RSS

Sesiune… sesiune

05 Iun

Cel examen tot nu l`am trecut. Explicatia profei: voi nu sunteti elevi de 5… voi nu va ganditi ca n`o sa va angajeze nimeni, cand o sa vada, pe diploma 5 la materia asta. Duhhhh mamaie nu`i materie de specialitate. si nu te priveste pe tine ce fac eu cu cea diploma!
Si sigur cand o sa`mi duc cv-ul undeva, o sa ma intrebe ce nota am avut la matria asta de cacat, care nici macar nu-i pe specializarea mea, si cand o sa afle ca am 5, o sa`mi dea cu sutu` in cur. Nici macar paine n-o sa pot sa cumpar, pentru ca am 5 la materia asta! Daca puteti voi sa va dati seama…

La un alt examen, am patit cea mai penibila faza din toata facultatea. Profu a plecat, asistentul ne`a lasat sa copiem. Eu invatasem, am inceput sa scriu ce stiam, picasem si pe subiect. Toti copiau pe rupte, eu scriam de zor din cap, dupa vreo ora jumate, mai erau cam 5 persoane in sala, vine asistentu` la mine:
el: mai, da` esti sigura ca scrii bine, ce tot scrii?
eu: pai da… am invatat…
el: nu vrei mai bine sa copii si tu, sa plec si eu acasa ca am treaba, si poate mai ai si tu de invatat la altceva.
ahahahaha!

bancul meu preferat:
Un mare profesor universitar de mecanica si hidraulica , strange vreo 10 carti pline de teorie si aplicatii aproape imposibile. Merge in State, la Harvard si pune urmatoarea intrebare studentilor :
– In cat timp puteti invata tot ce scrie aici ?
– Poi, cam in 2 ani , domnule profesor .
Merge in Anglia la Oxford :
– In cat timp puteti invata tot ce scrie aici ?
– Poi, cam intr`un an , domnule profesor .
Merge in Franta la Sorbona :
– In cat timp puteti invata tot ce scrie aici ?
– Poi, cam in 3 luni, domnule profesor .
Vine in Romania , la Poli :
– In cat timp puteti invata tot ce scrie aici ?
– Baieti, trezirea !!! maine avem examen !

 
7 comentarii

Scris de pe 5 Iunie 2009 în barfa mica, galati, Studentie

 

Etichete: , , , ,

7 responses to “Sesiune… sesiune

  1. Ciupanezul

    6 Iunie 2009 at 9:13 AM

    Sunt in dubii cu TT-ul ala al babei. Cat despre banc este fenomenal. Iar la examenul ala, parca nu puteai si tu sa intrii in rand cu lumea :))

     
  2. Ciupanezul

    6 Iunie 2009 at 9:16 AM

    Eu inca astept alte vesti dupa 12. Sa fie claar!

     
  3. albastra

    6 Iunie 2009 at 9:41 AM

    pai imi venea mai usor sa scriu din minte, decat sa copii :)))
    azi n`am cu baba aia🙂

     
  4. SAVEUB

    17 Iulie 2009 at 3:31 PM

    Dupa ce a terminat facultatea un tanar aratos nu a reusit sa gaseasca de lucru. Nu avea bani si chiria trebuia platita. I-a venit o idee geniala! A scris pe usa locuintei sale cu litere mari:
    In pat: 100 euro
    Pe canapea: 50 euro
    Pe podea: 25 euro
    O batranica trecand prin fata usii s-a oprit si a citit anuntul. S-a grabit acasa,si-a scos toti banii economisiti si s-a grabit inapoi la locuinta tanarului.
    Cand a ajuns i-a dat toti banii tanarului. Vazand-o pe batranica, tanarul s-a simtit jenat la inceput dar totusi a numarat banii: 100 euro!
    A sarutat-o pe batranica si a intrebat-o: – In pat nu-i asa?
    Zambind batranica a raspuns: – Nu fi naiv… DE PATRU ORI PE PODEA!!! ….

     
  5. SAVEUB

    17 Iulie 2009 at 3:32 PM

    In sesiune Dumnezeu il trimite pe Sf. Petru sa vada ce fac studentii de la diferite facultati..se intoarce Sf. Petru si da raportul:
    – studentii de la medicina invata pe rupte, studentii de la ase invata pe rupte, studentii de la politehnica dau petreceri, beau si se distreaza..
    Dupa o vreme, Dumnezeu iar il trimite pe Sf. Petru pt aceeasi chestie..vine Sf. Petru si ii zice:
    – studentii de la medicina nu stiu altceva decat sa invete.. aia de la ase la fel, aia de la politehnica petrec de zori..
    In sesiune iar il trimite Dumnezeu pe Petru sa verifice..
    – studentii de la medicina stau treji nopti intregi ca sa invete, aia de la ase la fel, aia de la politehnica se roaga de zor
    Dumnezeu: -BUN! p-astia ii trecem!

     
  6. SAVEUB

    17 Iulie 2009 at 3:35 PM

    Profesorul, la examen intreaba studentii:
    – Intrebare de „nota zece”: cum ma numesc?
    Toti tac.
    – Intrebare de „nota opt”: la ce obiect aveti examen?
    Toti tac.
    – Intrebare de „nota cinci”: ce culoare are
    manualul?
    Din ultimele randuri se aude o voce:
    – Vrea sa ne pice bulangiu!

     
  7. albastra

    17 Iulie 2009 at 10:46 PM

    @ SAVEUB
    hahaha multumesc de bancuri, le stiam, dar mi se par geniale, de cate ori le citesc :))

     

Lasă un răspuns

 
