si normal sa raman perplexa …
Adica cum, mai domnu` Pacuraru, pana acum erai destept, si brusc te`ai hotarat sa devii prost? sau cum sta treaba ca nu inteleg?

 
4 comentarii

Scris de pe 19 Noiembrie 2008 în barfa mica, galati

 

Etichete: , , ,

4 responses to “Ghici cine s-a hotarat sa devina prost…

  1. .Laluca.

    19 Noiembrie 2008 at 4:03 PM

    Oamenii mai au si dorinte arzatoare :>.

     
  2. santos

    19 Noiembrie 2008 at 4:18 PM

    „Constatase de prea multe ori ca inteligenta este cuvantul care desemneaza prostii bine ticluite si frumos pronuntate,ca este atat de pervertita,incat de mai multe ori esti mai avantajat fiind prost decat intelectual consacrat.Inteligenta te face nefericit,singuratec,sarac,pe cand deghizarea inteligentei iti confera o imortalitate de hartie de ziar si admiratia celor care cred in ce citesc.”
    Draga mea,niciodata sa nu-i spui prostului prost si desteptului destept;primul nu te va crede si al doilea iti va spune ca o stia demult.Inchei cu un citat din „Arta razboiului” de Sun Tzu :”Arata-te puternic cand esti slab si slab cand esti puternic.”
    Pacuraru este slab???

     
  3. santos

    19 Noiembrie 2008 at 4:19 PM

    p.s. : Bine-ai revenit !!!

     
  4. albastra

    19 Noiembrie 2008 at 4:42 PM

    @ Laluca
    da… ceva de genu`😀
    @ santos
    nu, nu este in nici un caz slab, stii, totusi in sinea mea eu cred ca admir oamenii astia care reusesc sa minta pe cei din jurul lor, si chiar si pe ei, dar stau si ma gandesc, in lumea lor perfecta se simt bine?🙂 cred ca da… n`am auzit pe nimeni sa se vaite :))
    bine te`am regasit! si mie mi`a fost dor de tine🙂

     

Lasă un răspuns

 
