RSS

Leapsa

23 Ian

Leapsa de la Malina,  in original suna “care e persoana cea mai nepotrivita cu care ati visat ca v-ati…..pupat”Cine primeşte leapşa trebuie să scrie care e cea mai nepotrivită persoană cu care a visat că faceee…că se pupă.”, adica acele puncte-puncte implica si daca ati facut si altceva decat asta, sex & co, intra tot la aceeasi idee.

Poate din cauza ca am o imaginatie foarte bogata, am avut mereu vise tampite. Din pacate, nu reusesc sa-mi aduc aminte multe din ele.
Am avut odata un vis cu cel mai nasol baiat din liceu, care mai si mirosea urat, pe deasupra si mai era si prost gramada.Visasem ca a venit la mine, calare pe un cal alb [rly] si ma tot cerea de sotie. Si avea toate calitatile pe care mi le doream atunci de la barbatul viselor mele, doar ca si in vis, mirosea super urat,si tot gramada era de prost. Nedumerirea mea cea mare era: cum de face atatea lucruri frumoase, si se poarta atat de frumos, cand e mai prost ca noaptea?
Si culmea, nu reuseam deloc sa scap de el, ba mai mult, incepusem sa ma obisnuiesc cu ideea ca e ceva de capul lui. Si nu vroiam deloc sa ies cu el in lume.
M`a marcat asa mult visul, la vremea respectiva,ca mi se facea parul maciuca cand il vedea pe respectiv, pe holurile liceului.
Si un vis de „sezon” cu o persoana nepotrivita: in fiecare saptamana visez profu` cu care fac licenta, un batranel la vreo 60 si ceva de ani- unul din cei mai buni profesori pe care i`am avut ever. Il visez ca imi spune ca`i dezamagit de mine, si ca se astepta la mai mult.
Promit ca daca imi aduc aminte alte vise mai interesante, am sa continui leapsa😀
Si merge mai departe la: Iulian, Laluca, Blu.Si cam atat,a si cine mai vrea, si cine n`are blog, poate sa lase intr`un comentariu.

 
13 comentarii

Scris de pe 23 Ianuarie 2009 în barfa mica

 

13 responses to “Leapsa

  1. Se stie el

    23 Ianuarie 2009 at 8:23 PM

    ma intreb ce-ar fi zis freud despre visele tale :)) se pricepea al naibii de bine la interpretarea viselor si de cele m multe ori le corela cu sexualitatea refulata

    p.s. mi-a placut faza cu „Si nu vroiam deloc sa ies cu el in lume.”

     
  2. albastra

    23 Ianuarie 2009 at 9:52 PM

    da,culmea era ca oarecum, incercam sa accept ideea, dat fiind faptul ca nu`l suportam, si mi se parea ca toata lumea e incantata de relatia mea, cu uratul pamantului :))

     
  3. albastra

    23 Ianuarie 2009 at 9:52 PM

    ar fi zis ca sunt cu capu` sigur :))
    si nu e nevoie sa fii freud sa`ti dai seama :))

     
  4. joschilotii

    23 Ianuarie 2009 at 10:08 PM

    Profu’ ştie?

     
  5. Se stie el

    23 Ianuarie 2009 at 10:12 PM

    nu asta vroiam sa zic. in fine. nu intram in detalii ca iar ajungem la inspe mii de comentarii😀

     
  6. santos

    23 Ianuarie 2009 at 10:14 PM

    Profu’ ,cand iti zice ca e dezamagit de tine si ca se astapta la mai mult…….vorbea de o proba orala?!?:)….

     
  7. albastra

    23 Ianuarie 2009 at 10:19 PM

    @ jos
    nu i`am zis inca, ca n`am fost la el :)))
    @ se stie el
    poti s`o spui, eu nu ma supar :))
    @ santos
    mnu cred ca mai are nimic in dotare, data fiind varsta :))

     
  8. santos

    23 Ianuarie 2009 at 10:31 PM

    simple presupuneri infondate.Nu te juca cu sarpele mort,niciodata!

     
  9. albastra

    23 Ianuarie 2009 at 10:36 PM

    ai si tu dreptate!😀

     
  10. Se stie el

    23 Ianuarie 2009 at 10:58 PM

    dar eu n am sustinut ca are legatura cu sexualitatea refulata…
    meebo asta din site merge?

     
  11. albastra

    23 Ianuarie 2009 at 11:41 PM

    da… merge doar ca nu`s pe el momentan, pentru ca invatam… :)si sa stii ca merge si id`ul de la introducere :))

     
  12. .Laluca.

    17 Februarie 2009 at 2:51 PM

    As lua si eu leapsa. Da faza e ca nu prea imi amintesc ce visez. Si daca imi amintesc vreodata , e sigur ceva de rau..

     
  13. albastra

    17 Februarie 2009 at 3:20 PM

    asa patesc si eu😐

     

Lasă un răspuns

 
