RSS

Despre frica si alti demoni.

26 Apr

Cutremurul de ieri, a speriat multe cunostinte de-ale mele, si in timp ce o prietena imi recomanda sa nu stau sub tocul usii, la urmatorul cutremur, pentru ca tocul usii va cadea si ma va taia in doua [parti egale?] mai toata lumea se uita mirata la mine, ca n-am nici o reactie la cel cutremur. Pai fratilor, nu mi-e frica de cutremur. Cand eram mica, la un cutremur, mi-a cazut o lampa in cap, ei si?
In schimb, trebuie sa recunosc, ca mi-e frica ca am sa mor intoxicata cu gaz, in casa. In somn, am zis? Si nu-mi spuneti si voi, stiu: de ce ti-e frica, de aia nu scapi, stiu, mi s-a demonstrat de prea multe ori ca e asa. Dar nu ma pot abtine, seara, cand ma bag in pat, sa nu ma duc, sa verific de vreo 2 ori, aragazul. Daca nu verific, nu pot adormi, din cauza, ca toata noaptea imi tot imaginez tot felul de scenarii, toate pe tema cum m-au gasit pe mine moarta, intoxicata cu gaz. Call me paranoia…
Imi mai este frica, ca n-o sa apuc sa dau licenta in vara, pentru ca n-o sa reusesc sa iau toate restantele [nu ca ar fi 2 babe care nu vor cu nici un pret sa ma treaca, si asa sa le ajute Dumnezeu!].
Ar mai fi si alte temeri, dar deocamdata nu ma pot gandi mai departe de licenta, probabil, voi completa lista… in timp.

 
10 comentarii

Scris de pe 26 Aprilie 2009 în barfa mica, oameni...

 

Etichete: , ,

10 responses to “Despre frica si alti demoni.

  1. Invizibilul

    27 Aprilie 2009 at 8:44 PM

    de bau bau nu iti este frica?😀

     
  2. albastra

    27 Aprilie 2009 at 10:23 PM

    nunu

     
  3. Dafinul

    14 Mai 2009 at 9:46 PM

    Invinge teama prin nepasare , indiferenta si chiar mergi pana la a te forta sa nu mai controlezi aragazul ( fratele meu avea o astfel de obsesie – nu stiu acuma daca o mai are dar ne dispera cu „grija” lui ) Iar seara la culcare pana vine Mos Ene😀 incearca alte scenarii , mai romantice si siropoase …etc etc …
    Eu , 20 de ani am lucrat la centrala electrica de la noi din oras , electrician … cu al’de 6 mii de volti si altele mai mari , aveam si eu o teama ca voi muri electrocutat … dar acasa , la banalul 220 V si ma gandeam in sinea mea – ” ce-o spune lumea la inmormantare – a lucrat toata viata cu mii de volti si a murit ca prostu’ la 220 ” ma rodea cumplit . Pana intro zi cand am facuto intentionat si am bagat mana – normal ca trebuie sa stii si cum s-o bagi – spre amuzamentul celor din jur am spus doar un … shit – ca dupa colt , unde nu ma vedea nimeni sa-mi spun ” bai ce prost , Doamne ce prost sunt ” asa ca … uite alta metoda de a scapa de …obsesii .

     
  4. albastra

    14 Mai 2009 at 10:06 PM

    as putea sa incerc sa adorm cu aragazul deschis zici? :))
    lasand gluma la o parte, sunt constienta ca e o teama complet idioata si foarte rar cineva moare asa… si sper sa-mi treaca… dar pana una alta… mai invat putin, mai verific aragazu`… :))

     
  5. albastra

    14 Mai 2009 at 10:29 PM

    @ dafinul
    observ ca mi-ai luat toate posturile la puricat…:))
    me iz magulita😛

     
  6. Dafinul

    15 Mai 2009 at 1:39 AM

    nu … doar faptul ca-mi place cum scrii , cum gandesti si nu in ultimul rand ca esti galateanca

     
  7. albastra

    15 Mai 2009 at 1:42 AM

    am mai spus cuiva, in seara asta,acelasi lucru, galatencele sunt geniale… trebuie doar sa stii unde sa te uiti😛

     
  8. Se stie el

    15 Mai 2009 at 2:18 PM

    si unde trebuie sa te uiti, ma rog? eu nu ma uit decat la un singur lucru…. ma rog chiar doua intamplator :))

     
  9. albastra

    16 Mai 2009 at 2:19 PM

    esti sigur ca la lucruri te uiti?

     
  10. Se stie el

    17 Mai 2009 at 1:05 PM

    nu s foarte convins

     

Lasă un răspuns

 
