RSS

Ceammaifacutnuvreausavazic!!!

17 Apr

In perioada 19-24 mai e sesiunea stiintifica… si eu mai am o gramada de lucru la lucrarea mea.
Incepe sa`mi para rau ca termin facultatea, ca e tare bine si distractiv aici. Chiar si mancatul la cantina e distractiv [vorba pitipoancei: ewwww! sa mananci cu tacamurile alea din care mananca toata lumea? ].
Spre marea mea surprindere, intreg orasul arata azi cam ca un furnicar. Ba se sadeau diverse plante in spatiile verzi. Ba treceau cu cisterne din alea de udau spatiile verzi. Ba draci, ba laci, intr`o saptamana sunt convinsa ca taranul galatean, va distruge tot ce poate fi distrus, si va deteriora spatiile verzi.
Am revenit si pe twitter! De ce? Degeaba!
Ce poate sa fie mai frumos decat sa ai examen in vinerea mare ? sa ai examen in vinerea mare,si profa sa dea niste subiecte de kkt!
Cumpar timp liber! si muuult somn!
Am asa o stare gen ‘what a wonderful world’ dar probabil o sa se intample ceva la munca sa`mi treaca aceasta stare! :))
Si atat! Vroiam sa mai povestesc una alta, da` am uitat…

Poftiti o mica bucatica dintr`o lume minunata!

 

Etichete: , , , , , ,

7 responses to “Ceammaifacutnuvreausavazic!!!

  1. Se stie el

    17 Aprilie 2009 at 2:12 PM

    iti dau eu din timpul meu liber, atat cat mai am … cu rasplata doar surprinde-ma si atat! restul vine pe parcurs :*

     
  2. albastra

    17 Aprilie 2009 at 2:56 PM

    ok, de rasplata am eu grija… tu.. pune mana si scrie proiectele alea de pe coltul biroului, pune in ordine cursurile alea, si cand termini, sa ma anunti! :*

     
  3. Se stie el

    17 Aprilie 2009 at 3:03 PM

    intotdeauna esti asa intangibila sau doar cu persoanele speciale?

     
  4. albastra

    17 Aprilie 2009 at 3:14 PM

    cand sunt n criza de timp sunt asa…
    iar cu persoanele speciale… sunt o speciala ;;)

     
  5. Se stie el

    17 Aprilie 2009 at 3:20 PM

    am observat si notat comportamentul, urmeaza sa actionez in consecinta

     
  6. Invizibilul

    20 Aprilie 2009 at 12:04 PM

    ce melodie optimista …🙂 e bine ca gasesti asemenea stari care sa te gadile cand e nevoie!😉

     
  7. albastra

    20 Aprilie 2009 at 12:44 PM

    @ invizibilu`
    in general melodiile, au o mare putere asupra mea: ba ma scot dintr`o stare nasoala, ba ma baga intr`o stare nasoala :))

     

Lasă un răspuns

 
