RSS

cand uiti ca esti copil…

22 Noi

Veneam infrigurata de la munca, prin ploaie, vorbind cu o colega, gesticuland una alta.  La un moment dat, am simtit pe mana ceva care parca nu era picatura de ploaie. Cand m`am uitat in sus, un fulg de nea, fix pe nasul meu a aterizat. M`am oprit si am inceput sa rad, stand cu mainile intinse, ca si cum as fi incercat sa prind fulgii care veneau asa nervosi spre noi. Am reusit sa uit de toate. Am uitat sa fiu copil.
E ciudat cum un fulg de zapada, iti poate aduce atata caldura….

 
14 comentarii

Scris de pe 22 Noiembrie 2008 în barfa mica, galati, oameni...

 

Etichete: , , , ,

14 responses to “cand uiti ca esti copil…

  1. santos

    22 Noiembrie 2008 at 6:09 PM

    Mueeeey,aaaallooo,…don’shoaraaaa!!!….dati-n PLM di pi linia di tramvai,breeeee!….staaaai ca momaia si razi in mijlocu’ strazii,breee…da-ti fata ,ca ti calc….esti nebuna???….vezi ca masina asta calca,nu-i cucosh!!!….da’ dischide-odata ochii,breee!!!…ioti la ia ,shi fel sta!!!….shini ti crezi,di stai cu manili ashe ridicati:Madona????…nu vezi ca ninji’????

     
  2. cieloblu

    22 Noiembrie 2008 at 6:47 PM

    ce bine ca ti-ai amintit si ca te bucuri🙂

     
  3. albastra

    22 Noiembrie 2008 at 7:07 PM

    @ santos
    deci tu erai aia de tipa la mine… hahaha data viitoare nu mai ratez cand am sa arunc cu ceva dupa tine😀
    cum poti tu sa tipi asa la o duduiiiieeee?
    @ cieloblu
    :)) a fost asa… ca si cum am descoperit nush ce… :))

     
  4. santos

    22 Noiembrie 2008 at 10:11 PM

    „E ciudat cum un fulg de zapada, iti poate aduce atata caldura…”.
    E si mai ciudat cum,milioane de fulgi de zapada,iti pot aduce atata frig,guturai si …o sa-ti sara toata poezia din cap,duduie!!!….gandind „la rece”…

     
  5. Adrian O.

    23 Noiembrie 2008 at 9:10 AM

    Când am văzut că ninge la Baia Mare, am ieșit ca vijelia din birou, nu știau colegii ce am pățit și unde arde🙂

     
  6. albastra

    23 Noiembrie 2008 at 4:05 PM

    @ santos
    ntz ntz ntz… caldura sufleteasca, cizmele ochioase si toate celelalte m`au tinut departe de un guturai zdravan, mai ales k am tinut neaparat [!!!] sa ma plimb prin ninsoare aseara, sper ca si cel care era cu mine si a fost scos din casa mai mult obligat- fortat sa fie ferit de raceala, ca sa nu ma bata la cap juma de an ca a racit din cauza mea :))

    @ Adrian O
    da, cunosc, si eu am stat ieri o gramada uitandu`ma pe geam la fulgii aia babani cat o zi de post, cum cadeau asa frumos, bine, pe urma m`am hotarat sa ies din casa… dar fulgii nu mai erau chiar asa mari

     
  7. blu

    23 Noiembrie 2008 at 7:05 PM

    hm, vreau si eu zapadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, se poate????

     
  8. albastra

    23 Noiembrie 2008 at 7:33 PM

    @ blu
    nici noi nu mai avem… a fost asa… cat sa ne faca sa zambim…🙂 cand o sa mai fie, o sa`ti trimit, bine? ;;)

     
  9. fanitza

    23 Noiembrie 2008 at 11:46 PM

    eu doar m-am enervat cu frigul ăsta şi cu zăpada şi tot! noroc că avem pălincă în transilvania!😉

     
  10. albastra

    24 Noiembrie 2008 at 4:09 PM

    @ fanitza, si pe mine ma enerveaza frigu` asta de`mi vine sa ma urc pe pereti, da` hai recunoaste ca e dragut cand ninge… mai ales prima oara intr`un an ;;)

     
  11. cieloblu

    25 Noiembrie 2008 at 10:18 PM

    dada, trimite!!!😛

     
  12. albastra

    26 Noiembrie 2008 at 12:04 PM

    i will🙂

     
  13. .Laluca.

    26 Noiembrie 2008 at 8:42 PM

    Imi place cand ninge , atat. Nu’mi place ca e frig , ca mi se increteste parul , ca e fleoşcăială , si ca ma stropesc.

    La noi ningea azi , prin timpul orei de mate , eu ma uitam pe geam , „uaaaaaaaaai” si diriga preda ecuatii binome.

     
  14. albastra

    26 Noiembrie 2008 at 11:09 PM

    da, asa si mie,de fapt nu cred k ii place cuiva fleoscaiala aia, frigul, etc, si eu ma mai trezesc cu ovatii din astea, fix cand mi`e lumea mai draga, gen: uaaaai ce frumos ninge :))

     

Lasă un răspuns

 
