RSS

Alegeri europarlamentare

06 Iun

Mi-e rau. Si scarba. Scarba tare de toti politicienii, care se gudura ca niste caini, pentru niste voturi de cacat, si se promit marea cu sarea.
Initial vroiam sa ma duc la vot, si sa anulez votul. Vorba lui Mircea Badea, desenam muci pe buletinul de vot. Dar cand am auzit ca le`a trecut prin cap sa faca votul obligatoriu… m`am scarbit de tot.
E democratie, e dreptul meu sa aleg daca sa ma duc sau nu. Nu ma puteti obliga sa va fac buzunarul si mai gros.
Presupunand prin absurd ca e votul obligatoriu, si eu nu ma duc. Ce o sa`mi faceti? O sa ma dati afara din tara? Oh noes… va rog, nu faceti asta!
Asa ca va doresc sa va bagati in fund toate buletinele de vot, si sa le tineti acolo, pana o sa vin eu la vot, stimati si respectabili parlamentari.
Cat despre eba, cu e mic, pentru ca e un lucru, ea nu`i om… sa invete sa vorbeasca corect romaneste, si apoi sa`mi reprezinte tara. Fatuco, chiar nu`i nevoie sa ne mai faci si tu de cacat, ca au reusit si altii sa ne faca de cacat inaintea ta.
Muriti cu totii!

Cu stima si deosebit de mult respect,
domnisoara inginer Albastra!

 
10 comentarii

Scris de pe 6 Iunie 2009 în barfa mica, oameni...

 

Etichete: , , , , ,

10 responses to “Alegeri europarlamentare

  1. Se stie el

    6 Iunie 2009 at 4:01 PM

    cu precizarea…. mult prea stimata domnisoara inginer Albastra :))

     
  2. artificiality

    6 Iunie 2009 at 5:50 PM

    Si domnisorul inginer Artificiality te sustine si le ureaza un calduros „da-va`n pepenele meu” de politicieni. NU MERG. N`am de unde alege si nu voi da un kkt pe alt kkt. Nu ma voi face vinovat de a alege de unde nu am ce.

     
  3. Ciupanezul

    7 Iunie 2009 at 9:12 AM

    Da? Asta e viziunea ta domnisoara inginer? Aruncati un ochi aici va rog. Poate cumva va razganditi si poate … veti merge la vot. http://www.marincristian.ro/azi-hotarat-merg-la-vot.html

     
  4. albastra

    8 Iunie 2009 at 11:49 AM

    @ se stie el
    vai vai vai cum de`am omis? :))
    @ artificiality
    cam asa ceva, am zis si eu…
    @ ciupanezu`
    am zis ce era de zis, da? :))

     
  5. Singur

    8 Iunie 2009 at 10:53 PM

    Felicitari inginereaso! Sau inginerista, ca nu stiu cum se zice corect. Inteleg ca „i-ai pacalit” si ai scapat de aia care-ti tot dadea lucrari de control la „scriere”. Le-am scapat si eu vreo doua cu alegerile, dar eu am fost mai cavaler cu „lucrurile”. Adica, nu le-am bagat in seama!
    Semneaza un inginerist. Sau ingineriu, ca nici la asta nu stiu exact cum se zice, desi mi-au crescut licheni, deja, pe diploma

     
  6. Ciupanezul

    8 Iunie 2009 at 11:13 PM

    Eu cred ca ai spus ce era de spus … doar undeva la nervi. Oricum nu te contest, dar … trebuia sa votezi … daca ai lasat pe altii ai vazut cine a iesit!😦

     
  7. albastra

    8 Iunie 2009 at 11:54 PM

    @ singur
    multumesc,multumesc, dar inca n`am scapat de aia cu cele ‘lucrari’ de exemplu, maine, la prima ora, ma infiintez la examen :))
    si da, inginerii sunt consecventi :)) :-”
    @ ciupanezu`
    tot ea iesea… daca vadim il avea pe taica`su presedinte, sigur el iesea cap de batz… aaaa afis…
    da, am spus la nervi, da` inca nu mi`au trecut nervii aia… si nu cred ca o sa`mi treaca prea curand…

     
  8. Dafinul

    9 Iunie 2009 at 12:03 AM

    Ce mai fac galatenii mei ?
    Pana una alta … sanatate si bafta … voi reveni cu placere sa va citesc cand timpul va fi mai darnic

     
  9. Invizibilul

    9 Iunie 2009 at 4:31 PM

    am tot rasfoit buletinul acela de vot si nu am mai gasit partida romilor ca data trecuta … of of , mare pacat!🙂

     
  10. fanitza

    11 Iunie 2009 at 10:16 PM

    invizibilule, toate de pe acolo erau partida romilor!😛

     

Lasă un răspuns

 
