RSS

Ce spun copiii despre mame:

17 Iun

Raspunsuri date de copii din clasa a doua la urmatoarele intrebari:
De ce a facut Dumnezeu mame?
1). Ea e singura care stie unde e banda de lipit.
2). Mai mult ca sa curete casa.
3). Sa ne ajute pe noi cind ne nastem.
Cum le-a facut Dumnezeu pe mame?
1). El a folosit pamant cum ne-a facut si pe noi.
2). Magie plus putere suprema si a amestecat mult.
3). Dumnezeu a facut mame la fel ca mine si tine. Numai ca el a folosit
piese mai mari.
Din ce ingrediente au fost facute mamele?
1). Dumnezeu a facut mame din nori si par de inger si cele mai frumoase
lucruri din lume si o masura de severitate.
2).Ele trebuie sa aiba startul din oase de om. Dupa aia s-a folosit foarte
multa ata, ma gandesc.
De ce Dumnezeu te-a dat pe tine mamei tale si nu altei mame?
1). Pentru ca noi sintem neamuri.
2). Dumnezeu a stiut ca ea ma iubeste mai mult decat mamele altor oameni..
Ce fel de fetita a fost mama ta?
1). Mama mea a fost totdeauna mama mea si nimic altceva.
2). Nu stiu ca nu am fost pe vremea aia dar cred ca a fost mare sefa.
3). Altii imi spun ca ea era buna candva.
Ce a trebuit sa stie mama ta despre tatal tau inainte ca ea sa se
casatoreasca cu el?
1). Numele lui de familie.
2).. Ea a trebuit sa stie trecutul lui.. Daca a fost un escroc? Daca se
imbata cu bere?
3). Daca face cel putin $800 la an? Daca el a spus nu la droguri si da la
treburile casei?
De ce mama ta s-a casatorit cu tatal tau?
1).Tatal meu face cele mai bune macaroane din lume.Si mama mea mananca
mult..
2). Ea a devenit foarte batrana si nu mai putea sa faca nimic cu el.
3). Bunica mea mi-a spus ca mama mea nu a avut sapca gindirii pe cap cand s-a
maritat cu el.
Cine-I boss la voi in casa?
1). Mama mea nu vrea sa fie boasa dar ea trebuie sa fie pentru ca tatal meu
e bombalau.
2). Mama e. Poti sa-ti dai seama dupa cum face inspectia camerei mele. Ea
vede orice sub pat..
3). Eu cred ca mama e,  numai pentru ca ea are mai mult de a face decat
tatal meu.
Care-I diferenta dintre mama si tata?
1). Mama lucreaza la lucru si lucreaza acasa si tata lucreaza numai la
lucru.
2). Mama stie cum sa vorbeasca cu profesorii fara ca sa-I sperie pe acestia.
3). Tatii sint inalti si puternici dar mama are puterea reala pentru ca ea
este cea pe care o intrebi cind vrei sa petreci o noapte la casa
prietenilor.
4). Mama are magie, ea te face sa te simti bine fara medicina.
Ce face mama ta in timpul liber?
1).. Mamele nu au timp liber..
2). O auzi pe ea zicand ca plateste facturi toata ziua.
Ce ar trebui sa faca sa ai o mama perfecta?
1). In interior ea e déjà perfecta. Pe dinafara cred ca ar trebui o operatie
de frumusete.
2). Dieta.
Daca ai schimba ceva la mama ta ce ar fi?
1). Ea are ceva straniu despre mine ca sa imi tin camera curata. As sterge
asta din ea.
2).. As face-o mai desteapta. Atunci ea ar stii ca sora mea e cea care a
facut prostii si nu eu.
3). Eu as dori ca ea sa se debaraseze de ochii invizibili din spatele
capului.

Sursa: mail.

 
21 comentarii

Scris de pe 17 Iunie 2009 în barfa mica

 

Etichete: ,

21 responses to “Ce spun copiii despre mame:

  1. Ciupanezul

    17 Iunie 2009 at 2:16 PM

    Copii spun lucruri traznite :)) super tare. Am ras de m-am prapadit!

