RSS

Momente licenta.

30 Mar

Grav este cand lucrez la licenta, mai grav este cand nu lucrez la ea.
De exemplu:
Dupa o saptamana cumplita in care am lucrat in fiecare zi, la licenta, intr-o noapte, prin vis mi-am dat seama ca am gresit ceva, la un calcul, si m-am trezit pe la 3-4 dimineata si am refacut calculul, clar mi-a sarit somnul, si am lucrat pana pe la 7-8 dimineata.
Dupa o saptamana in care am lucrat destul de putin la licenta, m-am visat o viteza de aschiere, un numar, mai exact, si nu puteam sa ma decid in care tabel mi-e locul, si ma foiam, cand intr-un tabel, cand in altul. Un deliciu!

 
8 comentarii

Scris de pe 30 Martie 2009 în barfa mica

 

Etichete: , ,

8 responses to “Momente licenta.

  1. artificiality

    30 Martie 2009 at 3:25 PM

    Stai linistita ca eu de ex lucrez la un plotter si mi`a luat 3 zile sa intind niste cabluri care actioneaza axele, mi`am facut bataturi si mi`am taiat palmele cu sarma.
    Dar a meritat😀
    Nu`i nimic mai placut decat sa`ti iasa un efort…
    Keep it up!

     
  2. Vyio

    30 Martie 2009 at 3:46 PM

    Si eu lucrez la licenta. Si parca nu-mi iese nimic bine…si timpul e tot mai scurt pentru a o finaliza😦

     
  3. Invizibilul

    30 Martie 2009 at 5:02 PM

    🙂 of of calculele acestea … lasa ca trece si licenta!😀 important este sa lucrezi la ea ca restul vine de la sine

     
  4. fanitza

    31 Martie 2009 at 4:45 PM

    tu datele de unde le-ai cules?

     
  5. albastra

    1 Aprilie 2009 at 8:14 AM

    @ Vyio
    da stiu, si eu ma lovesc de problema asta!
    @ fanitza
    de pe jos? :)) la care date te referi?

     
  6. fanitza

    1 Aprilie 2009 at 12:30 PM

    mă refer la ălea numerice. problema mea cu licenţa e legată de culegrea datelor. aia e cea mai grea parte. restul vine de la sine.

     
  7. joschilotii

    2 Aprilie 2009 at 8:54 AM

    Ai văzut ce cuminte am devenit?… Te aștept cu fidelitate🙂

     
  8. albastra

    3 Aprilie 2009 at 2:25 PM

    @ fanitza
    cercetarea e floare la ureche🙂
    @ EA
    da… chiar ma gandeam zilele trecute, ca ai devenit prea cuminte… un vibrator, o atentie, o invitatie la club, ceva?
    si da, apreciez ca ma astepti😀

     

Lasă un răspuns

 
