RSS

Oda pentru sanatatea…mea

19 Apr

Pe aceasta cale as vrea sa multumesc pentru cele 123 de mesaje pe care le-am primit in decusul celor 13 ore pe care le-am dormit as` noapte, cat si pentru celelalte pe care le-am primit in decursul zilei. Da, am aflat si eu ca a inviat Hristos, a inviat si anu` trecut pe vremea asta, va invia si la anu`. Culmea coincidentei, tot pe vremea asta. Va doresc sa va cada degetele de la tastat mesaje. De fapt, nici nu le-ati tastat, pentru ca in proportie de aproximativ 85%  am primit acelasi mesaj. De fiecare data, insotit de urarea: liniste in suflet. Asa ca va doresc din suflet sa va cada degetele, poate la anu` nu veti mai da send isteric la mesaje. Si va mai doresc sa va bantuie in somn tastele, si cifrele si literele de pe tastele telefonului de la cat ati stat cu ochii beliti in telefon, pentru ca, la randul vostru, si voi ati primit aceleasi mesaje pe care le-ati trimis. Pai cum naiba pot avea liniste in suflet, cand voi ma frecati la cap, cu acelasi mesaj, primit de mai bine de 200 de ori.
As avea un paste MULT mai fericit si linistit daca n-ar trebui sa butonez telefonu` sa citesc aceeasi chestie din 5 in 5 minute, ca deh, vorba aia, romanu` e original, fara dar si poate!
As avea un paste MULT mai fericit si linistit daca as apuca si eu sa ma odihnesc ca tot omu` care din diverse motive, nu se mai ajunge cu somnu` si e foarte obosit, chiar externuat psihic.
Ramaneti cu ouale voastre, ciocniti-le pana va sar bucati de coji in ochi, crapati in voi toate sarmalele de pe pamant, verzi si galbene, si faceti orice altceva decat sa trimiteti mesaje de paste!
Paste fericit voua, ca mie mi l-ati stricat!

 
5 comentarii

Scris de pe 19 Aprilie 2009 în oameni..., recomandari

 

Etichete: , , , ,

5 responses to “Oda pentru sanatatea…mea

  1. Skandalouz

    19 Aprilie 2009 at 11:51 PM

    Eu ce ziceam… :p

     
  2. Invizibilul

    20 Aprilie 2009 at 12:07 PM

    da multi cauta mesaje care mai de care mai siropoase de pe internet insa decat atata pirdere de timp mai bine o felicitare sau un semn micut si simplu din inima.

     
  3. albastra

    20 Aprilie 2009 at 12:43 PM

    culmea este ca in mare parte, am primit acelasi mesaj, ala cu iepurasu` mustacios e de paste… etc, si din 5 in 5 minute, ar fi trebuit sa citesc acelasi mesaj…

     
  4. albastra

    20 Aprilie 2009 at 12:47 PM

    @ Skandalouz
    asta`i un fel de: „ti`am zis eu! ” :))

     
  5. artificiality

    20 Aprilie 2009 at 4:45 PM

    Eu trimit doar mesaje personalizate. Cat despre musafiri , am plecat de acasa, si telul l`am tinut in mare parte inchis😀
    Liniste in suflet?
    Eu zic mai bine suflet linistit…

     

Lasă un răspuns

 
