RSS

Colerica, cica…

20 Mar

Luata ideea de aici, si facut testul de aici, rezulta ca sunt colerica.

„Asemenea pasionatilor, flegmaticilor si sangvinicilor, si temperamentul
dumneavoastra este considerat puternic. Va caracterizeaza in esenta trei trasaturi: o emotivitate puternica, multa energie si o mare legatura cu prezentul.
La coleric dialectica interioara este mai putin utila. El este tentat atunci cand nu reuseste ceva sa schimbe mai curand obiectele sau situatiile din jurul sau, decat pe el insusi. O alta trasatura peste care psihologii va recomanda insistent sa treceti este cea sintetizata intr-o expresie caracteristica pentru dumneavoastra: “sunt asa cum sunt si trebuie sa ma luati ca atare”, trasatura excelent exprimata in celebrul “daca voi nu ma vreti, eu va vreau” al lui Alexandru Lapusneanu.
Desigur, nu este nimic rau in faptul ca, foarte natural, aveti initiativa si conduceti grupul in care va aflati. Necazurile apar atunci cand datorita firii dumneavoastra prea aprinse, impulsive, prea putin controlate, mai ales in adolescenta, vi se intampla sa faceti gafe sau sa intreceti masura.
Temperamentul dumneavoastra are o mare calitate: caldura, usurinta cu care vorbiti cu oamenii, reconfortante chiar si pentru temperamentele mai reci (flegmaticii, nonsalantii, melancolicii).
Altfel, o trasatura importanta a temperamentului coleric este valoarea mare acordata actiunii. Psihologia si literatura de specialitate au descris de multe ori destine tumultoase ale unor colerici ca Beaumarchais sau Hemingway, care au avut tendinta sa traiasca mai multe existente, sa cunoasca tot, sa realizeze tot.
Alti colerici, desi excelent dotati, au realizat foarte putin, fiindca n-au reusit sa se restranga doar la cateva domenii. “Strunit” prin educatie si integrare in colectiv, temperamentul dumneavoastra se indulceste si devine mai stabil si mai intelept.”

Ma rog, mie nu mi se pare ca as fi colerica… sau ma rog… poate am o parere mai buna despre mine :))))

 
37 comentarii

Scris de pe 20 Martie 2009 în barfa mica

 

Etichete:

37 responses to “Colerica, cica…

  1. carlitos

    20 Martie 2009 at 3:05 PM

    mie mi s-a potrivit descrierea ca o manusa…🙂
    sigur ai raspuns sincer la toate intrebarile? hihihi!🙂

    glumeam… normal sa nu se potriveasca tuturor caracterizarea in aceeasi masura… modul de functionare al acestor teste se bazeaza pe o norma, pe o majoritate, pe niste sabloane general valabile – dar nu 100 % aplicabile tuturor…

    poate tu esti una din exceptiile de la regula!😉

     
  2. albastra

    20 Martie 2009 at 3:44 PM

    ma regasesc…oarecum :)))

     
  3. santos

    20 Martie 2009 at 4:11 PM

    Niciodata sa nu-i zici colericului:coleric,si flegmaticului:flegmatic.Primul nu te va crede si se va mania pe tine iar al doilea iti va spune ca o stia de mult….Q.E.D.!!!
    Lasand gluma la o parte,credeam ca nu dai importanta testelor de duzina care au invadat publicatiile in ultimul timp….daca ar corespunde cu realitatea iti dai seama ce haos ar fi pe lumea asta?

     
  4. carlitos

    20 Martie 2009 at 4:33 PM

    santos… da’ de ce sa fim atat de seriosi?🙂
    chiar si-n gluma, e funny sa faci teste si sa descoperi daca ala ce si-a batut capul cu interpretarea rezultatelor a nimerit-o sau nu…🙂

     
  5. santos

    20 Martie 2009 at 5:25 PM

    @carlitos:pai aici e buba;suntem prea seriosi si se acorda prea multa importanta acestor soi de „preziceri”.Stiu persoane care privesc/citesc zilnic horoscopul dis-de-dimineata,modificandu-si programul zilei in functie de prezicerile respective.Se creeaza un fel de dependenta,as putea spune….la fel ca „tramvaiul 13” sau „pisica neagra”…

