RSS

Gandurile trandave ale unui pierde-vara

27 Oct

E cartea pe care am inceput s`o citesc… da,stiu, mi se cam potriveste :)).
Vroiam doar sa zic ca e tare bine sa stai tolanit in pat, si sa citesti, si sa mai bei o gura de vin… da… lipseste soba din decor, dar… e bun si caloriferu` la o adica.
E bine sa n-ai nici o grija, imi era dor de chestiile astea.
In alta ordine de idei: na poftim ca m`am invrednicit sa scriu si eu ceva pe blogul meu, te astept si te tine😉.
Si nu, n`am murit daca isi facea cineva griji, doar… vegetez…

 
19 comentarii

Scris de pe 27 Octombrie 2009 în barfa mica

 

19 responses to “Gandurile trandave ale unui pierde-vara

  1. Invizibilul

    30 Octombrie 2009 at 11:55 AM

    pai tu tot timpul veghezi pe acolo😀 nu scapa lumea asa usor de tini😉

     
  2. albastra

    30 Octombrie 2009 at 5:49 PM

    @ invizibilu`
    pe acolo pe unde?

     
  3. Învăţătorul

    31 Octombrie 2009 at 1:18 AM

    :)) E bun si vinul cald! Citim din scoarta-n scoarta, sau trecem direct la deznodamant?😀

     
  4. albastra

    31 Octombrie 2009 at 11:48 AM

    eu as prefera sa citim din scoarta in scoarta… asa deznodamantul e mai interesant… :)) dar… daca insisti… sarim direct la deznodamant… :))

     
  5. kOoDoO

    31 Octombrie 2009 at 8:08 PM

    Nu e mai frumoasa o introducere prin deznodamant? Vei privi cu alti ochi ceea ce citesti. Vei citi tot din scoarta in scoarta, doar ca mult mai repede.
    Si in mod sigur nu vegetezi, nici hibernezi. Ar trebui sa fi dormit in tot rastimpul acesta ceea ce in mod sigur nu ai facut. Ce n-as da si eu pentru momentele prin care treci tu acum….

     
  6. Invizibilul

    31 Octombrie 2009 at 10:03 PM

    @albastra: acolo la tine in pat ma referisi😀 ca nu stiu prin ce regiune a tarii veghezi😉

     
  7. albastra

    31 Octombrie 2009 at 10:36 PM

    @ koodoo
    care`i starea mea cea de invidiat, ca eu n`o observ? mea culpa…
    nu… prefer sa simt deznodamantul,[sa`l ating :D] sa`l astept cu caldura…😀
    cand trebuia sa dorm, si de ce?
    despre ce vorbesti tu? ca nush de ce n`am impresia ca nu vorbim de aceleasi lucruri
    @ invizibilu`
    din unu` din cele mai poluate orase din tara😛

     
  8. Se stie el

    3 Noiembrie 2009 at 1:40 PM

    …spera ca va urma:
    gandurile trandave ale unui pierde iarna.
    ce zici?

     
  9. albastra

    4 Noiembrie 2009 at 2:03 PM

    @ se stie el
    ar fi o treaba :D… sau chiar doo…treburi zic :))

     
  10. blogurim

    6 Noiembrie 2009 at 3:51 PM

    pe o vreme ca cea de acum nu ai ce face altceva decat sa ibernezi

     
  11. Se stie el

    8 Noiembrie 2009 at 10:46 PM

    @albastra mai bine una si buna decat una in_doita. zic!

     
  12. albastra

    17 Noiembrie 2009 at 11:55 PM

    am avut impresia ca ti`am raspuns aici, dar se pare ca nu:
    sa stii ca uneori una in_doita e mai buna decat deloc :)))

     
  13. Se stie el

    18 Noiembrie 2009 at 7:43 PM

    sunt adeptul lucrurilor de calitate.. mai bine putin si bun decat mult si „in2t” t->0 ca sa ma exprim in termeni ingineresti :))

     
  14. albastra

    18 Noiembrie 2009 at 7:45 PM

    hahahahaha hai ca m`ai lasat in spagat

     
  15. Se stie el

    18 Noiembrie 2009 at 7:49 PM

    sa vin cu burghiul? :)))

     
  16. albastra

    18 Noiembrie 2009 at 7:52 PM

    „vezi sa nu`mi rupi ceva” =))

     
  17. Se stie el

    18 Noiembrie 2009 at 7:56 PM

    gura targului?

     
  18. Se stie el

    18 Noiembrie 2009 at 7:58 PM

    ca tot veni vorba… santos vad ca nu si a mai facut simtita prezenta. L o fi prins Cerber in spagat?

     
  19. albastra

    18 Noiembrie 2009 at 8:05 PM

    normal ca gura targului :)) ca despre ‘dansa’ era vorba :))
    cat despre santos… tre sa recunosc ca si eu m`am gandit azi la el si la lipsa lui indelungata.

     

Lasă un răspuns

 
