RSS

S-a terminat si vara

20 Aug

Sau mai bine zis, zilele ii sunt numarate, din pacate. E timpul sa-mi agat costumele de baie in cui, iar ochelarii langa.
S-a dus dracului si licenta, si bine ca s-a dus, culmea e ca imi e dor de zilele tampite cand lucram ca bezmeticii la licenta, la facultate, si totusi ne distram destul de frumos. Si ziua, si noaptea :))
S-au dus dracului si locurile de munca, ca nimeni nu te angajeaza. Dar cum orice inginer e consecvent, caut… astept…
Mi-e mila tare de ursii care coboara de pe munti, si se duc la containere sa manance. Si mi-e si mai mila de oamenii care sunt in stare sa se duca pana`n gura lor, sa`i vada mai bine: eram pe o terasa, si a venit o doamna, la aproximativ 60 de ani, cu 2 nepoti, cam de 6-8 ani, si povestea unui cuplu cam de varsta ei, cum a vazut ea un urs cu 2 pui, si s`a apropiat destul de mult cu tot cu nepoti, de ursoaica. Si daca se facea ursoaica aia spre ei, huh?
Si cum spuneam, in pas saltat, ne inscriem la masterat…pe langa astia 16 ani de scoala, inca 2 nu strica,nu? :))
Nu am reusit sa rupem gardul la megadiscoteca din costinesti, dar vom exersa la anu` :))
Si s-a mai dus o vara… inceputul de toamna, mereu mi s`a parut deprimant…

 
47 comentarii

Scris de pe 20 August 2009 în barfa mica, oameni..., Studentie

 

Etichete: ,

47 responses to “S-a terminat si vara

  1. Se stie el

    20 August 2009 at 5:16 PM

    partea cu jobul o resimtim cu totii. mi a zis mie un nene mai sus pus asa, ca acum e partea buna. partea proasta inca nu si a facut simtita prezenta😐

    daca nu ti place inceputul de toamna sa l vezi pe ala de primavara.

     
  2. santos

    25 August 2009 at 2:53 PM

    „Stau câteodată şi-mi aduc aminte ce vremi şi ce oameni mai erau în părţile noastre pe când începusem şi eu, drăgăliţă-Doamne, a mă ridica…….”
    Bine-ai revenit din vacanta,Albastro!
    Astept cate o povestire -doua din scurta ta vacanta de proaspat injiner…….

     
  3. albastra

    25 August 2009 at 4:54 PM

    hahahaha o sa vina ele… cand ti`o fi lumea mai draga😀

     
  4. santos

    25 August 2009 at 5:19 PM

    …deci,sa inteleg,ca a cazut varianta cu Pitesti?!?…By Renault?!?

     
  5. albastra

    26 August 2009 at 2:01 PM

    varianta aia e suspendata doar, pana la anu` pe vremea asta🙂

     
  6. joschilotii

    27 August 2009 at 11:12 AM

    brrrr…mi-e teamă de iarna de peste toamnă🙂

     
  7. albastra

    27 August 2009 at 12:47 PM

    cu chilotii in vine, e si normal sa`ti fie teama :)))
    lasa ca are cine sa te incalzeasca…
    si totusi… pe unde`ai umblat?

     
  8. joschilotii

    27 August 2009 at 1:06 PM

    Am să-ți spun…nici mie nu-mi vine să cred…a fost un vis?

    Poate redeschizi Clubul la Albastra!🙂

     
  9. albastra

    27 August 2009 at 4:59 PM

    bineinteles, de tine depinde, stii prea bine, ca mereu esti invitata de onoare :))

     
  10. joschilotii

    27 August 2009 at 5:37 PM

    Cum stai cu cheta? Nu de alta dar sunt ceva cheltuieli🙂

     
  11. albastra

    27 August 2009 at 8:55 PM

    stau nasol cu cheta, daca stateam in baza ei, muream de foame :))

     
  12. joschilotii

    27 August 2009 at 9:04 PM

    Ce ne facem? Cum să atragem elita libertină la Club????? Sunt😦 nu am habar🙂

     
  13. Invizibilul

    28 August 2009 at 12:27 PM

    mai nu mai barfiti atata … la treaba cu voi🙂 hai in pas alergator😉

     
  14. Zeno

    29 August 2009 at 7:45 AM

    varianta aia e suspendata doar, pana la anu` pe vremea asta🙂;. All the best!!