     
  6. Se stie el

    20 Martie 2009 at 7:33 PM

    @santos mi se pare mie sau ai devenit mai activ in ultima vreme? vezi ca nu i de gluma… ori intr-una ori intr-alta… tabara zic :))

    @ albastra ai gasit o… dar ea stie? perechea zic…

     
  7. santos

    20 Martie 2009 at 8:59 PM

    Se stie..: ..am fost,sunt si voi fi activ…difera doar pozitia din care privesti.
    cat despre tabara…in afara de aia de la Buciumeni,unde am fost ultima data,nu-mi aduc aminte de vreuna…hmmm,daca ma gandesc bine,poate o excursie la Botosani.🙂

     
  8. santos

    20 Martie 2009 at 9:09 PM

    @albastra: ultima propozitie imi spune tot despre tine…
    „“Strunit” prin educatie si integrare in colectiv, temperamentul dumneavoastra se indulceste si devine mai stabil si mai intelept.”
    Acum vine intrebarea: se va gasi „dresor” sa „struneasca”???

     
  9. albastra

    20 Martie 2009 at 11:07 PM

    @ se stie el
    ce pereche? de pantofi? da… era in cutie, la locu` ei :))
    @santos
    deocamdata am sa ma rezum la STRUNJIT!

     
  10. Se stie el

    20 Martie 2009 at 11:17 PM

    #albastra haha, esti delicioasa cand vrei tu
    treaba ta. se pare ca ti bati cuie n pantofi… binee

     
  11. albastra

    20 Martie 2009 at 11:43 PM

    @ se stie el
    sunt delicioasa… da` nu cu toata lumea…
    ;;)

     
  12. santos

    20 Martie 2009 at 11:56 PM

    Sa inteleg ca urmezi un program de slabire?…sau te referi la „strunjit” caracterul?!?
    Am auzit ca un bun inginer trebuie sa fie si un pic strungar…pe cate o parte…

     
  13. albastra

    21 Martie 2009 at 12:13 AM

    @ santos
    sa intelegi ca lucrez la licenta, si urmatorul pas dupa burghiere, este strunjirea interioara, apoi cea exterioara…
    mai departe…scrie`n carte😀

     
  14. Lejer

    21 Martie 2009 at 12:15 AM

    Cu materia bruta … dai la CNC😉 dupa… șmirghel… pentru obraz subțire😉

     
  15. Se stie el

    21 Martie 2009 at 12:38 AM

    #albastra la o asa fata delicioasa merge un pahar de vin(rosu) stins cu un strop de biborteni

     
  16. albastra

    21 Martie 2009 at 12:45 AM

    @ se stie el
    vin rosu am eu… dar de unde luam biborteni?

     
  17. Se stie el

    21 Martie 2009 at 12:50 AM

    ehh gasim noi de unde dar …de care?

    #lejer ai vreo idee ce biborteni merge la vinul rosu?

     
  18. Lejer

    21 Martie 2009 at 1:08 AM

    @Se stie el: Sincer.. cu biborteniul sau oricare alta apa, as clati paharele inainte, si apoi… vin curat. Rubiniu, ca sangele.

    Nu-mi place sa atenuez nici un pic macar, aroma unui vin bun si a unei companii pe masura🙂

     
  19. Se stie el

    21 Martie 2009 at 1:31 AM

    se pare ca n am cu cine… albastra mai esti? cred ca a adormit

     
  20. albastra

    21 Martie 2009 at 1:35 AM

    sunt, sunt… ma invart pe aici… mai fac schimb de impresii… cu perechea albastra… :))
    tu ce faci?

     
  21. Se stie el

    21 Martie 2009 at 1:41 AM

    #albastra tot la perechea aia de pantofi ai ramas cu gandul?
    ai incercat cu un baiat?

     
  22. santos

    21 Martie 2009 at 1:41 AM

    Cainele care latra ,nu musca!

