RSS

Vrei soare, soare iti dau…

24 Noi

nori

 
6 comentarii

Scris de pe 24 Noiembrie 2008 în povesti

 

Etichete: , ,

6 responses to “Vrei soare, soare iti dau…

  1. joschilotii

    24 Noiembrie 2008 at 9:10 PM

    Ceva ca „Soarele meu”?🙂

     
  2. Adrian O.

    24 Noiembrie 2008 at 9:14 PM

    Unde e așa soare? Că mă mut acolo🙂
    După câteva ședințe de snowboarding, bineînțeles.

     
  3. albastra

    25 Noiembrie 2008 at 3:43 PM

    @ jos chilotii
    neah, ceva ca „vama veche-vama veche”🙂
    @ Adrian O
    soare e peste tot… doar ca e cu dinti😐

     
  4. Se stie el

    26 Noiembrie 2008 at 12:59 AM

    Ce urat/ Ce urat din partea ta albastra

    :)) auzi la el… jos chiloti

    @ jos chilitoo , no offense. it s just a joke

    Eu sunt …. alex. si i am promis ca n am sa mai postez commenturi inafara subiectului. Sper sa intelegi.

    de fapt cucu a murit. am descoperit. e teapan in scorbura🙂

     
  5. Se stie el

    26 Noiembrie 2008 at 1:02 AM

    Succes la constructia masinariei. Poate ma inviti si pe mine la decernarea premiului Nobel

     
  6. albastra

    26 Noiembrie 2008 at 11:36 AM

    @ se stie el
    ce`i asa urat, mai?😐
    ei, nu`i nimic, o sa ne „tachinam” prin alte parti :))) ma rog, manusa e aruncata deja :> :))
    cat despre cuc, bine ca`i teapan, daca murea la intrarea in scorbura era mai grav, nu de alta, dar orice pasare pe limba ei piere :)))
    multumesc am sa te invit si pe tine la decernarea premiului. sa impartim [aici intelegi tu ce vrei ^.^].

     

Lasă un răspuns

 
