RSS

Pasarea Colibri – Scrisoare de bun ramas

11 Mar


Iubito cata lume intre noi,
Numaratori de ploi din doi in doi
Si dintr-un ochi de dor necunoscut,
Cate zapezi pe buze ne-au crescut
Asculta-ma si lasa-ma sa strig,
Mi-e frica de-ntamplare si mi-e frig
Si nu mai vreau sa stiu pan` la sfarsit
Cine-a iubit frumos cine-a gresit
Cine-a iubit cine-a gresit?

Cine-a facut spre noapte primul pas
Cine-a plecat din joc cine-a ramas
Cine si-a smuls peretii rand pe rand
Cine s-a intors mereu cu ziua in gand
Cine-a pierdut cine-a castigat
De toate-nlantuit sau dezlegat
Cine-a crezut mai mult in celalalt
Sub cerul prea strain sau prea inalt
Sub cerul prea strain si-nalt

Iubito cata lume intre noi
Numaratori de ploi din doi in doi
Si dintr-un ochi de dor necunoscut
Cate zapezi pe buze ne-au crescut
Cand n-am sa uit cum suna glasul tau
Decat tacerea ce-mi va fi mai rau
Si cum sa pot sub stele innopta
Cand nu mai simt ce-nseamna umbra ta
Nu simt ce-nseamna umbra ta

Iubito cata lume intre noi
Numaratori de ploi din doi in doi
Si dintr-un ochi de dor necunoscut
Cate zapezi pe buze ne-au crescut
Ascullta-ma si lasa-ma sa strig
Mi-e frica de-ntamplare si mi-e frig
Si nu mai vreau sa stiu pan` la sfarsit
Cine-a iubit frumos cine-a gresit,
Cine-a iubit cine-a gresit

Numaratori de ploi de doi in doi
Iubito cata lume intre noi
Numaratori de ploi de doi in doi
Iubito cata lume intre noi

 
32 comentarii

Scris de pe 11 Martie 2009 în o melodie pe zi, recomandari

 

Etichete: ,

32 responses to “Pasarea Colibri – Scrisoare de bun ramas

  1. Lejer

    12 Martie 2009 at 12:00 AM

    O piesa de suflet… nu-i asa?

     
  2. albastra

    12 Martie 2009 at 2:36 AM

    da…
    de… inima albastra🙂

     
  3. Lejer

    12 Martie 2009 at 3:44 AM

    Și ce? E bună și albastră😛, să bată ritmul vieții. 🙂

     
  4. santos

    12 Martie 2009 at 4:36 AM

    In „inima albastra”o fi curgand sange tot albastru?!?
    Eu prefer,totusi,…inima rosie.
    Ia incearca sa nu mai numeri din doi in doi…. si ai sa vezi ca nu mai e nimeni intre voi🙂
    p.s.:bine te-am (re)gasit!!!

     
  5. dan

    12 Martie 2009 at 9:12 AM

    banner/link exchange?

     
  6. albastra

    12 Martie 2009 at 12:05 PM

    @ santos
    numai din 2 in 2 si remarc ca nu mai e nimic intre noi :))))) [eu si el zic]
    bine ai revenit…🙂 sa nu mai pleci iar!

     
  7. santos

    12 Martie 2009 at 1:16 PM

    atunci fereste-te de numerele pare…….pare ca-ti dauneaza:)
    …si lasa sentimentele ca de-aia ai restante….

     
  8. albastra

    12 Martie 2009 at 3:33 PM

    @ santos
    am sa`ti raspund cu 2 zicatori, folosite foarte des la facultatea mea:
    n`ai restanta,n`ai prestanta!
    dormi in pace, tara inginer te face!
    si cu asta am zis tot :)))

     
  9. santos

    12 Martie 2009 at 6:40 PM

    Ai zis tot in ce priveste restantele,amica draga….dar ti-a ramas partea cea mai grea,se pare.Aia albastra.Elegant, ocolesti subiectul,sperand intr-o clementa:….4-6-8-10…..pare!

     
  10. albastra

    12 Martie 2009 at 7:10 PM

    2-4-6-8-10-12-14-16-18-20-22-si lista poate continua pe tot blogul- numere pare… nu mi`e frica de ele…🙂

     
  11. santos

    12 Martie 2009 at 8:56 PM

    bine,viteazo!…..sa te vad cand ajungi la 666 :)))

     
  12. santos

    12 Martie 2009 at 8:57 PM

    Pe mine personal m-a incurcat rau numarul 69….nu mai stiam cum sa ies din ecuatie…:)

     
  13. joschilotii

    13 Martie 2009 at 11:43 AM

    @santos
    Dacă te-a încurcat ‘imparul 69″ încearcă „parul 44”🙂

     
  14. Se stie el

    13 Martie 2009 at 3:38 PM

    @ santos nici nu stii ce piatra dupa inima mi ai luat; credeam ca nu mai esti printre noi. pfiu… mi ai dat emotii

     
  15. santos

    14 Martie 2009 at 1:26 AM

    @se stie el:sunt bucuros ca ti-am luat piatra dupe inima…..unde sa o asez?…nu de alta dar ma dor bratele.
    la o parte gluma,ma bucur ca ti-ai facut griji pt mine…inseamna ca ma bucur de simpatia ta.Bun de stiut pe viitor.
    @joschilotii:ce draq de numar mai e si asta?!?

