RSS

Momente

12 Ian

Cred ca una din cele mai inedite reactii la vederea inelului de logodna este urmatoarea poveste, care ma face sa rad de fiecare data cand mi`o amintesc.
Am plecat cu niste amici la munte, printre care si ei 2. El vroia s`o ceara de nevasta, pe varful muntelui. Intr`una din zile, am ajuns pe munte… o gramada de oameni acolo..dintr`o data el se tranteste in genunchi, scoate inelul,si cu lacrimi in ochi se uita la ea. Ea socata, cand a inteles ce se intampla,a inceput sa tipe si a luat`o la fuga prin padure. Toata lumea a inceput sa aplaude,noi radeam cu lacrimi, iar ea a aparut dupa vreo 30 de minute. Banuiesc ca a incercat sa se linisteasca, si a acceptat inelul.

 
13 comentarii

Scris de pe 12 Ianuarie 2009 în barfa mica, oameni..., povesti

 

Etichete: , , ,

13 responses to “Momente

  1. joschilotii

    12 Ianuarie 2009 at 4:10 PM

    Am râs cu lacrimi🙂

     
  2. albastra

    12 Ianuarie 2009 at 4:40 PM

    😀

     
  3. alexe poldi

    12 Ianuarie 2009 at 5:31 PM

    Pai e normal. Daca s-a uitat la EA in loc sa se uite la biata femeie pe care o cerea de sotie, cred si eu ca a parut a fi un labagiu pervers mai ceva ca un autor de literatura erotica.
    >:)

     
  4. santos

    12 Ianuarie 2009 at 7:26 PM

    @jos chilotii:te cred ca ai ras cu lacrimi….se vede,ai uitat sa te stergi

     
  5. albastra

    12 Ianuarie 2009 at 8:03 PM

    @alexe poldi
    n`am inteles morala ta.
    @ santos
    chiar imi era dor de tine, pe unde ai umblat?:D
    da` ia uite ce cap i`am dat lu` alexe :))

     
  6. santos

    12 Ianuarie 2009 at 10:54 PM

    Lasa capu”….unde-s dintii???
    Si mie mi-a fost dor ,dar am suferit in tacere.Oricum,te tin in observatie!!! Poooop!!!

     
  7. albastra

    13 Ianuarie 2009 at 1:14 AM

    dintii i`o fi dat jos odata cu guma :))
    dada creca ai suferit in tacere, eu am suferit in si mai multa tacere :))
    si stiu ca ma veghezi din umbra ;;) :*

     
  8. santos

    13 Ianuarie 2009 at 1:20 PM

    „Din umbra falnicelor bolti
    Ea pasul si-l îndreapta
    Lânga fereastra, unde-n colt
    Luceafarul asteapta.
    ––––––––––-
    Îl vede azi, îl vede mâni,
    Astfel dorinta-i gata;
    El iar, privind de saptamâni,
    Îi cade draga fata.”

     
  9. albastra

    13 Ianuarie 2009 at 1:30 PM

    hahahaha is fleasca =))

     
  10. albastra

    13 Ianuarie 2009 at 1:30 PM

    [de emotie]

     
  11. santos

    13 Ianuarie 2009 at 2:02 PM

    Fat’nnnnnpuiiii mei,fataaaaaaaaaaaa!!!….ma emotionesc si eu fataaaaaaa!!!…….

     
  12. albastra

    14 Ianuarie 2009 at 2:40 PM

    ti`a trecut?:D

     
  13. sayadinna

    17 Ianuarie 2009 at 2:53 PM

    foarte tare povestea:))

     

Lasă un răspuns

 