     
  23. albastra

    21 Martie 2009 at 1:49 AM

    @ se stie el
    in principiu, cand termin cu pantofii, trec la sandale…
    dar, de data asta am sa fac o exceptie, si de la pantofi, sar direct la baiat😀
    @ santos
    ba musca daca il tragi de coada….😉

     
  24. santos

    21 Martie 2009 at 1:51 AM

    @albastra: deci la punctul7) ai raspuns:La cinematograf traiesc din plin ceea ce se petrece pe ecran, ma agit, sunt emotionat, rad sau plang?

     
  25. Se stie el

    21 Martie 2009 at 1:52 AM

    #albastra :O dar le rozi… sau ce le faci? suna de parca acum ai devorat pantofii si treci la sandale – felu 2 :)). Bine ca ti ai dat seama totusi ca i timpul sa treci la baieti… insa nu s comestibili. rosti sa ramai… flamanda. am zis!!

     
  26. albastra

    21 Martie 2009 at 1:57 AM

    @ santos
    acum tu incerci sa alfi ce raspunsuri am dat? sau care`i faza?
    @ se stie el
    de anotimp era vorba mah… dupa anotimpu` cu pantofi, urmeaza ala cu sandale… si tot asa…
    cat despre baieti… crezi ca e cam tarziu sa trec la baieti? eu stiam ca niciodata nu`i prea tarziu :))

     
  27. Se stie el

    21 Martie 2009 at 1:59 AM

    #albastra le dregi… cu mainile reci… incheiat citatu’

     
  28. albastra

    21 Martie 2009 at 2:05 AM

    nu… le frec…
    si da, am mainile inghetate :)))

     
  29. santos

    21 Martie 2009 at 2:08 AM

    nici pe departe gandul!
    Oricum,se subintelege raspunsul tau,odata dat verdictul final si categorisita fiind:colerica…nu trebuie decat sa citesc de la coada la cap si raspunsurile se vad….majoritatea…
    Intrebarea cu filmul era o curiozitate de a mea,indiferent de starea ta de spirit.Intrebam si eu….

     
  30. albastra

    21 Martie 2009 at 2:10 AM

    @ santos
    da… plang la filme :))

     
  31. santos

    21 Martie 2009 at 2:24 AM

    Sunt sigur ca numai la cele dramatice🙂
    Asta e un lucru bun….ti se intampla sa te transporti in personajul principal(metaforic vorbind)?

     
  32. Se stie el

    21 Martie 2009 at 2:36 AM

    #santos tu de ce nu dormi? vad ca studiezi intens filosofia…
    cuvantul pe care l cauta i era „empatie”🙂

     
  33. santos

    21 Martie 2009 at 2:52 AM

    uite,asteptam raspunsul tau…pe urma merg la nana…scuze daca am indraznit prea mult cu inrebarile mele.Nu as vrea sa devii „Emotiv + Nonactiv + Primar ” in timp ce eu sunt „Nonemotiv + Nonactiv + Secundar”…..hihihi!…noapte buna!!!

     
  34. santos

    21 Martie 2009 at 3:21 AM

    @se stie.. …ala de la avatar e un „soare cu dinti”?!?

     
  35. santos

    21 Martie 2009 at 3:34 AM

    @albastra: de ce nu ai pus tablita de avertizare la intrare pentru Fluffy(acest aspru pazitor al blogului tau)?!?
    Sa fie tot o melodie calea de a-l adormi?

     
  36. Se stie el

    21 Martie 2009 at 2:09 PM

    Oh tu, Euridice, dute acasa fa ti valiza, si apoi aplica ti viza
    Vine Orfeu, 2 za rescue🙂 … nu i nimic, colti am cat 3… urechile le acopar cu smoala…

     
  37. santos

    21 Martie 2009 at 9:59 PM

    O,Aristaeus,in panda ta ferita
    Privind naiada in drumul ei spre casa
    Ai grija,dar,ca sarpe sa nu iasa
    In calea ei…..si fa-o fericita
    Ai colti cat trei…si in urechi ai smoala
    de-aceea nu auzi orice ti-as spune
    (dar tu glumind,sa nu ramai pe bune)
    Deci,tac…sa nu te las cu mana goala🙂

     

Lasă un răspuns

 
