RSS

Plan de atac pe 2009

02 Ian

Suna asa ciudat 2009…oricum, parca nici n`am simtit revelionul… s`au intamplat multe… si toate repede… Pai… pe 2009 as vrea sa:
– vad ce dracu` fac cu licenta, si sa iasa treaba bine😀
– sa nu ma las influentata de stres
– sa nu ii mai las pe cei ce ma enerveaza sa ma enerveze… un fel de i don`t give a damn…
– sa vad ce fac cu locu` de munca… poate pana la sfarsitul anului am sa va scriu de la dacia pitesti adica uzinele renault :)) aici ma rog, tot de licenta depinde…
– sa nu mai fiu pripita pe plan sentimental
– sa nu mai pun suflet chiar in toate, pentru ca de cele mai multe ori sufar.
– imi doresc ca si anul 2009 sa`mi aduca sanatate, mie si familiei mele, sa`mi aduca fericire, liniste sufleteasca [de asta chiar am nevoie].
Astea ar fi dorintele mele pe 2009… un an bun tuturor!🙂

 
14 comentarii

Scris de pe 2 Ianuarie 2009 în existentiale, oameni...

 

Etichete: , ,

14 responses to “Plan de atac pe 2009

  1. Adrian O.

    3 Ianuarie 2009 at 11:08 AM

    Sănătatea (și licența) sunt cele mai importante. În rest, toate vin ușor după aceea🙂
    La mulți ani și toate cele bune în 2009!

     
  2. santos

    3 Ianuarie 2009 at 12:35 PM

    „Făcând trei cruci, noi am răspuns:
    „Amin! şi Doamne-ajută!”
    ––––––––––––
    Prin foc, prin spăgi, prin glonţi, prin fum,
    Prin mii de baionete,
    Urcăm, luptăm… iată-ne-acum
    ––––––––––––––
    Ah! da-o-ar pomnul să-mi îndrept
    Această mână ruptă,
    Să-mi vindec rănile din piept,
    Iar să mă-ntorc la luptă,
    Căci nu-i mai scump nimică azi
    Pe lumea pământească”……..(de la mine:)
    …ca o licenta ,si-un servici
    la „Dacia” Romaneasca!!!
    Succes total din partea mea!!!!!!!!!!

     
  3. albastra

    3 Ianuarie 2009 at 3:42 PM

    @ Adrian O
    multumesc la fel!
    @ santos
    =)))))))) esti nebun =))) ms frumos =)) :*

     
  4. blu

    4 Ianuarie 2009 at 1:19 AM

    super! ai grija sa te tii de plan :d

    eu de fiecare data cand l-am facut, am cam luat-o din doi in trei ; sau era din doua in trei…whatever …intelegi ce vreau sa zic (sper)

     
  5. albastra

    4 Ianuarie 2009 at 2:57 PM

    :)) inteleg ce vrei sa zici si sper sa nu fac la fel :))

     
  6. Iulian

    14 Ianuarie 2009 at 7:02 PM

    si tu licenta? mda.. si tu te mai iei de mine ca postez greu!!! lol..

     
  7. albastra

    14 Ianuarie 2009 at 10:51 PM

    crede`ma ca tu postezi MUUUUULLLTTTTTTT mai greu :)))

     
  8. albastra

    14 Ianuarie 2009 at 10:58 PM

    si ca o consolare: numai geniile dau licenta anu` asta😀 :))

     
  9. Iulian

    14 Ianuarie 2009 at 10:59 PM

    :)) nu la asta ma refeream ci la faptul ca licenta mananca timp si spatiu si celelalte nshpe dimensiuni.

     
  10. albastra

    14 Ianuarie 2009 at 11:01 PM

    timp,spatiu, nervi,mananca tot😦
    you know the shit! :-s

     
  11. Iulian

    15 Ianuarie 2009 at 9:02 PM

    yeah i know. insa daca „geniile” de dinaintea noastra au reusit, atunci si „geniile” de noi will kick good tight ass😉 si spune-mi pls ca nu te-ai suparat! :-SS

     
  12. albastra

    15 Ianuarie 2009 at 9:23 PM

    nu m`am suparat, doar ca incerc sa invat :))) si ba primesc telefoane gen: ai subiectele? fituici ai? etc
    ba buzz`uri pe mess urmate de aceleasi intrebari :))
    vorbim… zilele astea :))

     
  13. Iulian

    15 Ianuarie 2009 at 9:51 PM

    k kiddo, nu te mai bat la cap. go get those suckers. bafta si spor.

     
  14. albastra

    15 Ianuarie 2009 at 10:43 PM

    tu nu ma bati la cap😛
    sa fie! si tie… ca si tu ai nevoie🙂

     

Lasă un răspuns

 
