RSS

Dati un leu, pentru ateneu.

03 Apr

Suntem in criza financiara, si chiar daca n`am fi, tot n`as reusi sa strang singura, in toata viata asta, bani sa`mi iau casa mea.Virginitate nu mai am, si chiar daca o aveam n`o vindeam pe net. Asa ca m`am gandit, ca ar fi bine, sa accept si donatii pentru casa mea.
Recunostinta mea, pentru cei care vor dona, va fi infinita, iar cand voi reusi sa`mi iau casa, vor fi invitati,  la petrecerea de gala, cu tinuta morala obligatorie. Iar in semn de recunostinta, ii voi ruga sa`mi lase un autograf, pe un perete special, ma voi hotara pe parcurs care.

Sunt convinsa ca nu doriti sa ratati petrecerea de gala, si un autograf, care va dainui pe perete, toata viata,asa ca va invit sa donati… un leu, pentru ateneu :))
Contul e:  IBAN RO28RNCB0707106813790001 doar pentru lei [deci daca doriti sa-mi trimiteti euro, va trebui sa-i schimbati in lei :)) ] deschis la BCR sucursala Galati.

Va multumesc anticipat, si promit sa va aprind si cate o lumanare, la vii.
PS. Luna asta e ziua mea, deci ar fi cadoul perfect sa ma ajutati sa strang bani pentru casa mea.
Multumesc anticipat!

 
14 comentarii

Scris de pe 3 Aprilie 2009 în existentiale, oameni...

 

Etichete: ,

14 responses to “Dati un leu, pentru ateneu.

  1. Se stie el

    3 Aprilie 2009 at 3:11 PM

    @albastra daca n ai iti dau eu, cont in euro zic.

     
  2. albastra

    3 Aprilie 2009 at 3:30 PM

    DA DA DA VREAU!

     
  3. Se stie el

    3 Aprilie 2009 at 3:47 PM

    vino si ia ti

     
  4. albastra

    3 Aprilie 2009 at 4:04 PM

    nu`mi spune de 2 ori :))

     
  5. Se stie el

    3 Aprilie 2009 at 4:10 PM

    stii ca e pana in 3 ori? supraliciteaza cineva? :))

     
  6. albastra

    3 Aprilie 2009 at 4:11 PM

    adjudecat!

     
  7. Se stie el

    3 Aprilie 2009 at 4:13 PM

    indubitabil draga mea :))

     
  8. artificiality

    6 Aprilie 2009 at 10:07 PM

    La multi ani fato😀

     
  9. albastra

    7 Aprilie 2009 at 3:28 PM

    multumesc, multumesc!

     
  10. Se stie el

    10 Aprilie 2009 at 6:39 PM

    a venit anul nou?🙂

     
  11. albastra

    10 Aprilie 2009 at 9:17 PM

    da… mos craciun a fost saptamana trecuta… sapt viitoare e anu` nou :))

     
  12. Se stie el

    10 Aprilie 2009 at 9:21 PM

    avea sau nu caciulitza rosie la el :))
    si sa nu ma minti ca stii ce se intampla

     
  13. albastra

    10 Aprilie 2009 at 10:05 PM

    avea mahh😀

     
  14. Se stie el

    10 Aprilie 2009 at 10:16 PM

    bun… m am mai linistit… nu de alta … sa nu raceasca la cap sarmanul

     

Lasă un răspuns

 