     
  2. santos

    17 Iunie 2009 at 5:07 PM

    …ce vrei,sunt copii….macar de-ar ramane asa! Vor invata,cu timpul ,sa judece fiinta care le-a dat viata pentru fiecare nereusita din viata lor. „pai sa nu-i futi gatzii-masii de treaba?”

     
  3. albastra

    17 Iunie 2009 at 9:52 PM

    @ ciupanezu
    clar… copiii prin inocenta lor, mereu spun lucruri trasnite
    @ santos
    ooo numai din umbra veghezi, rar de tot la vedere
    asa e, cum spui tu, dar pe urma, ajung la concluzia ca mamele lor nu le`au vrut raul, si pt fiecare nereusita nu sunt decat ei de vina… si doare daca realizezi asta prea tarziu…

     
  4. Se stie el

    17 Iunie 2009 at 11:05 PM

    oooo…. bine ai revenit.
    de mult n am mai intrat pe aici, dar se pare ca te am mirosit de cum ai pasit in sanctuarul albastru :)))

     
  5. santos

    18 Iunie 2009 at 2:14 PM

    ……”Dar de ce priviţi asa,
    Fata mea şi fiul meu,
    Eu sunt cel ce va urma
    Dragii mei mă duc şi eu.”……

     
  6. santos

    18 Iunie 2009 at 2:21 PM

    @albastra:am observat ca esti „absorbita” de febra sesiunii si nu am vrut sa interferez…cat despre „umbra”…e mai bine acolo! :))
    @se stie el:nu aveam dubii ca un asa aprig aparator al „sanctuarului” nu ar detecta cu abilu-i simt intruziunea-mi trecatoare…..la buna vedere!

     
  7. albastra

    18 Iunie 2009 at 2:34 PM

    @ santos
    is mancata pana peste cap de licenta si, mai nou, de planurile de dupa licenta :))

     
  8. santos

    18 Iunie 2009 at 4:25 PM

    @albastra:….va veni si timpul recoltei,nu te teme!……pana una,alta:iti tin pumnii!!!

     
  9. albastra

    18 Iunie 2009 at 6:01 PM

    multumesc, multumesc!

     
  10. Se stie el

    19 Iunie 2009 at 10:55 PM

    @santos
    trecatoare netrecatoare… hai ca te primesc la mine in sanctuar, dar vezi, nu ti faci de cap.

     
  11. santos

    22 Iunie 2009 at 11:17 PM

    @se stie ..:parole d’honneur, mon chère!

     
  12. albastra

    22 Iunie 2009 at 11:54 PM

    santos, sa inteleg ca m`ai luat pe semnatura?

     
  13. santos

    23 Iunie 2009 at 4:10 PM

    ..nu mai inteleg nimic!…
    inteleg ca am intrat in „sancuarul albastru”
    inteleg ca acesta(sanctuarul)are un aprig pazitor sau un adulator
    inteleg ca m-am pus bine pe langa „preotul templului” sa zabovesc
    inteleg ca am intrat si in gratiile „albastre”
    NU INTELEG DE CE SA SEMNEZ!!!!!!!
    Eu nu semnez nimic…….

     
  14. Se stie el

    23 Iunie 2009 at 7:30 PM

    roar!!! roar!!! eo zic sa semnezi si s anu mai comentezi aici. vezi ca usile sanctuarului sunt inchise. vrei sa treci inapoi Stixul ori ba?

     
  15. Se stie el

    23 Iunie 2009 at 7:30 PM

    roar!!! roar!!! eo zic sa semnezi si sa nu mai comentezi aici. vezi ca usile sanctuarului sunt inchise. vrei sa treci inapoi Stixul ori ba?

     
  16. albastra

    24 Iunie 2009 at 12:19 AM

    @ se stie el
    uite ca esti si spammer, 2 comentarii dintr`un foc, culmea, ambele la fel,
    asa ia atitudine! :))
    @ santos
    pai daca nu ma iei pe semnatura, ce garantie avem noi, ca ai grija de mine?

