RSS

Momente.Ea si el

02 Feb

Ea,tipul de femeie careia ii dau lacrimile la filmele emotionante.
El,tipul de barbat care gasea chestia asta amuzanta, si o lua mereu la misto: „plangi repede ca intra genericu` peste tine, se termina filmu’! ”

Se uitau amandoi,imbratisati la un film. La un moment dat,ei ii dadeau lacrimile si tot incerca sa se ascunda, sa nu vada el. La un moment dat, o lacrima aterizeaza, plina de gratie, fix pe mana lui.
El [cu un ton de persoana surprinsa, gata sa faca glume pe seama ei]: Dar vai, ce faci,plangi?
Ea [plina de ciuda, ca iar s`a prins ca plange la filme]: NU! mi`a cazut din gura!

Hahahahaha

 
14 comentarii

Scris de pe 2 Februarie 2009 în barfa mica, oameni...

 

Etichete: , , , ,

14 responses to “Momente.Ea si el

  1. DjLOVE

    2 Februarie 2009 at 3:05 PM

    … se cheama ca a ramas cu gura cascata de emotie… ofg, ce film mijto… mi-a taiat draga rasuflarea, am ramas cu gura cascata…
    … acum serios… am intalnit si cazul invers… aia da scena… sa il vezi pe el cum da apa la soricei la un (not so) happy end… am ras cu lacrimi… pana la urma tuturor ne curgea apa din ochi, pe diverse motive…

     
  2. albastra

    2 Februarie 2009 at 3:25 PM

    hahaha
    oricum, pt o fata mi se pare oarecum scuzabil sa planga la un filme, pe cand un baiat, ditamai dulapu` eventual, sa planga de`i sare camesa de pe el…

     
  3. DjLOVE

    2 Februarie 2009 at 3:31 PM

    … pai cam e ditamai dulapu’…
    … ce vreai mah, are naturelu’ simtitoriu…

     
  4. albastra

    2 Februarie 2009 at 3:37 PM

    dada micu` si nazdravanu` de el!

     
  5. DjLOVE

    2 Februarie 2009 at 3:48 PM

    … pai ce vrei mah… o fi fost si el in touch with his feminine side… desi nu este tipul emo, dar mai stii?

     
  6. albastra

    2 Februarie 2009 at 3:54 PM

    cunosc si eu un tip… la vreo 25 de ani,super dur, mare kt un sifonier, facea sala de n ani, si la filmu` sweet november, urla de sarea camasa de pe el… iar cele 2 fete care se uitau si ele la film, nu erau deloc sensibilizate de film :))

     
  7. DjLOVE

    2 Februarie 2009 at 4:02 PM

    … hahahahaha… auzi, ia cauta Jeu d’enfants… se mai cheama si Love me if you dare…… sweet november este chiar sirop…

     
  8. albastra

    2 Februarie 2009 at 4:13 PM

    am impresia vaga ca l`am vazut… dar nu`mi aduc aminte nimic din el… in fine… am sa ma documentez :))

     
  9. joschilotii

    2 Februarie 2009 at 4:52 PM

    Ce frumos! Ea iubeşte?🙂

     
  10. albastra

    2 Februarie 2009 at 4:54 PM

    da… probabil se regasise in film :))

     
  11. Iulian

    2 Februarie 2009 at 11:39 PM

    jeu d’enfants te ,archeaza pe viata daca ai un mic dram de sensibilitate ascuns pe undeva prin cotloanele sufletesti.

     
  12. fanitza

    3 Februarie 2009 at 11:31 PM

    te marchează şi seven pounds dacă ai un dram de sensibilitate!🙂

     
  13. albastra

    4 Februarie 2009 at 2:45 PM

    @ iulian & fanitza
    da am mai mult de un dram de sensibilitate, pentru ca si eu plang la filme! :))))
    am sa ma uit la ele,multumesc de recomandari.
    sper,totusi sa nu`mi curga din gura :))

     
  14. Invizibilul

    10 Februarie 2009 at 8:53 AM

    eu am observat acea obisnuinta de a tachina partenera sau partenerul … mai grav sa ei la misto sau sa il faci pe celalalt sa nu isi exprime direct si real starile …. cat despre plans la film , si barbatii sunt oameni deci si ei pot plange desi de cele mai multe ori din orgoliu nu prea o vezi sa faca asta si tot cauta sa se ascunda sa para altcineva.
    daca iti vine sa plangi atunci tre sa plangi nu tre sa faci ceva doar de dragul cuiva sau astfel de motive … suntem oameni si cu toti suntem „emo” ca tot veni vb.
    cu totii avem sentimente numai ca unii le ascund sau nu mai bine, a acuza pe cienva care plange ca e emo sau s ail catalogam intr-o anumita turma nu e decat o prejudecata sau mai bine zis o tendinta a unora de a avea scandal si pe cine sa acuze sau sa rada pentru a distrage atentia de la ei insesi sau pur si simplu sa se simta mai bine daca gasesc defecte/calitati (depinde cum le priveste si intelege fiecare) la ceilalti.

     

Lasă un răspuns

 
