RSS

Adunate de saptamana asta

10 Mai

– am luat 3 examene in 2 zile, si am dormit 6 ore din 48… sau ceva de genu`
– am reusit sa fac o criza de nervi, urmata brusc, de o criza de ras, am ras 27 de minute cu lacrimi, pana n`am mai putut sa respir. toate astea, in timp ce lucram la licenta :))
– mi s-a reamintit ca oricat de bine intentionat ai fi, ceilalti tot vor fi nemultumiti, si tot tu vei fi de vina ca …
– mi-e dor sa citesc o carte. am terminat de citit vocile raului. mi-a placut. din pacate n-am timp sa citesc decat stas-uri, si desene :))
– sunt tot mai stresata, si devin din ce in ce mai rupta de realitate…
– as manca corcoduse. si zarzare.
– am realizat ca cel mai mare drog al meu e rasul.
– nu mai stiu de cand n-am mai dormit pana n-am mai putut.
– mai am aproximativ 2 luni pana la licenta. cred ca am sa mor de stres si de oboseala inainte s-o predau :))
– note to self: cerceii cu slapi poarta noroc. la examene.

 
9 comentarii

Scris de pe 10 Mai 2009 în barfa mica, galati

 

Etichete: ,

9 responses to “Adunate de saptamana asta

  1. Singur

    12 Mai 2009 at 9:05 AM

    Nu iesi din starea-n care esti. Da-ti doar 5 minute zilnic sa notezi ce traiesti, asa cum ai facut-o acum. Apoi, lasa-te in valurile specifice acestei etape. Vei iesi varza la sfarsit dar vei avea amintirea unei etape ce nu se va repeta. N-o pacali, ca vei plange! Si daca n-ai loc de dat cu capul, il gasesti la mine. Se numeste chiar asa-„Loc de dat cu capul”. Sa fii sanatoasa si sa nu regreti nimic! Imi place al naibii cum te manifesti. Fiintele carora le curge prin vene autoironia sunt imune la rahatul vietii.

     
  2. Mihai

    13 Mai 2009 at 6:54 AM

    esti puternica😀

     
  3. fanitza

    13 Mai 2009 at 6:53 PM

    „- am reusit sa fac o criza de nervi, urmata brusc, de o criza de ras, am ras 27 de minute cu lacrimi, pana n`am mai putut sa respir. toate astea, in timp ce lucram la licenta🙂 )”

    ca şi becali la naşu’?😀

     
  4. albastra

    13 Mai 2009 at 7:29 PM

    nu stiu cum a ras becali la nasu`, da` in nici un caz n`am rasul lui :))

     
  5. fanitza

    13 Mai 2009 at 7:32 PM

    iaca:

     
  6. albastra

    13 Mai 2009 at 7:36 PM

    oarecum da, ajunsesem in asa un stadiu, ca profu` se uita mirat la mine,si cum ii vedeam fata, iar incepeam sa rad :))

     
  7. Dafinul

    16 Mai 2009 at 12:33 PM

    totul e bine cand se sfarseste cu bine 😀
    dupa ce iti da licenta in buzunar dai de beut 🙂 si in timp ce noi bem tu poti sa razi…. iarasi cu lacrimi :))

     
  8. albastra

    16 Mai 2009 at 2:20 PM

    diploma de licenta imi intra in buzunar abia pe la anu`… adeverinta aia… sper ca`n vara, si da, dau de beut :))

     
  9. kOoDoO

    17 Iunie 2009 at 2:09 PM

    La ce profil esti?🙂

     

Lasă un răspuns

 