     
  16. Se stie el

    14 Martie 2009 at 12:09 PM

    @santos cu piatra incearca la rinichi sau fiere, acum depinde si de gusturile omului … mai sarat, mai amarui… dupa pofte(le trupesti)

     
  17. santos

    14 Martie 2009 at 12:26 PM

    @se stie el: tare mi-e frica sa nu cad in cazna lui Sisif cu piatra asta….cine m-a pus sa o iau?
    si ,apoi,poftele vin mancand(din cate stiu eu)…..ori in postul Pastelui,cu mancarea mai slabut…..

     
  18. Se stie el

    14 Martie 2009 at 1:18 PM

    parinte, acum daca ai luat o … ai luat o; fapta e deja comisa; niste unguent si o spovedanie cred ca ar mai calma spiritele patimase.

     
  19. santos

    15 Martie 2009 at 12:19 PM

    @se stie….: Pacatele mele;ce vrei sa fac cu unguentu’ ?

     
  20. Se stie el

    15 Martie 2009 at 1:36 PM

    @santos cum ce? sa ti ungi ochiul patimash, sa l mai inseninezi, sa ti mai aline zvacnirile launtrice

     
  21. joschilotii

    16 Martie 2009 at 9:25 AM

    @santos
    „Parul” 44 este o poziţie ce am experimetat-o încă din prea frageda mea tinereţe şi eu una mă simt foarte bine atunci când…

     
  22. santos

    16 Martie 2009 at 10:05 AM

    @joschilotii
    Iti promit ca o sa-mi folosesc imaginatia pentru a intrezari nebuniile tineretii tale „pashpa-tiste”

     
  23. santos

    16 Martie 2009 at 10:08 AM

    @se stie..
    Nebunaticule…esti uns cu toate alifiile!

     
  24. santos

    17 Martie 2009 at 8:43 PM

    @albastra: inteleg eu”dormi in pace,tata inginer te face”…dar nu ti se pare ca te-ai obisnuit cu somnul? sau vrei sa devii inginer-sef?
    Intre timp am intretinut conversatie cu ceilalti prieteni ai tai si se pare ca:”el(sestie)” incearca „lejer” sa dea „joschilotii” la un „santos” pentru nu stiu-ce ochi,cu nu-stiu-ce unguent….asa ca ,din doi in doi am ajuns la patru.Daca vii si tu,adu-ti pereche!!! :)))

     
  25. albastra

    17 Martie 2009 at 11:54 PM

    @ santos: 69 nu`i numar par, deci nu are cu ce sa ma sperie
    iar de 666 nu mi`e frica!si nici de bau-bau
    pe de alta parte… tara ma face inginer, nu tata :))
    si vreau sa devin sef… de trib, peste tribul inginerilor… dar pana una alta… ma tot invart pe aici… incerc sa`mi revin cu somnu`… ca stau prost tare la capitolu` asta.
    si da.. dupa cate vezi…. totul se invarte in jurul numerelor pare…
    da…am sa`mi caut si eu pe aici pe undeva… o pereche tot albastra… se stie ea… perechea zic :))

     
  26. albastra

    18 Martie 2009 at 12:11 AM

    ah! si multumesc santos, ca mi`ai oprit si mie un loc aici, si m`ai invitat :))))

     
  27. Lejer

    18 Martie 2009 at 12:26 AM

    Da ce pațiși de ai lipsă de somn?🙂

     
  28. Lejer

    18 Martie 2009 at 12:30 AM

    nu te-am mai văzut în ultima vreme🙂

     
  29. albastra

    18 Martie 2009 at 12:52 AM

    @ lejer
    pai… munca + licenta + iesit in fiecare seara = nu prea multe ore de somn/noapte….
    dar…crede`ma ca va veghez din umbra😀

     
  30. santos

    18 Martie 2009 at 10:27 AM

    …zise insusi Saruman,privind in globul de foc ce-i statea inainte-i…..

     
  31. Lejer

    18 Martie 2009 at 11:50 AM

    @Albastra: frumos program😉
    Dupa vorba lui JW: Keep walking😛

     
  32. albastra

    18 Martie 2009 at 1:59 PM

    @ lejer
    exact! keep walkin`…

     

Lasă un răspuns

 
