RSS

un-fel-de-nu-stiu-cum-sa`i-zic

16 Sep

Dat fiind faptul ca in ultimele zile nu am fost in oras, nu am mai depus cv-uri nicaieri de mai bine de o saptamana. Acum 5 minute:
*telefonul sunand*
o voce de duduie care fuma in timp ce vorbea la telefon, zgomote pe fundal:

– Alo, domnul xyz?
– Mnu, domnisoara xyz.
–  Domnisoara? AAAA da da… domnisoara. V-am sunat sa va anuntam nu angajam femei, numai barbati!
Si pana sa apuc sa intreb cine e si de la ce firma suna, a si inchis.
Mno… multumesc!

Si pentru cine se intreaba ce mai fac, ei bine aflati, ca am intrat si la master. Felicitarile, masa si dansul la caminul cultural.

 
3 comentarii

Scris de pe 16 Septembrie 2009 în barfa mica, oameni...

 

Etichete: ,

3 responses to “un-fel-de-nu-stiu-cum-sa`i-zic

  1. Învăţătorul

    18 Septembrie 2009 at 5:12 PM

    Un fel de-a futui masa :))
    Cu placere. Felicitari pentru master.
    Ce specializare?

     
  2. Singur

    19 Septembrie 2009 at 2:10 PM

    Pe mine, intamplarile de acest gen ma intorc pe dos. Si cand sunt intors pe dos, intrucat nu-i pot impusca pe cei ce m-au intors, bag in mine muzica. Nu orice muzica! Am inceput acum 3 saptamani. Acum am ajuns la Pavarotti. Il mai prinzi azi si maine, pe http://www.altfel.info la „Meniu special”. De luni se schimba.

     
  3. albastra

    19 Septembrie 2009 at 3:15 PM

    🙂 frumos

     

Lasă un răspuns

 
