RSS

Dreptul meu la replica

30 Apr

Stimate angajator,

In loc sa te uiti plictisit si cascand la mine, ai putea sa-mi multumesc, ca mi-am miscat tatele si curu` si am venit la interviu, unde,  dupa ce am asteptat de mi s-a facut acru, ti-ai facut timp sa discuti cu mine. Ce inventii am facut? Bomba de cauciuc. Sare si acuma.Unde? Pe ici pe colo, daca sare n-am cum sa fug dupa ea, ca-mi pierd timpul cu tine. Da, stiu, tu si firma ta bengoasa, sunteti cei mai tari de pe piata, dar eu sunt cea mai mare inventie de la pentium incoace. N-a vazut neam de neamu` tau asa ceva, trai-ti-ar familia ta de obezi ingusti la minte.
Ma bucur ca printre cerintele postului, trebuie sa am maxim 25 de ani, si 10 ani experienta, evident, dupa ce am absolvit harvardul, si am lucrat la uzinele ferrari, in acesti 10 ani, scopul vietii mele, este sa te slugaresc pe tine, porcul pulii mele. Evident, tot ce-mi doresc, este sa stau la serviciu si peste program, si sa fiu rezistenta la stres. Stres este numele meu mic.
Imi cer scuze ca atunci cand te benoclai ca un idiot la tatele mele, si m-ai intrebat ce stiu sa fac, eu am inceput sa enumar cunostintele mele in domeniu, in loc sa ma arunc sub biroul tau. Daca vroiai pe cineva sa ti-o suga, trebuia sa chemi o taratura.
Misogin imputit, strambi nasul cand auzi de TCM de Galati? Intr-adevar, tu esti mult mai invatat, cu facultatea ta de cacat, facuta la 30 de ani, la distanta. Si da, chiar stiu cum arata un bloc motor, si multe alte chestii, care bat pariu ca tu nici macar nu stii ca exista la o masina.
AAAA si stai linistit, ca nu doresc nici un ban, va fi o onoare sa muncesc sa-ti fac tie curu` si mai mare, gratis. De asta am si terminat o facultate, sa trag ca boul la jug, iar tu sa ma biciuiesti ca pe un negru, pe mosia ta, toate astea gratis, pentru ca TU esti buricul universului.
Unde ma vad peste 5 ani? Facandu`mi schiuri din crucea ma-tii, misogin idiot.
N-am inteles, de ce te-ai uitat stramb la mine, atunci cand, dupa ce mi-ai zis ca poate o sa ma sunati voi, eu ti-am zis ca nu e nevoie sa ma suni, pentru ca sincer, nu-mi doresc sa lucrez in aceste conditii si sa fiu considerata ultima inapta de pe pamant, doar pentru faptul ca sunt femeie.

Cu stima si respect, iti doresc sa mori in cele mai crunte chinuri!

 
13 comentarii

Scris de pe 30 Aprilie 2009 în existentiale, galati, oameni...

 

Etichete: , , ,

13 responses to “Dreptul meu la replica

  1. Ade

    30 Aprilie 2009 at 5:52 PM

    m-am amuzat. aia cu schiurile din cruce mi-a placut.

     
  2. albastra

    30 Aprilie 2009 at 10:16 PM

    mda, mi s`a mai zis ca atunci cand ma enervez, am replici funny.
    dar eu nu vroiam sa am replici funny, vroiam doar sa`l ucid pe idiot.

     
  3. Invizibilul

    1 Mai 2009 at 10:52 AM

    🙂 asa da replica … ce i-as bate eu pe angajatorii astia cu figuri si nasul pe sus!

     
  4. d3reks

    2 Mai 2009 at 11:41 PM

    haha :)) dar chiar te-a enervat. nu gluma! :))

     
  5. artificiality

    4 Mai 2009 at 12:37 PM

    Ce bine ca nu`s femeie😀
    As innebuni sa ma priveasca lumea ca pe o bucata buna, in locul tai cred ca`i si rupeam bilutele😀

     
  6. fanitza

    4 Mai 2009 at 4:52 PM

    mno, ideea e că trebuie să existe un compromis între angajat şi angajator. şi nu uita, cât timp eşti angajat, oricum o sugi, chiar dacă ai tu impresia că nu e aşa. faza faină e că dacă eşti angajat la stat poţi spune că i-o sugi unei persoane care nu există!😀

     
  7. albastra

    4 Mai 2009 at 4:59 PM

    @ fanitza
    una e s`o sug ‘virtual’ ca sa zic asa, si una e sa ma duc la un interviu si sa mi se dea de inteles ca daca sunt femeie, trebuie sa prestez si o proba orala, sa vada sefu` la ce`s buna…

     
  8. fanitza

    4 Mai 2009 at 5:48 PM

    păi nu cred că se face chiar aşa pe faţă, le e frică la oameni, că doar au auzit şi ei poveşti cu hărţuiri sexuale şi ălea, ălea!

     
  9. Singur

    6 Mai 2009 at 12:56 PM

    TCM-ista de Galati? Io-s…navalist de Galati. Am alte tipuri de suparari (sau suparaturi?) decat tine, dar am destule. Desigur, mai am si ceva naivitati, si ceva vise (visuri?). Mai mult injur decat visez, pe http://altfel.wordpress.com si mai mult rad, visez si ascult muzica decat injur, pe http://www.altfel.info

     
  10. albastra

    6 Mai 2009 at 1:29 PM

    si da, stiam de blogurile tale, de ceva vreme, nu stiam ca esti din gl, dar din cand in cand mai arunc un ochi peste ele😛

     
  11. Singur

    6 Mai 2009 at 2:52 PM

    Nu sunt DIN Galati, sunt doar DE Galati. Adica, acolo am facut „Nave”. Nu stiu cum ai aflat tu de blogurile mele, dar iti marturisesc ca nu stiu nici cum am aflat eu de al tau! Si nu numai ca am aflat, dar chiar figurezi la mine pe http://altfel.wordpress.com O fi mana cuiva!?!

     
  12. albastra

    6 Mai 2009 at 3:51 PM

    mana cuiva rupta, sau cum? :))
    da stiu ca sunt in blogroll`ul tau, si nu`mi aduc aminte exact de cand am inceput sa te citesc… oricum, de mai bine de un an…am impresia ca daca vei cauta in arhiva comentariilor, sigur gasesti si comentarii de la mine, mai vechi🙂

     
  13. Dafinul

    13 Mai 2009 at 7:09 AM

    Mi-a placut replica ta dar mi-ar fi placut sa aud ca i-ai spus in fata toate astea … nimeni nu ti-ar fi luat capul ci mai rau i-ai fi bagat capul lui in dos … a lui …
    Data viitoare la un interviu nu mai astepta sa curga intrebarile ci… prezintate tu fara sa-i dai timp lui sa respire … cum il vezi ca da sa deschida gura sa-ti puna o intrebare dai o alta replica pompoasa sau nu dar realista sa fie si taxeazal daca te intrerupe ….
    Cine la mine stie sa se prezinte cu bune si rele , fara trac si fara jena trece … deci da dovada ca a invatat in facultate un lucru marunt dar esential … valoarea sa .

     

Lasă un răspuns

 
