RSS

Pai cica saptamana asta…

24 Mai

A trecut nesteptat de repede… Sesiunea stiintifica a fost chiar simpatica… Premiile cam mici :)) Am reusit sa stau 12 ore la facultate si 16 pe tocuri… not cool… am fost la seara folk pe tocuri,cu cravate si camasi… dar ne-am distrat cel mai bine din cati eram acolo.
Ieri a fost Ducu Bertzi la Galati, am fost si acolo,frumos,frumos…
Nu poate nimeni sa faca ziua de 30 de ore? ar fi mult mai utila.
Si chiar imi pare rau ca se termina facultatea.  „Uitand de tot si de voi, prieteni de betie/ Dintr-o mie cati au mai ramas? / Si timpul vostru s-a scurs in umbra marelui urs/Dar ghearele v-au ramas in orice-mbratisare”

Stau singur si ma-ntreb

De ce-am plecat de-acasa
Sa fie blestemul
De veacuri ce ne-apasa

Caci n-am gresit cu nimic
Doar cat am patimit
Hulit am fost fara rost
De cei ce i-am iubit

Apus peste apus
Ce iute trece timpul
Si zorile s-au dus
Ce rece bate vantul

Am asteptat infrigurat
Sa ma intorc ‘napoi
M-ati judecat, condamnat,
Dar cine sunteti voi?

Caci timpul nostru s-a scurs
In umbra marelui urs
Dar ghearele v-au ramas
In orice-mbratisare
Astazi doare sarutul pe obraz

Dar dati-mi viata ‘napoi
Ce-am risipit pentru voi
Uitand de tot si de doi ani de pribegie
Inc-o mie dulce-a mai ramas

Cazut-au frunzele
Le-a risipit furtuna
Unde-s sperantele?
N-a mai ramas niciuna

Un gand subit, nerostit
Ma-ncremeneste-n loc
Ce-am asteptat, ce-am visat
Nimic nu s-a schimbat

Dati-mi viata n-apoi
Ce-am risipit pentru voi
Uitand de tot si de voi
Prieteni de betie
Dintr-o mie cati au mai ramas

Si timpul vostru s-a scurs
La umbra marelui urs
Dar ghearele v-au ramas
In orice-mbratisare
Astazï doare sarutul pe obraz

 
11 comentarii

Scris de pe 24 Mai 2009 în galati, Studentie

 

Etichete: , , ,

11 responses to “Pai cica saptamana asta…

  1. artificiality

    25 Mai 2009 at 9:13 PM

    Problema tipica la noi…ne dam seama ca ceva ne place cand se termina. Sau poate e strigatul din noi ca nu vrem sa schimbam ceva ce deja merge.
    Oricum ar fi, un final de facultate e un pas inainte spre altceva
    Ai grija, se zice ca multi se casatoresc imediat dupa terminarea facultatii ;D

     
  2. albastra

    25 Mai 2009 at 9:58 PM

    legat de casatorie, probabil voi fi exceptia care confirma regula :)) va mai dura ceva timp pana ma marit… de ce m`as grabi?
    nu vrem sa schimbam ceva ce deja merge, sau nu vrem sa schimbam ceva cu care ne`am obisnuit pe ceva necunoscut🙂

     
  3. fanitza

    30 Mai 2009 at 8:38 PM

    „Si chiar imi pare rau ca se termina facultatea.”

    stai liniştită! termină şi nu o să regreţi!

     
  4. Ciupanezul

    4 Iunie 2009 at 9:34 PM

    Voi aveti si inchidere d-asta de sfarsit de an? Cu patratele d-alea asezate in diagonala pe cap? Americanisme d-astea…

     
  5. albastra

    4 Iunie 2009 at 10:07 PM

    @ fanitza
    da… incerc…. :))
    @ ciupanezu`
    curs festiv, da… clar… :))
    ce, voi n`aveti?

     
  6. Ciupanezul

    4 Iunie 2009 at 11:26 PM

    Nush, nu ma bag peste ei. Eu imi fac sera sa infloresc alea 19 boabe.

     
  7. albastra

    5 Iunie 2009 at 12:03 AM

    te`ai jucat cu semanatoarea cand erai mic, oare?
    mai bine nu ti`ai face sera, si ai rezolva mizeriile alea de boabe :))
    eu mai am restanta asta, la profa asta super tampita, kre nu vrea ea, dom`le sa ma treaca, si simt ca cedez nervos!!!
    si daca n`o omoara careva, am sa iau eu problema in maini!

     
  8. Ciupanezul

    5 Iunie 2009 at 12:10 AM

    :)) eu inca ma joc cu semanatoarea. Cand nu sunt la Bucuresti, merg acasa la tara, unde familia are un vast teren pe care il lucram si din care ne castigam existenta. Si uite aici eu ma joc cu semanatoarea, fac serele din iarna … si m-am gandit ca nu ar fi rau sa fac sera si pentru alea 19 boabe.

    Cat despre restanta ta, am asistat de curand pe coridoarele facultatii la o dipsuta student – profesor, in care primul nu mai are nici macar sanse matematice sa treaca materia aia, dat fiind faptul ca injura mai rau ca la usa cortului profesorul.

     
  9. albastra

    5 Iunie 2009 at 12:14 AM

    mda,am asistat si eu la o faza din asta, un student fuma pe hol, si decanul l`a rugat frumos sa fumeze in locul special amenajat, sau macar la geamurile de pe holul facultatii, iar desteptul ala a stins tigara de usa decanului :))
    ma rog, eu nu ma cert cu profa… capul plecat sabia nu`l taie… da` m`am plictisit sa`i scriu de fiecare data o mie de pagini, din cartea ei, iar ea sa`mi spuna ca nu`i bine [in cazul asta, cartea ei nu`i buna :)) ]
    aaaa si mai am un prof, la care facem comisie… din motive financiare… dar…. nu`mi fac probleme acolo…
    baba asta`i miezu`, pentru mine…

     
  10. Ciupanezul

    5 Iunie 2009 at 2:23 AM

    :)) eu am 2 mieji: Raicu Serban si Popa Mihaela. Raicu, mai are putin si devine conducatorul unitatii in locul Andronescianei. Popa aia e drac mare. E ceva gen asta la care ai tu restanta. Si culmea … astia 2 predau la Facultatea de Transporturi, cumulat 12 materii, la care majoritatea seriei are restanta. Restul examenelor ori se ****esc ori se co*****.

     
  11. albastra

    5 Iunie 2009 at 2:00 PM

    hahahaha sigur nimeni n`o sa deduca ce`i sub **** sau sub *****
    si lasa`ma sa ghicesc, ambii profi sunt niste relicve iesite la pensie, care n`au ce face acasa…

     

Lasă un răspuns

 
