RSS

20 Iul

oficial e gata, s`a terminat, s`a dus, s`a sfarsit.

 
9 comentarii

Scris de pe 20 Iulie 2009 în barfa mica

 

9 responses to “

  1. santos

    20 Iulie 2009 at 2:22 PM

    Huurrraaaaaa!!!

    felicitari,felicitari!!!

     
  2. Se stie el

    20 Iulie 2009 at 5:37 PM

    acum ca s a terminat unde pleci in vacanta?😀

     
  3. albastra

    22 Iulie 2009 at 10:29 AM

    @ santos
    multumesc, multumesc!
    @ se stie el
    pai la mare, la munte, si inca o data la mare, dar nu in ro

     
  4. Se stie el

    22 Iulie 2009 at 11:09 AM

    :)) de ce? in ro nu e mare? daca peste hotare zici ca e mai mare atunci raman aici

     
  5. albastra

    22 Iulie 2009 at 1:51 PM

    ma duc si aici la mare, iar in afara ro, ma duc la niste prieteni, care stau la mare…

     
  6. Se stie el

    22 Iulie 2009 at 9:13 PM

    … distanta as adauga eu. unde ti este simtul umorului mah? :o3

     
  7. albastra

    22 Iulie 2009 at 11:17 PM

    la locul lui🙂

     
  8. Ciupanezul

    23 Iulie 2009 at 12:16 AM

    Felicitarile mele! Domnisoara inginer😀 ce sa mai. Sa ne anunti cand faci prima masina cu energie termonucleara.

     
  9. albastra

    23 Iulie 2009 at 10:02 AM

    multumesc, multumesc.
    pai ce sa spun, trebuie sa recunosc, ca la asta lucram acum :))

     

Lasă un răspuns

 