     
  17. santos

    24 Iunie 2009 at 12:05 PM

    @albastra:Este de ajuns(si din belsug!…) cuvantul unui gentilom pentru a acoperi toata garantia de care ai nevoie.Tu urmeaza-ti instinctele(deloc naive)si ai sa ma urmezi in calatoria-mi imaginara,evadand din sanctuar si intorcandu-te la viata!
    @se stie..:de te-ar auzi batranul luntras(Charon)ca ii pocesti numele raului(Styx),te-ar pocni cu o vasla si te-ar lasa sa latri a pustiu catre TOATE cele cinci rauri ce separa tinutul lui Hades de lumea viilor.Ai grijasa nu bei din apa raului tau si sa-ti pierzi graiul vreo noua ani de-acuma-ncolo(da Doamne’!)
    …eu ,personal,ti-as recomanda o dusca de Lethe…e mai digeribil si nu are efecte secundare!

     
  18. Se stie el

    25 Iunie 2009 at 10:02 PM

    @santos gura pacatosului…. am sa vb sa ti rezerve un loc la noi in celula, una dinaia capitonata cu usa n tavan.
    as fi preferat tu – impersonal. nu mi spune ca dai anul asta bacul ca e de rau. imi place sa cred ca l ai dat acum ceva vreme si ai uitat. altfel te trimit la androneasca sa ti dea un manual de utilizare a limbii.

     
  19. santos

    26 Iunie 2009 at 11:48 AM

    @se stie..:Din fericire pentru tine,fac parte din admiratorii lui Alexandru Graur care indruma pronuntia corecta a cuvintelor limbii Romane(utilizarea ai fi invatat tu la limba in alt scop si mod🙂 ) deeeeci nu pot da curs invitatiei tale andronescene.
    In ce priveste bac(-ul),stai linistit ca nu o sa ne ciocnim capetele prin fata liceelor cautand infrigurati rezultatele finale…..cat despre celula:are usa la locul ei dar ti-ai pierdut tu simtul orientarii.Poate daca iti schimbi pozitia o sa reusesti sa iesi la liman…..
    Eu,personal,te scuz!!!
    „De te-ating, sã feri în laturi,
    De hulesc, sã taci din gurã;
    Ce mai vrei cu-a tale sfaturi,
    Dacã stii a lor masurã;
    Zicã toti ce vor sã zicã.
    Treacã’n lume cine-o trece;
    Ca sã nu’ndrãgesti nimica,
    Tu rãmâi la toate rece.

    Tu rãmâi la toate rece,
    De te’ndeamnã, de te cheamã;
    Ce e val, ca valul trece,
    Nu spera si nu ai teamã;
    Tu întreabã si socoate
    Ce e rãu si ce e bine;
    Toate-s vechi si nouã toate;
    Vreme trece, vreme vine.”

     
  20. Se stie el

    1 Iulie 2009 at 11:07 PM

    santos sunt 2 variante care pot explica acest comportament deviant:
    luna plina sau canicula. varsta am exclus o. ai zis ca bacul l am dat impreuna.
    Ar mai fi vreo vulpe… te o fi muscat de madrie, insa putin probabil.
    take it easy man. \w/

     
  21. santos

    2 Iulie 2009 at 10:45 AM

    se stie..:luna-apa…ca-nicu-la-apa……vulpea-caldut,spre rece…..
    „O, sãrmane! tii tu minte câte’n lume-ai auzit,
    Ce-ti trecu pe dinainte, câte singur ai vorbit?
    Prea putin. De ici, de colo de imagine-o fãsie,
    Vreo o umbrã de gândire, ori un petec de hârtie;
    Si când propria ta viatã singur n’o stii pe de rost,
    O sã-si batã altii capul s’o pãtrunzã cum a fost?”…..
    ….lasa lumea cum e ea,n-o face din buna rea!…..

     

Lasă un răspuns

 