     
  15. hpv

    29 August 2009 at 8:35 PM

    da..trist ..se termina vacanta😦

     
  16. Ciupanezul

    2 Septembrie 2009 at 1:02 PM

    S-a terminat VACANTA pentru toti. Si eu inca … mai lupt pentru un loc calduros in celula. Ce sa-i facem … ne descurcam cum putem. Te-ai angajat?

     
  17. albastra

    4 Septembrie 2009 at 2:40 PM

    nu, nu mi`am schimbat locul de munca… sufar in tacere ca nimeni nu vrea sa ma angajeze :))

     
  18. santos

    5 Septembrie 2009 at 10:14 PM

    ….tot in vanzari,tot?!?….

     
  19. albastra

    6 Septembrie 2009 at 3:05 AM

    clar, doar ca, din cauza crizei, m`am reprofilat pe castraveti cornishon :))

     
  20. santos

    6 Septembrie 2009 at 1:09 PM

    de ce oare se inghesuie toate(persoanele,zic) la cornichon?!?
    …sa fie mai satisfacute?…..intrebam si eu…

     
  21. albastra

    7 Septembrie 2009 at 12:51 PM

    pai in primul rand, asta e sezonul muraturilor :))
    si na, vand si eu ce se cere😀

     
  22. santos

    7 Septembrie 2009 at 11:28 PM

    Aaaaaa,deci erau „murati”……phuuuui,ce clientela …..si eu care vroiam sa-ti ofer un lot de dovlecei:”ultima mana”…..

     
  23. albastra

    8 Septembrie 2009 at 9:55 PM

    nu`i refuz, sa stii :))

     
  24. santos

    9 Septembrie 2009 at 9:21 AM

    Asta inseamna ca vrei sa ramai „pe pozitie”…in vanzari…
    Ie bine de stiut!!!!
    Credeam ca ,proaspat,diploma de inginer ti-a schimbat „aierele”.

     
  25. joschilotii

    11 Septembrie 2009 at 12:31 PM

    Vezi că se termină și vara🙂

     
  26. joschilotii

    11 Septembrie 2009 at 3:09 PM

    adică toamna 🙂

     
  27. Învăţătorul

    16 Septembrie 2009 at 9:04 AM

    Las’ sa se duca. Sa vedem ce e dupa alegeri. Mi-i mila de saracii parlamentari cand o sa iasa lumea in strada ca in ’89.
    Mare nu, munte canci.😦
    Ce club deschideti?🙂 Trece-ma si pe mine acolo la VIP🙂 ce drq doar is si eu juma de inginer in devenire.🙂😀

     
  28. albastra

    16 Septembrie 2009 at 10:18 AM

    mmmm te`as trece da`… ce oferi? ce stii sa faci? :)) un cv tre sa vedem si noi, nu te trecem asa, pe ochi frumosi :))

     
  29. Învăţătorul

    16 Septembrie 2009 at 4:32 PM

    Stiu sa fac multe :)) :->
    No, acum depinde si ce oferiti si ce anume cereti🙂
    CV gasesti pe site-urile de job hunting🙂 sau cum s-or mai chema. (gen bestjobs, ejobs etc)😛 Ca sa fiu modest am fac. de info si 2 ani inginerie mecatronica😀 .

     
  30. albastra

    16 Septembrie 2009 at 10:45 PM

    cum de`ai sarit de la info, la mecatronica? ce specializare alegi, sau mai bine ai ales, de la meca?

