RSS

Urma – this time

26 Ian

M`am indragostit. De Urma😀. Multumiri cuiva, se stie el cine :))

this time i’m chasing my own dreams to catch…
this time i’m racing only for myself
this time i’m chasing my own golden fish, today i’m racing only with myself

break me down… cause i won’t stay
tide me down.. cause i won’t stay

today i’m chasing my own better days…
this time your tears are out of picture…
today i’ll catch my golden fish again
today i’m racing only for myself

break me down.. cause i won’t stay
tide me down, cause i won’t stay
it’s time to be myself

break me down… hold me down..
but let me go my way
hold me yours… keep me yours
just let me fly away…
cause i don’t want to stay

break me down… cause i won’t stay
tide me down.. cause i won’t stay
it’s tïme to be myself

 
12 comentarii

Scris de pe 26 Ianuarie 2009 în o melodie pe zi, recomandari

 

Etichete: , , ,

12 responses to “Urma – this time

  1. Se stie el

    26 Ianuarie 2009 at 6:46 PM

    he he, ma bucur ca ti place.
    Urma este una dintre formatiile romanesti care chiar face muzica de calitate.
    La mai mare, albastra.

    p.s. si ce zicea? 😀 stiu ca ti plac provocarile asa ca….
    Break me down… cause I won’t stay
    Tide me down… cause I won’t stay

     
  2. albastra

    26 Ianuarie 2009 at 11:05 PM

    hmmm
    atunci… i won`t break you & i won`t tide you down, maybe you`ll stay…😛

     
  3. albastra

    26 Ianuarie 2009 at 11:18 PM

    *** nu te tin cu forta😛
    dar nu`mi spune de 2 ori… :))

     
  4. Invizibilul

    26 Ianuarie 2009 at 11:26 PM

    superb 🙂 cu siguranta e melodia saptamanii 😉

     
  5. albastra

    26 Ianuarie 2009 at 11:32 PM

    asa am zis si eu…:D

     
  6. Se stie el

    27 Ianuarie 2009 at 12:32 AM

    stii tu vorba aia… pana in 3 ori😀

     
  7. joschilotii

    27 Ianuarie 2009 at 3:20 AM

    A apărut TiBi!!!!! Se face că nu ştie cine eşti😦

     
  8. DjLOVE

    27 Ianuarie 2009 at 8:38 AM

    … auzi mah pisi, ia da tu cautare pe youtube dupa nightwish, zi-mi daca iti place… as pune linkul direct, dar am un nenorocit de firewall care nu ma lasa sa fac asta…
    … uite ca am reusit, am copiat linkul din google http://www.youtube.com/watch?v=gmDWvGKLzBE
    … nightwish, sleeping sun… enjoy…

     
  9. Iulian

    27 Ianuarie 2009 at 10:43 PM

    iete unde era fanu’😀 rock on kiddo;)

     
  10. DjLOVE

    28 Ianuarie 2009 at 8:50 AM

    @… iulian… rock on to u too man…
    … dar pentru informare, nu mai is kiddo de mult… desi chiar mi-ar place sa fiu iar, fara griji, fara o lescaie in buzunar… eram fericit cand aveam bani de tigari… iar rock ascult de mult prea mult timp… si nu ma rezum numai la nightwish…

     
  11. Iulian

    28 Ianuarie 2009 at 11:48 AM

    :)) nu te supara pe kiddo’ul meu, e mai mult o urare😉 si uite vezi, tu te-ai simtit, eu ma adresam albastrelei😀 esti mai kiddo decat crezi😉

     
  12. DjLOVE

    28 Ianuarie 2009 at 11:51 AM

    … hei, stai calm, nu is chiar asa de suparacios… a fost numai o aducere aminte… mijto vremuri, oricum…
    … doamne ajuta sa mai pot fi kiddo inca mult timp de acum incolo… inceputul este bun oricum, in sensul ca imi place al dracu de mult sa ma joc cu fiumiu… si cu jucariile lui…😀

     

Lasă un răspuns

 