     
  31. Învăţătorul

    17 Septembrie 2009 at 12:00 AM

    mecatronica am lasat-o in detrimentul info. am terminat info si cand o sa am bani (la anu’) o sa continui cu restul 2 ani la meca. :)o sa vedem pe viitor. am fost integralist la meca, dar aveam medii mici pentru ca nu-mi placeau anumite cursuri😀. apoi cu timpul am avut nevoie si practica oarecum mi-a redeschis apetitul pentru inginerie. dar familie mare(EU, cu mine) remuneratie dupa buget(deloc).🙂😀

     
  32. albastra

    17 Septembrie 2009 at 9:26 AM

    mai ingineria`i frumoasa, si facultatea de meca la fel. eh… succesuri s`o termini.

     
  33. albastra

    17 Septembrie 2009 at 1:16 PM

    @ invatatoru`
    zici ca stii sa faci multe, si ca vrei la club, da` nici nu ma ai in blogroll, asta`i treaba? :))

     
  34. Învăţătorul

    17 Septembrie 2009 at 2:10 PM

    :))) Uoofff! Femeile astea😛
    Done!😛

     
  35. albastra

    17 Septembrie 2009 at 3:58 PM

    pai da, asta e doar o tactica de`a femeilor, mai intai vor in blogroll, apoi in lista ta de messenger, si apoi te chinui o viata sa scapi de ele =))

     
  36. Învăţătorul

    17 Septembrie 2009 at 4:00 PM

    as vrea sa o vad si pe asta… :)))
    Ce inginerie ai terminat?😛

     
  37. albastra

    17 Septembrie 2009 at 4:04 PM

    constructii de masini🙂

     
  38. joschilotii

    18 Septembrie 2009 at 8:08 AM

    Albastra de Voroneț!…Don’ Învățătorul are de gând să ne dilateze pupilele! Eu una am intrat la o bănuială!🙂

     
  39. kOoDoO

    18 Septembrie 2009 at 8:41 AM

    @articol – se numeste selectie naturala, baba cu puii si ursoaica cu puii.
    @restul – banuiti bine!🙂

     
  40. Învăţătorul

    18 Septembrie 2009 at 9:14 AM

    Si cu ce anume sa-ti dilatez pupilele?? Nu-s asa de interesant precum ai crede sau te-ai astepta.🙂
    Sau….ramane de vazut!

     
  41. albastra

    18 Septembrie 2009 at 9:18 AM

    @ ea
    la ce banuiala ai intrat?😀
    cat despre invatator… e bine ca vrea sa ne dilateze doar pupilele :))
    @ kOoDoO
    sa stii ca aspectul asta nu`l vazusem :))
    @ invatatorul
    eeee nu fii modest, tre sa fie ceva cu care sa ne dilatezi pupilele

     
  42. Învăţătorul

    18 Septembrie 2009 at 1:12 PM

    :)) dupa 2 commenturi deja intrati la banuieli? nu-i a buna🙂
    @albastra: :)) sper ca nu te/va ganditi la ce ma gandesc eu.

    Pies: nu-s modest. asa mi-i firea🙂
    Pies2: bine ca DOAR pupilele. imi intra inima in defibrilatie. :))

     
  43. albastra

    18 Septembrie 2009 at 1:21 PM

    a nununu eu nu ma gandeam la absolut nimic

     
  44. Învăţătorul

    18 Septembrie 2009 at 1:23 PM

    Ce pura si inocenta esti 😛🙂

     
  45. albastra

    18 Septembrie 2009 at 1:33 PM

    ti`a luat ceva vreme sa`ti dai seama😀

     
  46. Învăţătorul

    18 Septembrie 2009 at 2:01 PM

    vrei sa ma desconspir asa precoce?🙂 mister, farmec, romantism vulgar … cuvinte/curente inventate degeaba :))

     
  47. albastra

    18 Septembrie 2009 at 2:04 PM

    suspans deci :))

     

Lasă un răspuns

 
